Euroopa
Euroopa
Kas kellegil on kogemusi kas 924 või 944 mõnelt pikemalt ringreisilt - kuhugi Kesk- või Lõuna-Euroopasse näiteks? Kui on, siis oleks huvitatud kogemustest: kuidas auto vastu pidas, kuidas kütusekulu oli (mööda Bahni vms). Kuidas on mõtekam, kas tervenisti autoga või osa laevaga (või 1 ots nii, teine naa?). Kas oli ettenägematuid väljaminekuid? Ilmselt on palju muudki, mida küsida ei oska.
Ise väikestviisi pean plaani, aga kuna auto on siiski eakas juba, püüan kõik pro et contra läbi kaaluda. Ning 24 ja 44 mainisin mõlemad ära sellepärast, et endal on 24S. 28, 68, 44S2 ja 51 vms on ilmselt hoopis teistlaadi kogemused.
Tänud ette!
HH
Ise väikestviisi pean plaani, aga kuna auto on siiski eakas juba, püüan kõik pro et contra läbi kaaluda. Ning 24 ja 44 mainisin mõlemad ära sellepärast, et endal on 24S. 28, 68, 44S2 ja 51 vms on ilmselt hoopis teistlaadi kogemused.
Tänud ette!
HH
Kui sa veel ehk lugenud ei ole, siis tee seda!
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23
Huvitav.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23
Huvitav.
Lugemine on muidugi huvitav ja pildid muhedad, kuid autor liikles siiski RS6-ga, mis on vähe teine asi, kui 20+ aastat vana Porsche. Ennekõike pidasin siiski silmas kogemusi sarnaste autode osas, millega ise liiklen. Piltidelt tuvastasin küll 44-ja, kuid see oli ka kõik.riza kirjutas:Kui sa veel ehk lugenud ei ole, siis tee seda!
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23
Huvitav.
Kas keegi ei ole riskinud oma hobusemärgilise ratsuga kaugemal liigelda? Pisut hirmu teeb see, et kui midagi suuremat juhtub, peab moraalselt olema valmis auto kuhugi Vahemere äärde maha jätma, kuna tagasi toomine pole enam majanduslikult mõtekas. See on mu peamine kõhklus.
HH
Üldiselt pead ise teadma oma auto tehnilist olukorda ja arvestama sellega et auto su teepeale jätab. Varuosade saadavus ja remondi hinnad tingivad selle et kui midagi juhtub, siis odavalt sa ei pääse.
Ühesõnaga pead vaatama kas riskid on aktsepteeritavad.
Kui halvimal puhul pead auto euroopasse jätma, bussiga tagasi sõitma, aasta porgandeid sööma ja 2 aastat jala käima, siis mõtle kas see tasub riskimist.
Sinu peamine risk on su 924s töökindlus.
Ühesõnaga pead vaatama kas riskid on aktsepteeritavad.
Kui halvimal puhul pead auto euroopasse jätma, bussiga tagasi sõitma, aasta porgandeid sööma ja 2 aastat jala käima, siis mõtle kas see tasub riskimist.
Sinu peamine risk on su 924s töökindlus.
TrigonBikes.ee - The Art Of Carbon
Mis on sinu eesmärk?
Päevad läbi järjest sõita ei ole võibolla just parim puhkus ja paneb ka autole tavaliselt suurema koormuse. Eriti kui liigeldakse suuremal kiirusel.
Kui nii pikalt järjest sõita ei taha, siis oleks mõistlik kasutada ka laeva transporti. Muidugi oleneb sellest, kuhu sa tahad lõpuks välja jõuda.
Kui sinu auto on väga heas korras, siis probleeme ei tohiks olla.
Kas sõidad autoga iga päev? Kas siis esineb ka probleeme?
Kui suur on sinu õlikulu ehk mitu kankut õli on vaja kaasa võtta jne.
Mitu tuhat kilomeetrit plaanid läbida? Kui palju on sul tagavara raha ootamatute väljaminekute jaoks?
Kahekohaline auto ei ole just kõige odavam viis reisida, kuna mida rohkem inimesi seda suurema arvu peale saab kütuse ja muud kulud jagada.
Mina oma autoga hetkel Eestist välja ei julge minna. Võibolla ainult Soome või Lätti, sealt saab hädaga auto ka käsitsi koju lükata.
Päevad läbi järjest sõita ei ole võibolla just parim puhkus ja paneb ka autole tavaliselt suurema koormuse. Eriti kui liigeldakse suuremal kiirusel.
Kui nii pikalt järjest sõita ei taha, siis oleks mõistlik kasutada ka laeva transporti. Muidugi oleneb sellest, kuhu sa tahad lõpuks välja jõuda.
Kui sinu auto on väga heas korras, siis probleeme ei tohiks olla.
Kas sõidad autoga iga päev? Kas siis esineb ka probleeme?
Kui suur on sinu õlikulu ehk mitu kankut õli on vaja kaasa võtta jne.
Mitu tuhat kilomeetrit plaanid läbida? Kui palju on sul tagavara raha ootamatute väljaminekute jaoks?
Kahekohaline auto ei ole just kõige odavam viis reisida, kuna mida rohkem inimesi seda suurema arvu peale saab kütuse ja muud kulud jagada.
Mina oma autoga hetkel Eestist välja ei julge minna. Võibolla ainult Soome või Lätti, sealt saab hädaga auto ka käsitsi koju lükata.
lugedes peebu reisikirja RS6-ga tekkis omalgi teema vastu huvi. Kui keegi kasvõi mõnd väiksemat tiiru plaanib, siis kaaluksin sügavalt võimalust ühineda.
Eelkõige oleks huvitatud Porsche uue muuseumi külastusest. Viimati sõitsin rongiga (a´la pendeltog Stockholmis) Porsche Plats peatusest mööda augustis. Läbi rongiakna avanes võimalus näha, et uus muuseum hakkas juba ilmet võtma. Kahjuks oli vaja kiirkorras Stuttgardis ära käiia ja nii jäigi ka vana muuseum külastamata...
Igal juhul tahtmist mul on ja 944 S2 aastast 1989 peaks reisi ilmselt vastu küll ...
Eelkõige oleks huvitatud Porsche uue muuseumi külastusest. Viimati sõitsin rongiga (a´la pendeltog Stockholmis) Porsche Plats peatusest mööda augustis. Läbi rongiakna avanes võimalus näha, et uus muuseum hakkas juba ilmet võtma. Kahjuks oli vaja kiirkorras Stuttgardis ära käiia ja nii jäigi ka vana muuseum külastamata...
Igal juhul tahtmist mul on ja 944 S2 aastast 1989 peaks reisi ilmselt vastu küll ...
944 S2 1989
Olen enda 924-ga käinud Lätis (kokku u. 1500km pikkune reis) ja plaan nüüd kevadel ka pikem reis Rootsi Göteborgi teha.
Siiani pole küll pidanud töökindluse pärast reisidel muretsema, tehniliselt korras 924 on siiski väga truu tööriist ja tee peale jäämine on ikka pigem erand, kui reegel
Mõistagi on kasulik mutrivõtmete komplekt ikka kaasa võtta, kui midagi peaks juhtuma.
Siiani pole küll pidanud töökindluse pärast reisidel muretsema, tehniliselt korras 924 on siiski väga truu tööriist ja tee peale jäämine on ikka pigem erand, kui reegel
Mõistagi on kasulik mutrivõtmete komplekt ikka kaasa võtta, kui midagi peaks juhtuma.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui tihti teid teie auto praegu alt veab? Ilmselt ei saagi eriti muud moodi valmistuda kui auto korras on ja hooldused tehtud....(selles mõttes et tead kuna vahetasid viimati bensufiltrit, rihma, jne) aga jah tagavara ratas ja selle vahetuseks vajalik + elementaarne tööriistakomplekt peaks kindlasti kaasas olema. enda auto sõitnud probeemideta umbes 10000...selles mõttes et tee peale poleks jäänud. 1 viga siiski on ja vahepeal kimbutab ja seetõttu ei julgeks kohe startida kui omal mineks oleks...(st et vahepeal lampi lihtsalt sureb ära ja tahab kas seismist või pikka käiamist...nii et akujuhtmed võiksid nimekirja lisada )
Viimati muutis jeff01, 18 Mär 2007 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Tehnika prooviks võib ju ühe ümber Eesti tiiru teha.... peaks ka nii 1500 testi kilomeetrit saama. Kuid ega häda ei hüüa tulles.... olen olnud lätis teebeal alla 10000km sõitnud uue autoga. Kuna võtme komplekt oli kaasas ja ka sipa teadmisi oli... suutsin probleemi lahendada.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Eelkõige soovitaks sellisele ringreisile minna vähemalt kahe autoga, kui mingi jama on, siis saab üks teise ära lohistada, kasvõi koduni välja.
Automargil pole vahet, 924 ei lagune ju rohkem kui mõni teine sama vana auto. Kõik oleneb tehnilisest seisukorrast. Enne reisi põhjalik ülevaatus ja kõik vähegi kahtlane uuega asendada. Kindlasti korralikud rehvid, klotsid, summuti, kõik liigendid läbi loksutada, vedelikud vahetada, lekked kontrollida, küünlad&juhtmed jne. Komplekt tööriistu ka kindasti kaasa. Lisaks küsi endalt, kas oled valmis halvimaks, et pead auto maha jätma või laskma treileril tagasi tuua (tõsine rike, avarii vms.) ? Kui ei ole, siis ära mine selle autoga vaid liigu kuidagi kohapeale ja kasuta rendikat. Hinna poolest erilist vahet ei tule, arvestades, et siis igasugu riskid puuduvad.
Automargil pole vahet, 924 ei lagune ju rohkem kui mõni teine sama vana auto. Kõik oleneb tehnilisest seisukorrast. Enne reisi põhjalik ülevaatus ja kõik vähegi kahtlane uuega asendada. Kindlasti korralikud rehvid, klotsid, summuti, kõik liigendid läbi loksutada, vedelikud vahetada, lekked kontrollida, küünlad&juhtmed jne. Komplekt tööriistu ka kindasti kaasa. Lisaks küsi endalt, kas oled valmis halvimaks, et pead auto maha jätma või laskma treileril tagasi tuua (tõsine rike, avarii vms.) ? Kui ei ole, siis ära mine selle autoga vaid liigu kuidagi kohapeale ja kasuta rendikat. Hinna poolest erilist vahet ei tule, arvestades, et siis igasugu riskid puuduvad.