Euroopa

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
Higgins
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Nov 2006 11:09
Asukoht: Tallinn

Euroopa

Postitus Postitas Higgins » 15 Mär 2007 14:11

Kas kellegil on kogemusi kas 924 või 944 mõnelt pikemalt ringreisilt - kuhugi Kesk- või Lõuna-Euroopasse näiteks? Kui on, siis oleks huvitatud kogemustest: kuidas auto vastu pidas, kuidas kütusekulu oli (mööda Bahni vms). Kuidas on mõtekam, kas tervenisti autoga või osa laevaga (või 1 ots nii, teine naa?). Kas oli ettenägematuid väljaminekuid? Ilmselt on palju muudki, mida küsida ei oska.

Ise väikestviisi pean plaani, aga kuna auto on siiski eakas juba, püüan kõik pro et contra läbi kaaluda. Ning 24 ja 44 mainisin mõlemad ära sellepärast, et endal on 24S. 28, 68, 44S2 ja 51 vms on ilmselt hoopis teistlaadi kogemused.

Tänud ette!

HH

Kasutaja avatar
riza
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Sept 2006 16:51
Asukoht: Gothenburg, Sweden
Kontakt:

Postitus Postitas riza » 15 Mär 2007 14:34

Kui sa veel ehk lugenud ei ole, siis tee seda!

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23


Huvitav.

Kasutaja avatar
Higgins
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Nov 2006 11:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Higgins » 16 Mär 2007 11:34

riza kirjutas:Kui sa veel ehk lugenud ei ole, siis tee seda!

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23


Huvitav.
Lugemine on muidugi huvitav ja pildid muhedad, kuid autor liikles siiski RS6-ga, mis on vähe teine asi, kui 20+ aastat vana Porsche. Ennekõike pidasin siiski silmas kogemusi sarnaste autode osas, millega ise liiklen. Piltidelt tuvastasin küll 44-ja, kuid see oli ka kõik.

Kas keegi ei ole riskinud oma hobusemärgilise ratsuga kaugemal liigelda? Pisut hirmu teeb see, et kui midagi suuremat juhtub, peab moraalselt olema valmis auto kuhugi Vahemere äärde maha jätma, kuna tagasi toomine pole enam majanduslikult mõtekas. See on mu peamine kõhklus.

HH

z_man
Postitusi: 109
Liitunud: 29 Nov 2005 14:11

Postitus Postitas z_man » 16 Mär 2007 14:54

Üldiselt pead ise teadma oma auto tehnilist olukorda ja arvestama sellega et auto su teepeale jätab. Varuosade saadavus ja remondi hinnad tingivad selle et kui midagi juhtub, siis odavalt sa ei pääse.

Ühesõnaga pead vaatama kas riskid on aktsepteeritavad.

Kui halvimal puhul pead auto euroopasse jätma, bussiga tagasi sõitma, aasta porgandeid sööma ja 2 aastat jala käima, siis mõtle kas see tasub riskimist.

Sinu peamine risk on su 924s töökindlus.
TrigonBikes.ee - The Art Of Carbon

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Mär 2007 15:33

Mis on sinu eesmärk?

Päevad läbi järjest sõita ei ole võibolla just parim puhkus ja paneb ka autole tavaliselt suurema koormuse. Eriti kui liigeldakse suuremal kiirusel.

Kui nii pikalt järjest sõita ei taha, siis oleks mõistlik kasutada ka laeva transporti. Muidugi oleneb sellest, kuhu sa tahad lõpuks välja jõuda.

Kui sinu auto on väga heas korras, siis probleeme ei tohiks olla.
Kas sõidad autoga iga päev? Kas siis esineb ka probleeme?
Kui suur on sinu õlikulu ehk mitu kankut õli on vaja kaasa võtta jne.

Mitu tuhat kilomeetrit plaanid läbida? Kui palju on sul tagavara raha ootamatute väljaminekute jaoks?

Kahekohaline auto ei ole just kõige odavam viis reisida, kuna mida rohkem inimesi seda suurema arvu peale saab kütuse ja muud kulud jagada.

Mina oma autoga hetkel Eestist välja ei julge minna. Võibolla ainult Soome või Lätti, sealt saab hädaga auto ka käsitsi koju lükata.

Kasutaja avatar
Higgins
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Nov 2006 11:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Higgins » 16 Mär 2007 16:23

Tänud vastajatele!

Mõningatele nüansidele olin juba isegi mõelnud, osa oli siiani veel läbi kaluleerimata. Nii et teema tasus siin minu perspektiivist kindlasti tõstatamist.

Kui kellelgi on veel asjalikke soovitusi, ärge hoitke vaka all.

Tänud ette!

HH

Kasutaja avatar
Gustafson
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Sept 2006 00:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gustafson » 17 Mär 2007 01:49

lugedes peebu reisikirja RS6-ga tekkis omalgi teema vastu huvi. Kui keegi kasvõi mõnd väiksemat tiiru plaanib, siis kaaluksin sügavalt võimalust ühineda.
Eelkõige oleks huvitatud Porsche uue muuseumi külastusest. Viimati sõitsin rongiga (a´la pendeltog Stockholmis) Porsche Plats peatusest mööda augustis. Läbi rongiakna avanes võimalus näha, et uus muuseum hakkas juba ilmet võtma. Kahjuks oli vaja kiirkorras Stuttgardis ära käiia ja nii jäigi ka vana muuseum külastamata...
Igal juhul tahtmist mul on ja 944 S2 aastast 1989 peaks reisi ilmselt vastu küll ...
944 S2 1989

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 17 Mär 2007 13:07

Olen enda 924-ga käinud Lätis (kokku u. 1500km pikkune reis) ja plaan nüüd kevadel ka pikem reis Rootsi Göteborgi teha.

Siiani pole küll pidanud töökindluse pärast reisidel muretsema, tehniliselt korras 924 on siiski väga truu tööriist ja tee peale jäämine on ikka pigem erand, kui reegel :)

Mõistagi on kasulik mutrivõtmete komplekt ikka kaasa võtta, kui midagi peaks juhtuma.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Mär 2007 18:13

Kui tihti teid teie auto praegu alt veab? :roll: Ilmselt ei saagi eriti muud moodi valmistuda kui auto korras on ja hooldused tehtud....(selles mõttes et tead kuna vahetasid viimati bensufiltrit, rihma, jne) aga jah tagavara ratas ja selle vahetuseks vajalik + elementaarne tööriistakomplekt peaks kindlasti kaasas olema. enda auto sõitnud probeemideta umbes 10000...selles mõttes et tee peale poleks jäänud. 1 viga siiski on ja vahepeal kimbutab ja seetõttu ei julgeks kohe startida kui omal mineks oleks...(st et vahepeal lampi lihtsalt sureb ära ja tahab kas seismist või pikka käiamist...nii et akujuhtmed võiksid nimekirja lisada :D )
Viimati muutis jeff01, 18 Mär 2007 10:21, muudetud 1 kord kokku.

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 18 Mär 2007 10:06

8) Tehnika prooviks võib ju ühe ümber Eesti tiiru teha.... peaks ka nii 1500 testi kilomeetrit saama. Kuid ega häda ei hüüa tulles.... olen olnud lätis teebeal alla 10000km sõitnud uue autoga. Kuna võtme komplekt oli kaasas ja ka sipa teadmisi oli... suutsin probleemi lahendada.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 29 Mär 2007 22:37

Eelkõige soovitaks sellisele ringreisile minna vähemalt kahe autoga, kui mingi jama on, siis saab üks teise ära lohistada, kasvõi koduni välja.

Automargil pole vahet, 924 ei lagune ju rohkem kui mõni teine sama vana auto. Kõik oleneb tehnilisest seisukorrast. Enne reisi põhjalik ülevaatus ja kõik vähegi kahtlane uuega asendada. Kindlasti korralikud rehvid, klotsid, summuti, kõik liigendid läbi loksutada, vedelikud vahetada, lekked kontrollida, küünlad&juhtmed jne. Komplekt tööriistu ka kindasti kaasa. Lisaks küsi endalt, kas oled valmis halvimaks, et pead auto maha jätma või laskma treileril tagasi tuua (tõsine rike, avarii vms.) ? Kui ei ole, siis ära mine selle autoga vaid liigu kuidagi kohapeale ja kasuta rendikat. Hinna poolest erilist vahet ei tule, arvestades, et siis igasugu riskid puuduvad.

Vasta