Poolteljed ja nende otsad.
https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?
Selge siis, tore muidugi kui on võimalusi et kõik uue vastu vahetada (2 tervet pooltelge kokku vist mingi 6k eeku...ehk on otsad odavam osta kuna need varred või pulgad pmt ei kulu vistja kas need mitte audi omad polnud...vähemalt on meeles et keegi ostis need otsad mingist eesti autopoest)Marko_N kirjutas:kolksub jah pahasti juba kuu aega umbes aga püüan vaikselt kulgeda ja kui selle naise endale ostsin siis leppisin enesega kokku , et kui midagi läheb siis tulevad aint uued asjad.
Uuri seda http://www.alanara.fi/Possu/osat.htmlMarko_N kirjutas:https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?
Vetonivel 82-86 VW Transporter 68-90, Syncro 85-90
See on küll 944 kohta, kuid uuri, äkki on samad.
Ei ole mõtet asjatut segadust tekitada, pooltelje otsad on KÕIKIDEL 924/944/968 autodel omavahel vahetatavad. Olen ise pannud '78a 924 pooltelje otsa '88 951 laia silla pooltelje otsa.
Tootekoodide erinevused võivad olla, aga tugevus on neil ikka sama (sadu kordi praktikas ära katsetatud)
EDIT: pooled on pooltelje varrastel erinevad ainult automaatkastiga versioonidel. Neil on pikkused erinevad, aga otsad on kõikidel samad.
Tootekoodide erinevused võivad olla, aga tugevus on neil ikka sama (sadu kordi praktikas ära katsetatud)
EDIT: pooled on pooltelje varrastel erinevad ainult automaatkastiga versioonidel. Neil on pikkused erinevad, aga otsad on kõikidel samad.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Tootekood on jah muutuv nähtus. Tänapäeva vitinatel muutub see kuna on leitud mingi tüüp viga ja selle kõrvaldamisel muutub ka kood.... üldiselt küll koodi lõpud vaid.
Olid mingid audid või vw ka millel sama ots oli. Kuid neil pidi kehvem vastupidavus olema... Vähemalt kunagi ammu väitis Kert nii.... Loodetavasti proovis ta seda 951 peal millel ikka veitsa rohkem rammu Kuigi jah vw disladel hoopis suurem otsade purustamis jõud. Pane aga korraliku haardumisega lai rehv alla ... keera näts rattad välja ja krõps
Olid mingid audid või vw ka millel sama ots oli. Kuid neil pidi kehvem vastupidavus olema... Vähemalt kunagi ammu väitis Kert nii.... Loodetavasti proovis ta seda 951 peal millel ikka veitsa rohkem rammu Kuigi jah vw disladel hoopis suurem otsade purustamis jõud. Pane aga korraliku haardumisega lai rehv alla ... keera näts rattad välja ja krõps
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Olen seda ennegi korranud: nuudid on läbi aastate kõik samad ja sobivad kenasti!
Soovitan lahti võtta pooltelje, siis on näha, millest selline anomaalia. Ja igaks juhuks võiks korras Porsche pooltelje otsa ka võlli külge proovida: võimalik, et oli pandud veidi vale mõõduga vms. Inimmõistuse leidlikkusel pole piire
Soovitan lahti võtta pooltelje, siis on näha, millest selline anomaalia. Ja igaks juhuks võiks korras Porsche pooltelje otsa ka võlli külge proovida: võimalik, et oli pandud veidi vale mõõduga vms. Inimmõistuse leidlikkusel pole piire
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Mõtlesin lihtsalt ebatäpsust....Ok asi pole ehk selles aga omal selline kogemus, et 83a sisselaske kolle ei sobinud 79a plokikaane külge kuna augud olid kõik nagu mm jagu nihkes ja oli juhus ka nukarattaga, mis kõrvutades olid erinevad (Kiilukohad kokku pannes ei ühtinud hambad) aga jah see pole hetkel oluline
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna mul tagasild teeb ikka igasugu veidraid hääli vahepeal (ning tundub, et osaliselt on süüdi ka rattalaager), aga nii probleemide vältimiseks tahtsin uurida, et kas keegi on otseselt oma pooltelje otsad lahti võtnud, ära puhastanud ning uuesti kokku pakkinud?
Ehk siis siin toodud tegevuse läbi teinud: http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-01.htm
Ja kui on, siis a) mis määrdeainet peaks poest hankima "CV Joint grease (Moly based)" asemel kodumaises keeles; b) palju seda määrdeainet vaja võiks minna; c) kaua see tegevus aega võiks võtta.
Ehk siis siin toodud tegevuse läbi teinud: http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-01.htm
Ja kui on, siis a) mis määrdeainet peaks poest hankima "CV Joint grease (Moly based)" asemel kodumaises keeles; b) palju seda määrdeainet vaja võiks minna; c) kaua see tegevus aega võiks võtta.
Puhastasin mõlemal poolteliel välimised otsad ja panin uue määrde, kuna just need olid millegipärast vett täis. Soovitaks osta ka uued liigendi kaitsekummid. Ise pesin pooltelje otsa piduricleaneriga puhtaks ja siis määrisin korralikult sisse. Ole selle pesemise juures ettevaatlik et sa selle liigendi keskmist osa risti välimise osaga ei keera muidu saad neid kuule seal tagasi toppima hakata. Pooltelg alla tagasi ja poldid 45 Nm suuruse jõuga kinni. .
Viimati muutis Marko_N, 09 Apr 2007 17:36, muudetud 1 kord kokku.
Määre peaks sisaldama molübedeeni MoS2.
Midagi sarnast Moly Fortified MP Grease http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html
Ega seal midagi keerulist ei ole. Võid ainult väga mustaks saada. Üldjuhul oleks hea osad omavahel samasse asendisse jätta.
Midagi sarnast Moly Fortified MP Grease http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html
Ega seal midagi keerulist ei ole. Võid ainult väga mustaks saada. Üldjuhul oleks hea osad omavahel samasse asendisse jätta.
Kui peaks olema soovi kaitsekumme vahetada, siis vaata seda linki
http://www.alanara.fi/Possu/osat.html
Need kaitsekummid on suht standardsed jupid. Ostmisel tasub kontrollida, kas poldiauke on õige arv.
http://www.alanara.fi/Possu/osat.html
Need kaitsekummid on suht standardsed jupid. Ostmisel tasub kontrollida, kas poldiauke on õige arv.