Starter poob kinni
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Starter poob kinni
Kellelgi kogemusi sellise juhusega, et starter justkui pooks ennast kinni kui natuke rohkem käivitada? Hakkas asi peale seda, kui umbes 2300km järjest sõidetud sai.
Kui keerad uuesti võtme nulli ja siis proovid käivitada läheb enamasti käima, aga esimese korraga ei jõua palju järjest käivitada. Umbes selline tunne, nagu aku oleks tühi, samas on aku korras (Akukeskuses tehti koormustest ja praegu jätsin ta sinna laadima kah veel).
Kas tasub otsida mingit starteri remondikohta? Remonditakse neid üldse või tasub hakata kohe uut otsima?
Kui keerad uuesti võtme nulli ja siis proovid käivitada läheb enamasti käima, aga esimese korraga ei jõua palju järjest käivitada. Umbes selline tunne, nagu aku oleks tühi, samas on aku korras (Akukeskuses tehti koormustest ja praegu jätsin ta sinna laadima kah veel).
Kas tasub otsida mingit starteri remondikohta? Remonditakse neid üldse või tasub hakata kohe uut otsima?
Re: Starter poob kinni
Kõigepealt taskuks kontrollida kaableid ja massi ühendust.
Probleeme on põhjustanud ka süüteluku lüliti.
Arx-i käest võid kasutatud starteri kohta küsida.
Lisaks oleks huvitav teada, kas sinu auto starteril on "heat-shield" alles?
Probleeme on põhjustanud ka süüteluku lüliti.
Arx-i käest võid kasutatud starteri kohta küsida.
Lisaks oleks huvitav teada, kas sinu auto starteril on "heat-shield" alles?
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Starter poob kinni
Mis selle heat shieldi varuosa kood on, siis saan vaadata kataloogist, et millist asja täpsemalt mõtled ning siis auto alt järgi uurida.
Re: Starter poob kinni
Varuosa koodi ei oska öelda, kuid midagi sellist nagu järgneval lingil on starteri küljeshellraiser kirjutas:Mis selle heat shieldi varuosa kood on, siis saan vaadata kataloogist, et millist asja täpsemalt mõtled ning siis auto alt järgi uurida.
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -post.html
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Starter poob kinni
100% kindel ei ole, aga kui kunagi siduri töösilindrit vahetasin, siis võtsin ka starteri maha ja minu arust oli see plekk seal küll olemas mul.joonas kirjutas:Varuosa koodi ei oska öelda, kuid midagi sellist nagu järgneval lingil on starteri küljes
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... -post.html
Re: Starter poob kinni
Nagu Joonas soovitas, vaata kõigepealt kaablid üle. Isegi silma järgi korras ühendused võivad päris suure takistusega olla. Mul on vanema põlvkonna kaablid ja seal natuke teistmoodi ühendused, ning nende vahetamisel (uus kaabel ja otsad) on vahe väga suur olnud. Äkki on Sul ka vanadusest ühendused kehvaks muutunud? Kontrollida saad seda näiteks testriga kas siis kaabli takistust mõõtes või kindlam variant on mõõta starteri pealt, kui palju seal pinge on. Võid mõõta ka massijuhtmete erinevates otstes pinge vahet. Kahtlane koht võib olla ka veel mootori ja kere vaheline massijuhe, kuid kuidas sinna ligi saad, pole õrna aimugi (n/a-l asub tuleseina juures mootori taga).
Startereid remonditakse küll. Mina olen Hiiul käinud ja tihtipeale on remont kas sama hinnaga või odavam, kui kasutatud 'uus'. Kui kaablid korras, võib viga olla näiteks kehvalt ühendust andvas pendiksis või mõnes mähise otsas.
Startereid remonditakse küll. Mina olen Hiiul käinud ja tihtipeale on remont kas sama hinnaga või odavam, kui kasutatud 'uus'. Kui kaablid korras, võib viga olla näiteks kehvalt ühendust andvas pendiksis või mõnes mähise otsas.
Re: Starter poob kinni
Ma pole just 944 kohalt suurem teadja, aga kui soojalt poob ja külmalt mitte, siis pakun, et kehv massiühendus starteri ja mootori vahel.
911 ja mälestus 928-st
Re: Starter poob kinni
Mul oli sama jutt starteriga- töötas nagu aku oleks tyhi kuigi aku oli korralik.
Aga asi oli selles et starteri korpuse 3 pikka kruvi olid lahti tulnud vähe ja rootor käis vastu korpust :S
Aga see oli 78a 924-ga
Aga asi oli selles et starteri korpuse 3 pikka kruvi olid lahti tulnud vähe ja rootor käis vastu korpust :S
Aga see oli 78a 924-ga
Porsche 924 92kw 78a
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Starter poob kinni
Poob mõlemal juhul, nii soojalt kui külmalt. Aga tänud kõigile vastajaile, ronin millaski auto alla kui aega saan ja kontrollin üle.Pets kirjutas:Ma pole just 944 kohalt suurem teadja, aga kui soojalt poob ja külmalt mitte, siis pakun, et kehv massiühendus starteri ja mootori vahel.
Re: Starter poob kinni
Kui juhtmed korras siis otsi mõni vana kes starteri lahti võtab, ära puhastab ja uuesti kokku paneb. Polnud väga hull töö, ma sain kunagi 500.- eest tehtud, küll mitte Tallinnas.
Re: Starter poob kinni
Kui juhtmetega kõik korras, siis starteri mahavõtmisel tuleks puksid igal juhul (lasta) vahetada.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Starter poob kinni
Täna kiskusin korra starteri küljest, aga sealsete ühenduste puhastamine millegi paremani ei viinud, ikkagi pood starter kinni end. Eks katsun siis järgmiseks starteri remonti kuskile viia, äkki on tõesti asi lihtsalt selles, et on teine piisavalt vatti saanud aegade jooksul.
Joonas, jah, mul on see heat shield ka täitsa olemas starteri ümber.
Joonas, jah, mul on see heat shield ka täitsa olemas starteri ümber.