küljekahjustuse taastamine GTSil võib üht-teist maksma minna, sest kui terav mõlk või rebend on esitiival või uksel, siis need on alumiiniumist ja parandamine problemaatiline.
kliimaautomaatika on nii sise- kui välisanduriga, hoiab ise etteantud sisetemperatuuri ja ventilaatori kiirust. Alates 1991 tuli juurde siseõhu ringlus- ei pea hakkama kohe palavat välisõhku maha jahutama vaid saab kõigepealt siseõhu jahedamaks. 1992 alates oli süsteem R134a baasil ja sellise hooldamisega saab iga vastav töökoda Eestis hakkama.
928 sobib igapäevaautoks, vast 1991.a. S4 automaatkastiga kõige sobivam. Miks mitte ka GTS? Niipalju muidugi igapäevaauto kohta, et S4 kasutab 95 bensiini ja GTS 98-t. Väidetavalt on 928 üks mugavamaid Porschesid. Sees on ruumi nii endale kui ka pakkidele ja kui on standardvedrustusega siis ka meie teedel päris talutav sõita.
Talvel tagavedu nagu tagavedu ikka. Mainitud mudelitel oli PSD e. tagasillablokeering põhivarustuses.
Viiene mootor? V8 ju, momenti on piisavalt, sobib ka rahulikuks kruisimiseks. Veab tühikäigupööretest alates ilma mingi protestita. Võrrelda 350 kuuptollise LT1 mootoriga? Ütleks, et Porcshe mootor on tehniliselt astme jagu ülalpool. Näiteks 928GT mootori maksimumpöörded on 6800 ja Corvette C4 LT1 maksimumpöörded 5700.... Porsche mootor on kohe sportauto kõlbulik ja LT1-le tuleb sama tulemuse saamiśeks lisada koormatäis "aftermarket" nukkvõlle, silindrikaasi, sisselase...jne.
Aga eestikeelne docs on tasemel
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)