Sai siis elektri süsteemi renoveerimisega algust tehtud (Esialgu kapoti alune osa) Kokku panemise ajal jäi asi aga pooleli kehva ilma ja olematute tingimuste tõttu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
1. Pooltule all mõtlesin lähituld, ja tean et tulevad kaitsmeplokist eri kohtadest aga ei tea veel täpselt kus, oleksin pidanud uurima siis kui juhtmestik veel maas oli. Lihtsaim variant on vedada teisest tulest aga nii teha ei taha, tahaks ikka vea üles leida. Ok kui välja uurin et kuhu nad kaitsmeplokis jõuavad saan ka veast aimu ja ei tohiks erilist probleemi olla.laur4 kirjutas:1.Pooltule all mõtled lähituld? Parem ja vasak saavad kaitsmekarbist eraldi alguse. Ehk siis vaata sealtpoolt, kas tuleb õiges kohas vool peale.
2.Äkki lüliti viga. Mul on olnud kahel autol probleeme aknapesuga ja seda lülitit küllalt pidanud selle pärast putitama.
3.Ei oska aidata kohe niimoodi. Kas bensupumbale vool läheb muidu? Süütepooli miskit jõuab?
4.Klapptulede mittetöötamist võib põhjustada nii tulelüliti, tõstmismootori juurest relee, kui ka juhtmestik ise. Peab lihtsalt otsast kontrollima hakkama.
See kahe pruuni juhtmega pistik vist rippus minu autol ka niisama. Siis on seal neid rippuvaid juhtmeid veelgi (vist üks üksik peenike roheline). Osad on näiteks seal kaitsmekarbi juures originaalsigna jaoks. Oma autol ühendasingi kogu süsteemi originaalpistikutega nii, et ei pidanud vist suurt midagi lõikama.
vot seda vist tahtsingi öelda et ärge selllest eksitada laske et se relee seal on, kui tiba uurisin siis sain aru et see relee peaks vasakult kolmandasse sobima, kuna siis saaks kõik 5 klemmi omale juhtme tahaKirjutasid, et neljas relee paremalt esimeses pesas on bensupumba oma. Jutmete värvi järgi tundub, et kas tegu hoopis tagaklaasi soojenduse pesaga pole?
Mina nüüd oskan, sai niisama proovitud sinna midagi kahe klemmi ühendamiseks (originaalsild kadus ära, kuna pidasin teda ebavajalikukslaur4 kirjutas:See vasksild, mille leidsid on ka mul olemas. Aga ei oska öelda, mis süsteemi jaoks.
944'jal on vähemalt nii, et külma mootoriga ja süüde sees ongi andur alati põhjas. Alles täiesti sooja mootoriga langeb ta vabakäigul kuskile 2-3 vahele.jeff01 kirjutas:Täna proovisin vaid elektrilist originaal õlisurve kella taha ühendada aga edutult, nimelt panin plussi ja miinuse taha nagu vaja ja kell hoidis end põhjas....se on vist õige liigutus sest kolmas juhe mis anduri peale läheb peaks ta alla tooma vastavalt õlisurvele
Kusjuures see ei ole kõigil nii. Uuematel ei tõuse niimoodi põhja.hellraiser kirjutas: 944'jal on vähemalt nii, et külma mootoriga ja süüde sees ongi andur alati põhjas. Alles täiesti sooja mootoriga langeb ta vabakäigul kuskile 2-3 vahele.