jahutussüsteemi/soojenduse anomaalia?
jahutussüsteemi/soojenduse anomaalia?
tervitus
ehk oskab keegi kommenteerida, nõu anda. Kommentaar ka hellraiserilt?!
Vahetasin jahutusvedelikku ning ka puhastusvahendit sai sisse kallatud. Et asja korralikult läbi pesta siis avasin omast arust ka soojenduse kraani, mingil omapärasel põhjusel aga sooja normaaltemperatuuril töötava mootoriga õhuavadest ei tulnud. Hakkasin kahtlustama, et ehk on tross tagant ära tulnud ja avastasin, et kapoti all olev küttekraan tõepoolest ei liikunud hoova liigutamisel. Avasin selle siis kapoti alt, sooja aga autosse ikka ei tulnud. Mis seal ikka, otsustasin et peab vist mingi aja pärast jälle näpud õliseks tegema.
Hiljem sõitma minnes aga imede-ime, soojendus töötas mis mühises, hoova liigutades tuli vajadusel kas sooja või külma õhku.
Küsimus seega suurele ringile, kas soojakraan asub 944'l ehk kuskil mujal? Mis on selle kapoti all oleva soojakraani mõte? Mis puhul ei puhunud kohapeal mootori töötades sooja õhku?
Mis puudutab ühes teises teemas vesteldud mootori temperatuuri, siis minul hoiab seierit enam vähem keskel, isegi võib olla veidi üle. Tegemist enne 85 autoga.
ehk oskab keegi kommenteerida, nõu anda. Kommentaar ka hellraiserilt?!
Vahetasin jahutusvedelikku ning ka puhastusvahendit sai sisse kallatud. Et asja korralikult läbi pesta siis avasin omast arust ka soojenduse kraani, mingil omapärasel põhjusel aga sooja normaaltemperatuuril töötava mootoriga õhuavadest ei tulnud. Hakkasin kahtlustama, et ehk on tross tagant ära tulnud ja avastasin, et kapoti all olev küttekraan tõepoolest ei liikunud hoova liigutamisel. Avasin selle siis kapoti alt, sooja aga autosse ikka ei tulnud. Mis seal ikka, otsustasin et peab vist mingi aja pärast jälle näpud õliseks tegema.
Hiljem sõitma minnes aga imede-ime, soojendus töötas mis mühises, hoova liigutades tuli vajadusel kas sooja või külma õhku.
Küsimus seega suurele ringile, kas soojakraan asub 944'l ehk kuskil mujal? Mis on selle kapoti all oleva soojakraani mõte? Mis puhul ei puhunud kohapeal mootori töötades sooja õhku?
Mis puudutab ühes teises teemas vesteldud mootori temperatuuri, siis minul hoiab seierit enam vähem keskel, isegi võib olla veidi üle. Tegemist enne 85 autoga.
Allkiri allkiri
Õhk võis sees olla, siis ei mõju selle kraani keeramine kuidagi (tegelikult kui õhk sees ja kinni keeratud, siis ei tulegi välja).
Soojakraan asub ikka kapoti all kohe firewalli ääres pmst. Seda siis juhipoolt vaadatuna.
Soojakraan asub ikka kapoti all kohe firewalli ääres pmst. Seda siis juhipoolt vaadatuna.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Tegelikult küll lasin õhu õhutusavast välja, aga võib olla tõesti jäi midagi sisse.
Mis puudutab aga soojakraani siis see firewall'i juures asuv soojakraan heebli liigutamisel ei liigu - järelikult peab kuskil olema täiendav kraan
Kuigi ma ei kujuta seda hästi ette, sest soenduse radikast lähevad ju torud kohe firewalli ja teoreetiliselt ei tohiks seal enam ruumi olla.
Iseenest asi töötab ja see pakutud õhu teema võttis mu hirmud ka võimaliku radika ummistuse teemalt maha. NImelt siis veidi aega tagasi olid mahlad koos ja jahutussüsteemist tuli ikka sellist kraami mida ei tihanud isegi maha kallata
Mis puudutab aga soojakraani siis see firewall'i juures asuv soojakraan heebli liigutamisel ei liigu - järelikult peab kuskil olema täiendav kraan
Kuigi ma ei kujuta seda hästi ette, sest soenduse radikast lähevad ju torud kohe firewalli ja teoreetiliselt ei tohiks seal enam ruumi olla.
Iseenest asi töötab ja see pakutud õhu teema võttis mu hirmud ka võimaliku radika ummistuse teemalt maha. NImelt siis veidi aega tagasi olid mahlad koos ja jahutussüsteemist tuli ikka sellist kraami mida ei tihanud isegi maha kallata
Allkiri allkiri
Jätke jutt nüüd!
Porsche 924(82-ja üles)/944 soojendussüsteem on tehasest juba selline, mis võib sauna kuumaks kütta! See oli lihtlabane õhumull, mis ei lasknud sooja tuppa.
Porsche 924(82-ja üles)/944 soojendussüsteem on tehasest juba selline, mis võib sauna kuumaks kütta! See oli lihtlabane õhumull, mis ei lasknud sooja tuppa.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: jahutussüsteemi/soojenduse anomaalia?
alman kirjutas:Hakkasin kahtlustama, et ehk on tross tagant ära tulnud ja avastasin, et kapoti all olev küttekraan tõepoolest ei liikunud hoova liigutamisel
Kusjuures olen ka mina selle sooja anomaaliaga kunagi võidelnud ning ausalt öelda ei jõudnudki arusaamisele, et mis sellega siis ikkagi on. Mul juhtus kõigepealt selline asi, et soe jäi täiega peale (südasuvel, kus temperatuur niigi kõrge) ning mingil X hetkel sain ikkagi selle klapi jällegi käima sealt. Korra võtsin ka selle kraani küljest ning kontrollisin, kõik töötas igati normaalselt ning panin tagasi, sest midagi nagu rikkis ei olnud.
See on selle auto eripära. Võibolla on see kell armatuuris vigane või midagi sellist, aga alati on ta näidanud normaalsest kõrgemat tempi. Samas on mootori juures asjad kõik kenasti töötanud ning kui mootor tõesti keema on läinud (kunagi kui tal radikas katki oli, läks ummikus keema) on ka näidik seda näidanud. Õige küll oleks, et tal see seier madalamal püsiks, aga mina sellele parandust ei leidnud. Proovisin ka kõik elektri asjad ära puhastada millega see seotud võiks olla, kuid jälile ei saanud. Võib vabalt olla, et probleem lihtsalt kellas.Mis puudutab ühes teises teemas vesteldud mootori temperatuuri, siis minul hoiab seierit enam vähem keskel, isegi võib olla veidi üle. Tegemist enne 85 autoga.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kunagi kui sellel radika ära vahetasin, siis sai see küll mõlemat pidi minu arust läbi pestud, aga võibolla on sealt aastatega siis midagi veel lahti ligunenudalman kirjutas:Iseenest asi töötab ja see pakutud õhu teema võttis mu hirmud ka võimaliku radika ummistuse teemalt maha. NImelt siis veidi aega tagasi olid mahlad koos ja jahutussüsteemist tuli ikka sellist kraami mida ei tihanud isegi maha kallata
Aga räägi, mismoodi sa tal mahlad kokku said? Plokikaanetihend ei ole tal ka minu arust väga palju tagasi vahetatud. See läbisõidunumber vahetuse ajal oli vist isegi kirjas seal failis, mille sulle kunagi saatsin.
mahlad läksid kokku õlijahutusradikast, vaikselt immitses vist juba siis kui ta ostsin, igatahes oli väike veekulu. No ja talvel ühe väga külma päevaga saidki mahlad kokku
Kuna otsimist sai alustatud plokokaanest siis sai ka pea korralikut ära tehtud ja tihendid vahetatud, aga jah, viga tuli siis välja õlijahutaja tihenditest.
Pärast remonti olen nüüd paar tuhat sõitnud ja vahetan igaks petteks õli ja jahutusvedeliku välja, et saaks sodist mootoris lahti.
Kuna otsimist sai alustatud plokokaanest siis sai ka pea korralikut ära tehtud ja tihendid vahetatud, aga jah, viga tuli siis välja õlijahutaja tihenditest.
Pärast remonti olen nüüd paar tuhat sõitnud ja vahetan igaks petteks õli ja jahutusvedeliku välja, et saaks sodist mootoris lahti.
See et näidik kõrgemal püsib mind eriti ei loksuta, lasin ka kaitsmekarbi üle käia aga sealt mingit suuremat tulemust ei tulnud.See on selle auto eripära. Võibolla on see kell armatuuris vigane või midagi sellist, aga alati on ta näidanud normaalsest kõrgemat tempi. Samas on mootori juures asjad kõik kenasti töötanud ning kui mootor tõesti keema on läinud (kunagi kui tal radikas katki oli, läks ummikus keema) on ka näidik seda näidanud. Õige küll oleks, et tal see seier madalamal püsiks, aga mina sellele parandust ei leidnud. Proovisin ka kõik elektri asjad ära puhastada millega see seotud võiks olla, kuid jälile ei saanud. Võib vabalt olla, et probleem lihtsalt kellas.
Allkiri allkiri
nii ma isiklikult arvasin jah, kahjuks ei ole porsche hingeeluga v2ga kursis aga n2iteks bmw-del olid osadel mudelitel labad plastikud mis siis pikapeale hakkasid lagunema.alman kirjutas:Kas sa Aaro viitad sellele et veepumba labad on nii kulunud et ei aja vett enam ringi?
Aga see oli ainult oletus, l2ks siis sul 6nnelikult ja lihtsalt kui ainult 6hk sees oli.
44kw + 141kw = ikka on v2he
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/cool-08.htm
Olen lugenud ka Clarki foorumist, et termostaate pidi olema veel erinevaid vastavalt kliimale kus auto asub. Kuid see ei leia kinnitust kuskilt.
Siin on kirjas millised peaksid temperatuuri näidud olema.
http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... tm#coolant
Olen lugenud ka Clarki foorumist, et termostaate pidi olema veel erinevaid vastavalt kliimale kus auto asub. Kuid see ei leia kinnitust kuskilt.
Siin on kirjas millised peaksid temperatuuri näidud olema.
http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... tm#coolant
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänud.alman kirjutas:Hellraiserile - kõigepealt õnnitlused uue auto puhul!
Paar küsimust - kas oled vahetanud autol ka termostaadi? Oled proovinud teist temperatuuriandurit?
Termostaati sai sellel auto vahetatud oma 2-3 korda vist
Algul kui auto ostsin, siis polnud tal termostaati üldse sees olemas. Lisaks on sellel autol vahetatud originaalis 1 ventilaatoriga radikajahutus 2 vendi vastu. Miks, seda ei tea, see oli juba enne mind tehtud.
Igatahes oli seal tehtud igasugust keemiat, selle kenasti puhastasin sealt ära ning vedasin kõik juhtmed nii nagu peab.
Lõpptulemusena jäi minu arust nii, et mõlemad vendid lähevad korraga tööle (mul võib ka valesti meeles olla).
Aga kas temperatuuriandurit mõtled millist? Üks on see, mis paneb vendi tööle (radika küljes selline kork) ja teine siis mootori oma. Seda viimast ei ole mina näppinud. Radika oma on ka paar korda vahetatud seose radika vahetusega jne. Päris algul käis ventide lülitamine üldse autost seest nupuga :S