Sildade reguleerimine

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Sildade reguleerimine

Postitus Postitas joonas » 14 Mai 2007 17:39

Pirni tänaval TRK Värvide mehed on haiged ja seal reguleerida ei saa.
Kas keegi oskab soovitada kedagi Tallinnas?

ProRehvi enam ei lähe. Seal peksti kuvaldaga tagumist õõtsa ja seaded said veel sitemad kui enne.

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 14 Mai 2007 17:58

Mart Pere,Suvila 21a, tema nr.5036826, käisin seal , tõsiküll mitte porgega aga tundub asjalik mees, helista ja küsi igaksjuhuks üle .

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 14 Mai 2007 21:46

Marko_N kirjutas:Mart Pere,Suvila 21a, tema nr.5036826, käisin seal , tõsiküll mitte porgega aga tundub asjalik mees, helista ja küsi igaksjuhuks üle .
Ise ka seal käinud. Asjalik mees, tegi kiirelt ära ning siiani tundub küll, et asi korras.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Mai 2007 20:34

Marko_N kirjutas:Mart Pere,Suvila 21a, tema nr.5036826, käisin seal , tõsiküll mitte porgega aga tundub asjalik mees, helista ja küsi igaksjuhuks üle .
Ma käisin seal ära. Reguleeriti nii esi- kui ka tagasilda. Tagasillas oli ekstsentrik ratta kalde reguleerimiseks päris kinni jäänud, kuid see õnnestus liikuma saada.

Kuna rajal sõidab rehvi välimise ääre väga kergesti maha, siis proovin negatiivset külgkallet.

Ees
Külgkalle - 1,5 kraadi
Toe in 0,5 kraadi
Taga
Külgkalle -1 kraadi
Toe in 0,3 kraadi

Jama on ainult selles, et rool ei ole päris keskel, kui otse sõita. Lähen võibolla veel korra ja vaatab selle üle.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Mai 2007 21:17

Esiveolistel vahetatakse seal vajadusel ka esimesi rattalaagreid. Press on olemas. Põhiliselt siiski tegeletakse sildade reguleerimisega.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 16 Mai 2007 21:53

Kokkujooksu reguleerimisel võib ikka vahel juhtuda, et rool pole pärast otse. Kui veidi viltu on, pole hullu (võid kasvõi rooli enda otseks panna), pakju aga, siis tasub otsad üle reguleerida.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 17 Mai 2007 16:41

Raceboy kirjutas:Kokkujooksu reguleerimisel võib ikka vahel juhtuda, et rool pole pärast otse. Kui veidi viltu on, pole hullu (võid kasvõi rooli enda otseks panna), pakju aga, siis tasub otsad üle reguleerida.
Võib ta jah.. see tuleb sellest et tööd lohakalt tehakse. Sõiduautostendide põhivarustuses on roolifiksaator ja piduripedaali fiksaator. Kui rooli- fiksaatorit ei pane (halvem juhus) või paneb fiksaatoriga rooli viltu on see puhtalt töötegija lohakus.
Rooli saad panna siiski ainult nuutide otsa ja kui otseasend on kahe nuudi vahepeal??
Ja tegingi ise nõnda, sest kui esivedrustust vahetasin, sai rool küll otse, aga auto pööras paremale rohkem kui vasakule. Nüüd ei jäänudki muud üle kui reguleerida rattaid rooli suhtes vasakule ja rool antud asendis otsast ära ja otseasendis tagasi. Noh, ja sattuski täpselt kahe nuudi vahele. Rool jäigi nüüd veidi vasakule vaatama. Otseks saaks, kui veel korra fikseeriks rooli otseasendisse ja sätiks kokkujooksu selle järgi. Aga kuna reguleerimine kippus juba niigi üle tunni minema ja järgmine klient ootas, siis jäi seekord niimoodi.
Tegemas käisin Allautos, paljud kiruvad seda kohta, aga mina olen rahul.
Seal on nüüd sillastendis mees, kes on juba kaks korda 928 silda reguleerinud!
Külgkalle sai ka nagu Joonas tegi rohkem miinusesse, ehk sissepoole kaldu reguleeritud-ega halvem küll ei saanud, nii vähemalt Sauga OT-l tundus.
911 ja mälestus 928-st

Vasta