928 -84 peale seismist käimapanek
928 -84 peale seismist käimapanek
Tere!
Järgmisest nädalast alates kauaks ajaks peaks minu kätte laekuma 928 -84 reaalse läbisõiduga 120 000 km, mis on õige.
Auto on viimased 4-5 aastat seisnud garaazis ning viimased 10kond aastat olnud niiehknii väga harva kasutusel, seega siit küsimusi mitmeid:
1. Mis jupid peaks/võiks kohe niiehknii ära vahetada?
2. Millele tuleks erilist tähelepanu pöörata?
3. Mis hooldustööd on 120kkm pealt sellele autole ette nähtud?
4. kes Tartus võiks müüa 928le vajalikke A-varuosi?
Jõudu!
Järgmisest nädalast alates kauaks ajaks peaks minu kätte laekuma 928 -84 reaalse läbisõiduga 120 000 km, mis on õige.
Auto on viimased 4-5 aastat seisnud garaazis ning viimased 10kond aastat olnud niiehknii väga harva kasutusel, seega siit küsimusi mitmeid:
1. Mis jupid peaks/võiks kohe niiehknii ära vahetada?
2. Millele tuleks erilist tähelepanu pöörata?
3. Mis hooldustööd on 120kkm pealt sellele autole ette nähtud?
4. kes Tartus võiks müüa 928le vajalikke A-varuosi?
Jõudu!
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Tartust A-varuosi selle autole ei saa. B-osadest saab mingeid simmerlinge, rihmasid, klotse jms.
Ilmselt teab Pets täpsemalt öelda, mida üldse 928-le lihtsamini saab. A-osi saab mõistlike hindadega kahjuks vaid piiritagustest veebipoodidest. Kuna 1. jaanuarist läheb enamiku asjade tellimisega olukord kehvaks (väljastpoolt EU-d tellitavatel kaupadel langetatakse maksuvabastuspiiri), siis Heiti toodud lingilt ( http://www.ferdinand.se/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; ) on ilmselt mõistlik tellida.
Kui auto on kaua seisnud, siis mina laseks kütuse- ja jahutussüsteemi tühjaks ja täidaks uute vedelikega. Õli ei hakkaks kohe välja laskma, vaid käivitaks auto, soojendaks mootori töötemperatuurini ja siis vahetaks koheselt ära (koos filtriga mõistagi).
Ja tegelikult ajaks ma mootorit paar korda käsitsi ringi veendumaks, et käib ilusti ringi. Starteriga pähe andes on mingi äparduse korral kahjud meeletud.
Ilmselt teab Pets täpsemalt öelda, mida üldse 928-le lihtsamini saab. A-osi saab mõistlike hindadega kahjuks vaid piiritagustest veebipoodidest. Kuna 1. jaanuarist läheb enamiku asjade tellimisega olukord kehvaks (väljastpoolt EU-d tellitavatel kaupadel langetatakse maksuvabastuspiiri), siis Heiti toodud lingilt ( http://www.ferdinand.se/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; ) on ilmselt mõistlik tellida.
Kui auto on kaua seisnud, siis mina laseks kütuse- ja jahutussüsteemi tühjaks ja täidaks uute vedelikega. Õli ei hakkaks kohe välja laskma, vaid käivitaks auto, soojendaks mootori töötemperatuurini ja siis vahetaks koheselt ära (koos filtriga mõistagi).
Ja tegelikult ajaks ma mootorit paar korda käsitsi ringi veendumaks, et käib ilusti ringi. Starteriga pähe andes on mingi äparduse korral kahjud meeletud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
hmm...kust üldse A-varuosi Eestis saab, kui saab?Raceboy kirjutas:Tartust A-varuosi selle autole ei saa.
Baltijas sporta auto Eesti Filiaal?
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Kindlasti rihmad/rullid, kütte- ja õhufilter, samuti uued küünlad ja veepump ei teeks paha.
Kas ma arvan õieti, et see auto on punast värvi?
Kas ma arvan õieti, et see auto on punast värvi?
928
996 C4
996 C4
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
siim kirjutas:Kas ma arvan õieti, et see auto on punast värvi?
jah, see auto on punast värvi... mis sellest sõltub?
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Minuteada midagi. Lihtsalt kunagi mõtlesin osta seda, aga müüja ei näidanud erilist huvi ülesse.
928
996 C4
996 C4
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Kui autot ei ole lähiajal käivitatud, siis mina vahetaksin kohe õli ära. Seal võib selline plöga sees olla, et ei määri midagi. Uus odavam õli sisse ja varsti jälle vahetus. Muidugi panna kohe ka uus filter. Enne käivitamist tasuks eemaldada bensupumba kaitse ja ajada starteriga ringi seni, kuni tekib õlirõhk. Enne ringiajamist tasuks vaadata, millised on mootoririhmad, need tuleks esimesel võimalusel vahetada.
Nagu Raceboy ütles, et vanad mahlad tuleks kõik välja lasta.
Varuosade kohta loe seda teemat http://www.porsche-foorum.ee/viewtopic.php?f=15&t=109
Nagu Raceboy ütles, et vanad mahlad tuleks kõik välja lasta.
Varuosade kohta loe seda teemat http://www.porsche-foorum.ee/viewtopic.php?f=15&t=109
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
ei, seda autot sa pole vaadanud, see pole kunagi(eestis) müügis olnudja laekub ta siia ka mujalt registrist... Eestis on ta küll paar korda käinud....siim kirjutas:Minuteada midagi. Lihtsalt kunagi mõtlesin osta seda, aga müüja ei näidanud erilist huvi ülesse.
Jõudu!
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Kui 10 aastat vähe kasutatud ja viimased 5 täiesti seisnud, vahetaksin mina ära hammasrihma. See oma 2 meetrise pikkusega oli omalajal maailma pikim hammasrihm Hammasrihmaga koos peab vahetama ka veepumba ja pingutusrulliku.
Ja selle rihma õige pinguse kontrollimine on ka veidi pähkel. Maailmas on tavaliselt selleks kasutatu nimega kempf tool:http://www.928gt.com/ps-35-68-tool-9131 ... -tool.aspx
Saab ka muidugi tunde järgi, aga väga lihtne see pole. Ala- või ülepingutada pole soovitav.
Ma vahetaks ka käigukastiõli mootoriõlile lisaks. Mul oli ikka väga eriskummalise lõhnaga ollus seal sees. Ja pidurivedeliku vahetaks kindlasti. Eks need enne 87 pidurid on niigi alladimensioneeritud ja kui veel aurukork tekib
Noh, ja kummidetaile, mis ajapikku võivad ära väsinud olla ja pragunenud olla, on ka mootoril piisavalt. jne..jne
Ja selle rihma õige pinguse kontrollimine on ka veidi pähkel. Maailmas on tavaliselt selleks kasutatu nimega kempf tool:http://www.928gt.com/ps-35-68-tool-9131 ... -tool.aspx
Saab ka muidugi tunde järgi, aga väga lihtne see pole. Ala- või ülepingutada pole soovitav.
Ma vahetaks ka käigukastiõli mootoriõlile lisaks. Mul oli ikka väga eriskummalise lõhnaga ollus seal sees. Ja pidurivedeliku vahetaks kindlasti. Eks need enne 87 pidurid on niigi alladimensioneeritud ja kui veel aurukork tekib
Noh, ja kummidetaile, mis ajapikku võivad ära väsinud olla ja pragunenud olla, on ka mootoril piisavalt. jne..jne
911 ja mälestus 928-st
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
oskab veel keegi öelda, kui 928 panna konnale(http://www.rally.ee/?a=a032&b=13862" onclick="window.open(this.href);return false;) siis kas seda saab normaalse tee peal transportida eeldusel et autol on tehasekonfiguratsioon.
Teine, veelgi huvitavam küsimus - kas 928 konnal on võimalik sõita Helsingis mingi(gi) laeva peale ja Tallinnas maha?
ja kolmas küsimus - teab keegi konnarenti Tartus?
Teine, veelgi huvitavam küsimus - kas 928 konnal on võimalik sõita Helsingis mingi(gi) laeva peale ja Tallinnas maha?
ja kolmas küsimus - teab keegi konnarenti Tartus?
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
See konnaga vedu saab sul vaevaline olema.
Wirx tassis oma Estfieldi sellisega ja ütles:Täna haagist toomas käies sai siiber(marsuudil nõmme-lagedi-rapla=3h :S)
Muuseas, mis käigukast sellel 928-l on? Kui käsikast, siis võiks konnaga vedada küll, automaatkasti suhtes ma nii optimistlik pole.
Teoreetiliselt peaks laeva saama küll, kuulda oli, et lükata ei või. Käruga või autohaagisega probleemi pole.
Siin oli ka sellest juttu: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9756" onclick="window.open(this.href);return false;
Wirx tassis oma Estfieldi sellisega ja ütles:Täna haagist toomas käies sai siiber(marsuudil nõmme-lagedi-rapla=3h :S)
Muuseas, mis käigukast sellel 928-l on? Kui käsikast, siis võiks konnaga vedada küll, automaatkasti suhtes ma nii optimistlik pole.
Teoreetiliselt peaks laeva saama küll, kuulda oli, et lükata ei või. Käruga või autohaagisega probleemi pole.
Siin oli ka sellest juttu: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9756" onclick="window.open(this.href);return false;
911 ja mälestus 928-st
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
automaat, aga tagumine sild läheks konnale ja esimesed rattad lukku.
ja niimoodi soomes ca 50km ja siis tln-tartu
ja niimoodi soomes ca 50km ja siis tln-tartu
--
928 -84
928 -84
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
Transpordiks võta ikka selline haagis, millele auto tervenisti peale läheb. Manööverdamine ja sõitmine on palju lihtsam. Kergematel pole E kategooriat vaja vist, aga see uuri täpselt enne järgi. Mul oli kunagi piiri peal selle tõttu probleeme.
Re: 928 -84 peale seismist käimapanek
mnjah, paraku on nii, et enivei on vaja E kat'i... ükski auto, mis mul kasutada oleks, ei anna välja B kati...
--
928 -84
928 -84