944 sidur
944 sidur
niih, kahju küll aga tuleb ette võtta siduri vahetus, nimelt libiseb asi ikka mõnusalt, sõidab veel, aga kohapealt nii ära ei saa et ratas all ringi käiks, et nuh, nö kumm viliseks.
mida siis soovitate, uut vist ei kannata osta, see oli mingi natu üle 6k, aga on kogemusi selle ketta taastamisega, pidurimeistris ntx. et kuda see asi kestab?
ahjaa, ja äkki keegi kes on sidurit lammutanud viitsib rääkida mingist töö järjekorrast, et millest alustada jne, kas on mingeid nippe või asju millega peab ettevaatlik olema, ei ole lihtsalt kunagi ühelgi autol siduriga jamanud millel on käigukast tagasilla juures.
mida siis soovitate, uut vist ei kannata osta, see oli mingi natu üle 6k, aga on kogemusi selle ketta taastamisega, pidurimeistris ntx. et kuda see asi kestab?
ahjaa, ja äkki keegi kes on sidurit lammutanud viitsib rääkida mingist töö järjekorrast, et millest alustada jne, kas on mingeid nippe või asju millega peab ettevaatlik olema, ei ole lihtsalt kunagi ühelgi autol siduriga jamanud millel on käigukast tagasilla juures.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 944 sidur
Oleneb milline sidur sul seal sees on, aga üldiselt on 944 tehasesiduriketas kummist ketastega, mitte vedrudega. Mis olukorras need kettad on, enamjaolt määravad selle ketta eluea. Kui need kummid on ilusti korras, saad vabalt viia Pidurimeistri juurde ja lasta taastada. Ise selle ära teinud ning sidur toimis pärast ilusti. Siitsamast foorumist Alman nimelise kasutaja käest võid uurida, et kas tal on olnud siduriga veel jamasid, sest tema autol on taastatud ketastega sidur sees.Laisu kirjutas:niih, kahju küll aga tuleb ette võtta siduri vahetus, nimelt libiseb asi ikka mõnusalt, sõidab veel,
mida siis soovitate, uut vist ei kannata osta, see oli mingi natu üle 6k, aga on kogemusi selle ketta taastamisega, pidurimeistris ntx.
Ülidslet on olemas ka vedrudega asenduskettad, mis peaksid olema ka natuke odavamad. Eestist leida korralike kummiketastega sidurit on suhteliselt raske ülesanne, kui vähegi võimalik, siis vajadusel tee see kulutus ära ningi lase sisse panna uus ketas, muidu võib olla, et pead peatselt uuesti selle vahetuse ette võtma.
Mida aga sidurivahetuse juures pead silmas pidama, on see, et see on üks päris pikk protseduur, aga iseenesest ei tohiks seal olla midagi võimatut.
Selle järgi saad kontrollida sidurit: http://clarks-garage.com/shop-manual/clutch-03.htm ning http://clarks-garage.com/shop-manual/clutch-01.htm on ka vahetus ära kirjeldatud.
Üldine soovitus kogenud Porsche-meestelt on, et kui vähegi võimalik, viska see kummileevendiga ketas metsa ja osta vedrudega asemele!
Kohaltvõttu see ei halvenda kuidagi, aga ketta eluiga on oluliselt pikem (oleneb muidugi sinu sõidustiilist).
Kohaltvõttu see ei halvenda kuidagi, aga ketta eluiga on oluliselt pikem (oleneb muidugi sinu sõidustiilist).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
oh jummel, krt mai kujutanud ette et see niipikk töö on, a pole midagi teha, tuleb ette võtta see. Tööjuures omega siduri vahetus 40 mintsa...porschel siis 16h, nojah. aga eks ma siis vaatan mis teen kui ketas lauapeal, et kuda need kummipuksid on. a üks porsche mees rääkis et need kettad mis selle kummileevendiga, et need kummipuksid on ka lihtsalt kinni keevitatud kui on läbi läinud, et leevendust ei aga ei pidanud midagi hullu olema. Oskab seda äkki keegi kommenteerima?
ja see vedrudega ketas, mis autooma sinna sobib siis?
ja see vedrudega ketas, mis autooma sinna sobib siis?
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See keevitamine on nii ja naa. Nii palju kui ma olen kuulnud, siis need väga kaua ei kesta. Samuti peaks see käiguvahetust muutma viletsamaks, sest ei anna mingit lõtku.Laisu kirjutas:on ka lihtsalt kinni keevitatud kui on läbi läinud, et leevendust ei aga ei pidanud midagi hullu olema. Oskab seda äkki keegi kommenteerima?
ja see vedrudega ketas, mis autooma sinna sobib siis?
Aga sobib sinna lihtsalt aftermarket toode, ongi mõeldud just sellel autole.
http://www.vertexauto.com/index.php?pg= ... ail&sk=677
Clutch Disc, Power Friction
Your Price $ 199.00
Netikuller kaudu tellides tuli lõpphinnaks 4172.20 EEK
Keevitamine ON porno. Siis saab ka käigukast rohkem tappa.
Clutch Disc, Power Friction
Your Price $ 199.00
Netikuller kaudu tellides tuli lõpphinnaks 4172.20 EEK
Keevitamine ON porno. Siis saab ka käigukast rohkem tappa.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Automotionis on täitsa olemas 944 vedrudega ketas: http://www.automotion.com/productpage.a ... g+Disc+944
Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.
Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.
hellraiser kirjutas:Automotionis on täitsa olemas 944 vedrudega ketas: http://www.automotion.com/productpage.a ... g+Disc+944
Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.
jube hea hinnaga on küll, aga jah, palju see postimaks tuleb?
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei oska täpselt hinnata, et kui palju see ketas kaaluda võiks, aga võtsin praegu umbes 5 kg paki kaaluks ja siis tuleb postimaks umbes 50 taala. Lisaks tuleb siis siin maksta tollimaksud - peaks olema 18% käibemaks ning 2,7% kolmanda riigi tollimaks. Lisaks Eesti Posti teenustasu 58 krooni.
USA postikulu saab kalkuleerida siit: http://ircalc.usps.gov/
Performance Products (Automotioni osa) kasutab Global Express Mail-i, seega võib eeldada, et ka Automotion seda teeb.
Tellimuse andsin sisse 28.06 ja kohal oli 14.07. Arvestada tuleb ka seda, et nad panevad alati pakki ka oma kataloogi ning see kaalub ka mõned sajad grammid.
USA postikulu saab kalkuleerida siit: http://ircalc.usps.gov/
Performance Products (Automotioni osa) kasutab Global Express Mail-i, seega võib eeldada, et ka Automotion seda teeb.
Tellimuse andsin sisse 28.06 ja kohal oli 14.07. Arvestada tuleb ka seda, et nad panevad alati pakki ka oma kataloogi ning see kaalub ka mõned sajad grammid.
Re: 944 sidur
värskendan vanat teemat.
Soodne sidur 944-le:
osta Ford Bronco II siduriketas, puuri (tsentri kinnituse)needid välja
Lase teha spacerid..
Needi kokku
voila......
Kui spacerite valmstamine tundub tuumateadus, tee spacerid kruvi/seibide/poltidega
Bronco II ketas sobib 924S ja 944
Soodne sidur 944-le:
osta Ford Bronco II siduriketas, puuri (tsentri kinnituse)needid välja
Lase teha spacerid..
Needi kokku
voila......
Kui spacerite valmstamine tundub tuumateadus, tee spacerid kruvi/seibide/poltidega
Bronco II ketas sobib 924S ja 944
R - stands for Racing
Re: 944 sidur
Vast sobib teemaga kokku: 944 sõiduajal käik sees sõites siduri juurest tuleb mingi undamine, eriti kui gaasi maha laseb. Sidur alla vajutades kaob heli ära, kohapeal ei unda. Survelaager ?
Re: 944 sidur
Vaata "Troubleshooting" alajotuse all olevaid punkte http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... .htm#tangoHendrikN kirjutas:Vast sobib teemaga kokku: 944 sõiduajal käik sees sõites siduri juurest tuleb mingi undamine, eriti kui gaasi maha laseb. Sidur alla vajutades kaob heli ära, kohapeal ei unda. Survelaager ?
Kui kohapeal sidur üleval või all undamist ei ole, siis ei tohiks siduri survelaager olla, kuna sidurit alla vajutades koormad seda laagrit ja lahti lastes võtad koormuse maha.
Kas autol on kummist keskosaga sidur? Kui käigukast ei unda, siis selguse saab siis, kui sidur lahti võtta.