"daily ride" Porsche ost
tagantpoolt ette:
küljekahjustuse taastamine GTSil võib üht-teist maksma minna, sest kui terav mõlk või rebend on esitiival või uksel, siis need on alumiiniumist ja parandamine problemaatiline.
kliimaautomaatika on nii sise- kui välisanduriga, hoiab ise etteantud sisetemperatuuri ja ventilaatori kiirust. Alates 1991 tuli juurde siseõhu ringlus- ei pea hakkama kohe palavat välisõhku maha jahutama vaid saab kõigepealt siseõhu jahedamaks. 1992 alates oli süsteem R134a baasil ja sellise hooldamisega saab iga vastav töökoda Eestis hakkama.
928 sobib igapäevaautoks, vast 1991.a. S4 automaatkastiga kõige sobivam. Miks mitte ka GTS? Niipalju muidugi igapäevaauto kohta, et S4 kasutab 95 bensiini ja GTS 98-t. Väidetavalt on 928 üks mugavamaid Porschesid. Sees on ruumi nii endale kui ka pakkidele ja kui on standardvedrustusega siis ka meie teedel päris talutav sõita.
Talvel tagavedu nagu tagavedu ikka. Mainitud mudelitel oli PSD e. tagasillablokeering põhivarustuses.
Viiene mootor? V8 ju, momenti on piisavalt, sobib ka rahulikuks kruisimiseks. Veab tühikäigupööretest alates ilma mingi protestita. Võrrelda 350 kuuptollise LT1 mootoriga? Ütleks, et Porcshe mootor on tehniliselt astme jagu ülalpool. Näiteks 928GT mootori maksimumpöörded on 6800 ja Corvette C4 LT1 maksimumpöörded 5700.... Porsche mootor on kohe sportauto kõlbulik ja LT1-le tuleb sama tulemuse saamiśeks lisada koormatäis "aftermarket" nukkvõlle, silindrikaasi, sisselase...jne.
Aga eestikeelne docs on tasemel "topsik" veljed ei ole veel kuulnud, et keegi Cup velge niimoodi nimetaks
küljekahjustuse taastamine GTSil võib üht-teist maksma minna, sest kui terav mõlk või rebend on esitiival või uksel, siis need on alumiiniumist ja parandamine problemaatiline.
kliimaautomaatika on nii sise- kui välisanduriga, hoiab ise etteantud sisetemperatuuri ja ventilaatori kiirust. Alates 1991 tuli juurde siseõhu ringlus- ei pea hakkama kohe palavat välisõhku maha jahutama vaid saab kõigepealt siseõhu jahedamaks. 1992 alates oli süsteem R134a baasil ja sellise hooldamisega saab iga vastav töökoda Eestis hakkama.
928 sobib igapäevaautoks, vast 1991.a. S4 automaatkastiga kõige sobivam. Miks mitte ka GTS? Niipalju muidugi igapäevaauto kohta, et S4 kasutab 95 bensiini ja GTS 98-t. Väidetavalt on 928 üks mugavamaid Porschesid. Sees on ruumi nii endale kui ka pakkidele ja kui on standardvedrustusega siis ka meie teedel päris talutav sõita.
Talvel tagavedu nagu tagavedu ikka. Mainitud mudelitel oli PSD e. tagasillablokeering põhivarustuses.
Viiene mootor? V8 ju, momenti on piisavalt, sobib ka rahulikuks kruisimiseks. Veab tühikäigupööretest alates ilma mingi protestita. Võrrelda 350 kuuptollise LT1 mootoriga? Ütleks, et Porcshe mootor on tehniliselt astme jagu ülalpool. Näiteks 928GT mootori maksimumpöörded on 6800 ja Corvette C4 LT1 maksimumpöörded 5700.... Porsche mootor on kohe sportauto kõlbulik ja LT1-le tuleb sama tulemuse saamiśeks lisada koormatäis "aftermarket" nukkvõlle, silindrikaasi, sisselase...jne.
Aga eestikeelne docs on tasemel "topsik" veljed ei ole veel kuulnud, et keegi Cup velge niimoodi nimetaks
911 ja mälestus 928-st
Kui tahad mugavat Porschet, siis 928 on parim valik. Rääkisid automaatkastist? 928 GT-sid automaadiga ei tehtud IIRC. Ja praegu oleks mu sõbral üks superheas korras GT müüa, tema on teine omanik autol ning hind mahub sinu seatud piiridesse kenasti.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Rõõm kuulda... Ka mulle meeldis see isend kuid kuna peres juba üks 928 on siis ei näinud väga otstarvet enda jaoks... aga sõita on ikka väga mõnus
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oma silmaga näinud ei ole, kuid ma arvan, et neid siiski on täitsa olemas. Kui netist otsida, siis heleda sisuga leiab mõned küll, kuigi ma _nii_ heledat pole täheldanud nagu su S2 on, sellise natuke tumedama beežiga olen pilte küll näinud.Gustafson kirjutas:Võibolla mu küsimus ei ole 100% teemasse, kuid küsija suu pihta ei lööda ja seega küsin ikka - kas Sul Margus või kellelgi teisel on kunagi silma jäänud 968, millel oleks helebeeź sisu. Kas selliseid üldse toodeti?
Olen ise pingsalt mobile.de jälginud ja ei ole kordagi kohanud.
Katsun kodust vaadata, et kas raamatus on kirjas midagi nende sisu värvivariantide kohta.
Plaan on jah masin põhiliseks sõiduvahendiks muretseda. Küll aga tekkis soodne olukord, kontori ja korteri vahel on 3km. Seega võib juhtuda, et panen talvel auto suuremas osas ajast siiski kuhugi garaazi.
Kui igapäevaselt sõitma jääb siis tuleb lihtsalt hoolduseks rohkem aega ja raha varuda. Või on talvel porgega sõitmine raskendatud/jama/kahjulik/piinarikas?
Kui igapäevaselt sõitma jääb siis tuleb lihtsalt hoolduseks rohkem aega ja raha varuda. Või on talvel porgega sõitmine raskendatud/jama/kahjulik/piinarikas?