924lja käigukast
924lja käigukast
Kas ja kus lasete neid remontida, kas mingeid osi saab tellida ja mis maksavad nii remont kui ka osad. Kas neljasel ja viiesel on miskit asendatavat? Kohe pole võimalik aga üldiselt tuleb see kunagi ette võtta sest täna avatasin, et pooltelg loksub kastis (ei tea kui ohtlikuks seda loksu nüüd pidada) arvan et mingi laagri taoline moodustis on lihtsalt väsinud, mis on kaasa toonud tihendi ebanormaalse kulumise ja õlilekke. Lisaks on kiiretel käiguvahetustel tunda krõpsud nagu sünkrokate viga vist.
Mina lasin kunagi Tartus kellegi Max nimelisel kodanikul remontida 944 kasti... pani Audi jupid sisse ja kestis küll;)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Re: 924lja käigukast
Neljase ja viiese kasti sarnasustest rääkida ei oska, kuid ilmselt neid ei ole.jeff01 kirjutas:Kohe pole võimalik aga üldiselt tuleb see kunagi ette võtta sest täna avatasin, et pooltelg loksub kastis (ei tea kui ohtlikuks seda loksu nüüd pidada) arvan et mingi laagri taoline moodustis on lihtsalt väsinud, mis on kaasa toonud tihendi ebanormaalse kulumise ja õlilekke. Lisaks on kiiretel käiguvahetustel tunda krõpsud nagu sünkrokate viga vist.
Kui pooltelg loksub, siis on laager läbi. Pikalt pole niimoodi mõtet sõita, rikub ka peaülekande hambumist. Uus laager on paarsada krooni. Oleneb kuskohast ja mis firma oma ostad. Simmer on alla 100.- . Väga odavat ei soovita, sest endal hakkasid laagripoest ostetud mõõdusimmerid väga kiiresti lekkima. Aavest sain sellised, mis aga tänaseni kuivad püsivad.
Sünkrote hindasid ja vahetust kommenteerida ei oska, sest endal pole vaja olnud teha.
kui 944ljale sobivad audi jupid, siis veel tõenäolisemalt peaks need ka 924ljale sobima või siiski mitte puhtalt laagreid vahetama hakata pole kah mõtet kui sünkrod juba tunda annavad, või on see siiski normaalne mis mul seal toimub :S Mõtlen seda et need laagrid pole üleöö loksuma hakanud ja usun et see on päris mitmete aastate küsimus ja ei kujuta ette mida mõelda pika sõidu all kas keegi viitsib oma "korras" autol (Mis ei leki ja mille poolteljed ei kolksu) proovida loksutada poolteljeotsi ja neid kasti laagreid? Olen suht teadmatuses, et kui hull on siis hull. Samamoodi nagu ei jäänud ma rahule ka täiesti uute laagrite loksumisega tagasillas (Said mõlemale poole mõlemad laagrid ja simmerid karbi seest võetud ja korralikult paigaldatud aga ikka on lõtk tuntav.
mis puudutab laagrite loksumist "tagasillas" siis see on eeldatavasti kulunud laagripesade teema. Enda autol sama teema. Mõtlengi mis valemiga laagri ja pesa vaheline tihedamaks muuta. Ehk aitab õhuke plekk?!
Kuidas see pooltelg sul loksub? Ega ei pea silmas pikilõtku?
Kui õigesti mäletan siis 4 ja 5 käigulised on identsed kastid, ühel lihtsalt 5 käigu jaoks taga jupp juures. Kindlasti aga on erinevad sees olevad ülekanded. Paar aastat tagasi lappasin paari päevaga kahest kastist ühe kokku ja toimis väga edukalt, pole seal suurt kosmoseteadust midagi. Ainuke mis võib peavalu tekitada on diferentsiaal aga kui korpus samaks jätta siis see ei mõjuta teemat.
Kuidas see pooltelg sul loksub? Ega ei pea silmas pikilõtku?
Kui õigesti mäletan siis 4 ja 5 käigulised on identsed kastid, ühel lihtsalt 5 käigu jaoks taga jupp juures. Kindlasti aga on erinevad sees olevad ülekanded. Paar aastat tagasi lappasin paari päevaga kahest kastist ühe kokku ja toimis väga edukalt, pole seal suurt kosmoseteadust midagi. Ainuke mis võib peavalu tekitada on diferentsiaal aga kui korpus samaks jätta siis see ei mõjuta teemat.
Allkiri allkiri
polltelje otstel pikilõtku vist ei saagi olla igatahes mõtlesin seda et kui seal kahe otsa vahelt varrest ühe käega keeran ja teise käega hoian näiteks taldrikust, mille külge pooltelg nende sisekantidega läheb siis on tunda lõtku samas kuulda sõidu ajal kolksumist pole nagu seda teised on kurtnud lõtku on umbes 1mm. Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)
Oskab keegi sellele jeffi vanale küsimusele vastuse anda? Mul nimelt kostub sama heli, kui võtan sõidu ajal jala gaasi pedaalilt, kiiruse lisades, aga heli kaob. Kahtlustaksin ka ise madalamat õli taset kastis.jeff01 kirjutas:Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=6466Allan kirjutas:Oskab keegi sellele jeffi vanale küsimusele vastuse anda? Mul nimelt kostub sama heli, kui võtan sõidu ajal jala gaasi pedaalilt, kiiruse lisades, aga heli kaob. Kahtlustaksin ka ise madalamat õli taset kastis.jeff01 kirjutas:Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)
Soome keelt kahjuks ei mõista nii hästi, lugesin, aga läbi inglise keelse jutu, see, aga oli jällegi minu probleemist erinev - siduri vajutus pigem leevendab kahisemist. Kahiseb vaid käiguga pidurdades, vabastades jala gaasi pedaaliltjoonas kirjutas:
http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=6466
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
Peaks ühilduma jah. Selle laagri vahetuseks ei pea veel võlle puhtaks tegema. Küll peab seda tegema siis, kui on läbi difrit ringiajava võlli esimene laager.MartinL kirjutas:Selle otsavõlli laagri vahetus eeldab seda , et võllid lükatakse hammasratastest puhtaks ? Ta ju kõige viimane seal. Ühtib see laager ka Audi omaga?