944 juhitavus
944 juhitavus
Ise olen kuulnud ainult kiidusõnu Porsche juhitavuse kohta. Aga kuidas on asjad tegelikult?
Võrreldes ntx Nissan 200sx või kasvõi bmw 3nda seeriaga.
Kuidas on lood stock vs. stock?
Mida on lihtsam/odavam upgrade'da, kui auto suunitlus oleks n.ö. pühapäeva auto, millega saab ka rajal lõbutseda?
Loodan, et ei väljendanud ennast väga segaselt.
Tervitades,
J.
Võrreldes ntx Nissan 200sx või kasvõi bmw 3nda seeriaga.
Kuidas on lood stock vs. stock?
Mida on lihtsam/odavam upgrade'da, kui auto suunitlus oleks n.ö. pühapäeva auto, millega saab ka rajal lõbutseda?
Loodan, et ei väljendanud ennast väga segaselt.
Tervitades,
J.
3mese bmw-ga pole eriti võrreldav kuna porsche juhitavus ja kurvisuutlikkus ületab bemari tublisti. Nissaniga võrreldes on nissan mootori poolest kergemini upgradetav aga performance sillaosa on nii porschele kui ka nissanile saada. Nissani A varuosa on isegi kallim kui porschele saada olevad osad. Nissani kaalujaotus 52/48 porschel vist 50/50 Pole nagu suur vahe aga oma neutraalse sillaseadega käitub auto teisest autost ümberistudes vägagi võõralt ja seda mitte halvas mõttes, st et tundub et drifitkõlbulik ta pole kuna peale ühelt poolt teisele poole viskamist ei jäägi slaidima vaid nii kui sirgeks saab siis nii ta jääbki...ei oska nagu seletada aga kuival asfaldil korralike rehvidega on suht fun (Mul kõrvalsõitma sellest pmt kokutama hakanud, kuna ootas seda, et külg jookseb ka teiselepoole "üle" Ei lukku ega LSD-d pole kummalgi ja ei teagi kuidas selle porschele saadavusega on aga nismodel pidi lsd olema vaid osadel Automaatkastiga variantidel.
Re: 944 juhitavus
Tegelikult ongi nii.Jaak kirjutas:Ise olen kuulnud ainult kiidusõnu Porsche juhitavuse kohta. Aga kuidas on asjad tegelikult?
J.
Seda arutelu on siin ennegi olnud. iga autot peaaegu on võimalik kurvides kiireks ehitada, Porsche on seda juba tehasest tulles.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Lihtsam ja odavam on ikka BMW ja Nissan.
Porsche on ka väga odav kui võrdleksid Ferrariga näiteks.
Kui sa BMW all pead silmas M3, siis on see kindlasti hea auto.
Kui sa tahad kiiret ringiaega sõita, siis on vaja peale hea juhitavuse ka mootori võimsust. 944 turbo ehk 951 on peale chipimist ja vedrustuse modimist päris kiire. USA s saavad Corvett idega enam vähem samu ringiaegu. Vähemalt nii nad väidavad.
Vaata parimaid ringiaegu siit http://opentrack.pri.ee/ringiajad.html
1/4 miiliks ei ole Porsche üldiselt mõeldud.
Hea juht saab ka raskesti juhitava autoga hea ringiaja.
See on jälle üks arutlus ema versus tütar.
Kui sa ükskõik millist autot modid saab sellest ka kiire masina.
Porsche on ka väga odav kui võrdleksid Ferrariga näiteks.
Kui sa BMW all pead silmas M3, siis on see kindlasti hea auto.
Kui sa tahad kiiret ringiaega sõita, siis on vaja peale hea juhitavuse ka mootori võimsust. 944 turbo ehk 951 on peale chipimist ja vedrustuse modimist päris kiire. USA s saavad Corvett idega enam vähem samu ringiaegu. Vähemalt nii nad väidavad.
Vaata parimaid ringiaegu siit http://opentrack.pri.ee/ringiajad.html
1/4 miiliks ei ole Porsche üldiselt mõeldud.
Hea juht saab ka raskesti juhitava autoga hea ringiaja.
See on jälle üks arutlus ema versus tütar.
Kui sa ükskõik millist autot modid saab sellest ka kiire masina.
kuna teemas siis küsitud nii 944-a kui ka 200sx-i kohta siis võtan sõna sekka kuna kuna olen omanud mõlemat autot(200sx hetkel siis). Mul on olnud päris mitmeid sport(sportlikke) autosid, ning juhitavuse poolest oli 944 neist kõigist peajagu üle. Nuh, raske on täpsemalt seletada, see on selline asi mida peab ise proovima. Ta lihtsalt käitus teel väga hästi, seisis teel ning kui oli mingi külglimisemine(tahtlik või soovimatu), siis oli ta siiski koguaeg kontrolli all ning ilusti sai ta teele tagasi, loomulikult on kõigelt piirid. Nissan on samuti suht hea juhitavusega, otseselt midagi ette ei heida, kuid nii hästi ma ennast selles ei tunne kui ma tundsin ennast porsches. Kui rääkida N/A 944-st, siis mootoripoolest jääb peale kindlasti nissan, turbo on turbo ning lisaks kõigele muule on teda võimsuse poolepealt väga kerge/odav arendada, sama rahaeest ei saa sa vabalthingavast elusees niipalju jõudu kui turbokast.
IMO, kui soovid hea juhitavusega autot, millega muukõrvalt sõita ka ringrada, siis vali kindlasti porsche, kuid kui on huvideks sellised asjad nagu kiirendus ning viimaselajal populaarne driftimine, siis vali nissan.
Kõige õigem oleks siiski proovida mõlemat autot, sest inimesed on erinevad ning mõni eelistab ühte, mõni teist.
IMO, kui soovid hea juhitavusega autot, millega muukõrvalt sõita ka ringrada, siis vali kindlasti porsche, kuid kui on huvideks sellised asjad nagu kiirendus ning viimaselajal populaarne driftimine, siis vali nissan.
Kõige õigem oleks siiski proovida mõlemat autot, sest inimesed on erinevad ning mõni eelistab ühte, mõni teist.
Kõik on õige et turboka upgrademine on lihtsam ja odavam aga nii muuseas tahtsin öelda et stock 124kw nissan ja 120kw 944 pole väga suure minekuvahega autod. nissanil tunned lihtsalt momenti kui laadima läheb ja vabalthingaval on se momend kasv ühtlasem. Stockid 400l meetril sõidavad nii et korralik 944 oleks isegi ehk võrdne kuna minu masin jäi alla 2 autopikkust kusjuures nissan tuli järgi alles viimasel sajal meetril. Autos oli teine inimene, ~25kg kaaluv woofrikast 50L bensiini ja all veeresid 25+ kg kaaluvad rattad mida eile sain just silmad punnis tiridaLaisu kirjutas: Kui rääkida N/A 944-st, siis mootoripoolest jääb peale kindlasti nissan, turbo on turbo ning lisaks kõigele muule on teda võimsuse poolepealt väga kerge/odav arendada, sama rahaeest ei saa sa vabalthingavast elusees niipalju jõudu kui turbokast.
Joonas, Nissan 200SX-i varusad on siiski 95% ulatuses kallimad, kui 944-l. Ma räägin tavalisest 2.5liitrisest 8v mootorist.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Saan aru, et see 5% on esimesed al. õõtsadRaceboy kirjutas:Joonas, Nissan 200SX-i varusad on siiski 95% ulatuses kallimad, kui 944-l. Ma räägin tavalisest 2.5liitrisest 8v mootorist.
Kas olen õigesti aru saanud, et erinevad porsche poolt toodetud veermiku perfomance jupid on 944 puhul suht plug and play (ala M030 option jne). Samuti ka, kas sama ajastu 928'l on sama sild?
Kuidas varuosade saadavusega üldse on? Esimesed 944 on juba üle 20 aasta vanad, kas igasugu juppe, vidinaid, keredetaile veel toodetakse üldse?
Alumiiniumõõtsadesse saab osta rebuild-komplekti, mis maksab ~50$.
Oot, miks ei toodeta siis, kuidas su arvates me oma autosid siis peame, ise teeme juppe või?
Oot, miks ei toodeta siis, kuidas su arvates me oma autosid siis peame, ise teeme juppe või?
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Tore, kui toodetakse. Mul on kogemus lihtsalt audiga, millelele vaikselt lõpetati erinevate keredetailide tootime. Näiteks iluliistud, udutuled või muu säärane. Praegu on ka 20v audi meestel probleeme, kuna aasta algul võeti hunnik mootori juppe/lõdvikuid tootmisest maha.Raceboy kirjutas:Alumiiniumõõtsadesse saab osta rebuild-komplekti, mis maksab ~50$.
Oot, miks ei toodeta siis, kuidas su arvates me oma autosid siis peame, ise teeme juppe või?
Igatahes on see suurepärane uudis, et porschel seda muret ei ole
stokis on jah nad täitsa enamvähem, aga jutt oli järeleaitamisest. Nissanil saab juba 700.- tuntavalt jõudu juurde (manual boost controller)jeff01 kirjutas:Kõik on õige et turboka upgrademine on lihtsam ja odavam aga nii muuseas tahtsin öelda et stock 124kw nissan ja 120kw 944 pole väga suure minekuvahega autod. nissanil tunned lihtsalt momenti kui laadima läheb ja vabalthingaval on se momend kasv ühtlasem. Stockid 400l meetril sõidavad nii et korralik 944 oleks isegi ehk võrdne kuna minu masin jäi alla 2 autopikkust kusjuures nissan tuli järgi alles viimasel sajal meetril. Autos oli teine inimene, ~25kg kaaluv woofrikast 50L bensiini ja all veeresid 25+ kg kaaluvad rattad mida eile sain just silmad punnis tiridaLaisu kirjutas: Kui rääkida N/A 944-st, siis mootoripoolest jääb peale kindlasti nissan, turbo on turbo ning lisaks kõigele muule on teda võimsuse poolepealt väga kerge/odav arendada, sama rahaeest ei saa sa vabalthingavast elusees niipalju jõudu kui turbokast.
aga teema siiski juhitavusest, mitte mootoritest.
Vaata siia http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... .php?t=109Jaak kirjutas:Kuidas varuosade saadavusega üldse on? Esimesed 944 on juba üle 20 aasta vanad, kas igasugu juppe, vidinaid, keredetaile veel toodetakse üldse?
ja siit http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... highlight=
loe ka 951 modimise kohta siit http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... erfmod.htm
Mis puutub kiirusesse, siis vähemalt Open Track üritusel on nii,et kui tahad esimeste seas olla, siis on vaja a'la 300 hp või rohkem. Eestis ei ole nagu kuskil mujal kui saugal seda kurvikiirust proovida. Pane paika oma eesmärgid. Vaata, kes Open Track eesotsas on ja otsusta selle järgi millise masina tasuks valida.