Piduriklotsid
Piduriklotsid
Oleks huvitav teada saada, millist kõvemat klotsi kasutavad teised 944 omanikud.
Etriti huvitaks just tavalise 944 ja klotsid.
Endal on hetkel ees kasutusel Ferodo Premier klotsid.
Kunagi sai neid Carmusest ostetud. Juba siis ei näidanud kataloog seda klotsi tavalisele 944 jale.
On veel teisi marke nagu:
Mintex
Metal Masters
Jurid
Pagid blue
Hawk blue
Ferodo Premier - peavad nagu vastu küll, kuid ülemine äär on hakanud murenema.
Remsa - müüb Balti Laager. Odavad, kuid kulusid ülikiiresti ja ei pidanud ka eriti. Ei soovita.
Oskab keegi neid klotse kommenteerida ja öelda, kas Eestist ka neid saab.
Kas tavalisele 944 jale saab ka kangemat Ferodo klotsi?
Etriti huvitaks just tavalise 944 ja klotsid.
Endal on hetkel ees kasutusel Ferodo Premier klotsid.
Kunagi sai neid Carmusest ostetud. Juba siis ei näidanud kataloog seda klotsi tavalisele 944 jale.
On veel teisi marke nagu:
Mintex
Metal Masters
Jurid
Pagid blue
Hawk blue
Ferodo Premier - peavad nagu vastu küll, kuid ülemine äär on hakanud murenema.
Remsa - müüb Balti Laager. Odavad, kuid kulusid ülikiiresti ja ei pidanud ka eriti. Ei soovita.
Oskab keegi neid klotse kommenteerida ja öelda, kas Eestist ka neid saab.
Kas tavalisele 944 jale saab ka kangemat Ferodo klotsi?
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Andurid peaks nagu alati eraldi olema, s.t. neid ei pakuta mitte piduriklotsiga koos, vaid pead eraldi hankima: http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... .htm#item6Gustafson kirjutas:Kui keegi targem juba vastab, siis palun vastake ka millistel klotsidel on andurid küljes. Ostsin Kerdi käest Ferodo klotsid, kui ilma anduriteta. Soov oleks andureid ka saada...
ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.
ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210
On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210
On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
Juhul, kui on tegu lihtsalt kehvade ja pehmete (kiiresti kuluvate klotsidega), siis võib proovida ja ei ole vast hullu midagi peale tahmaste velgede.margus kirjutas:On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
Tõenäoliselt võivad nad olla aga kõvad ning vähe kuluda (kulutavad oluliselt kallimat ketast) ja viliseda.
Seega võimalusel uuri enne, mis firma tootega tegu.
Kui vähegi võimalik ära odavat klotsi pane. Kui kettad on korras ja ülikiirelt midagi vaja pole, siis vaata kasvõi netist mõned kobedamad klotsid. Tasuks kohe võtta midagi korralikku. Selleks, et auto pidureid korralikult kasutada saaks on vaja ka head klotsi. Ega sa selle autoga kogu aeg päris 50 ga ka ei sõida seega pole see koht kus kokku hoida!margus kirjutas:ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.
ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210
On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
NB! Sa ostsid sport(liku)auto!
Pole väga reaalselt nende peale mõelnudki, kuidagi liiga odavad tunduvad. Samas mõtlesin, et eestist saab kiirelt ja suht vaevatult tükid kätte ja peale nende ning Fredo DS klotside suurt midagi ei leidnud. Surfan netipoode edasi ja kui keegi teab kust korralikke klotse saada siis andke teadajoonas kirjutas:Kui vähegi võimalik ära odavat klotsi pane. Kui kettad on korras ja ülikiirelt midagi vaja pole, siis vaata kasvõi netist mõned kobedamad klotsid. Tasuks kohe võtta midagi korralikku. Selleks, et auto pidureid korralikult kasutada saaks on vaja ka head klotsi. Ega sa selle autoga kogu aeg päris 50 ga ka ei sõida seega pole see koht kus kokku hoida!margus kirjutas:ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.
ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210
On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
NB! Sa ostsid sport(liku)auto!
Praegu uurin enda jaoks kahte varianti
1. BLUE (9012)Race Compound
Race Use Only Medium/High torque brake compound.
High initial bite
Low pad wear rate Road racing and Rally applications where low to mid temperature effectiveness is critical.
Operating Temp:
250F - 1000F
http://raceshopper.com/hawk_brake_compounds.shtml
2. R-4 Full Race Compound
Designed specifically for heavy-duty motorsports. The carbon based semi-metallic R-4 materials allow the pad to absorb tremendous amounts of heat and dissipate it at very even rate. Carbon Kevlar material warms up to race temperature quickly, which is quite helpful during restarts, and when track time is limited. When used with cast iron and steel alloy rotors, the R-4 compound requires minimal bed-in period. Throughout the entire heat range, the carbon kevlar material will give extremely consistent modulation and predictably. This is truly the most rotor friendly racing brake pad material ever. Good for road courses, oval track, rally, vintage racing, autocross, club events or professional racing events.
http://www.porterfield-brakes.com/pads.html
On kellegi kokkupuudet kogemust?
1. BLUE (9012)Race Compound
Race Use Only Medium/High torque brake compound.
High initial bite
Low pad wear rate Road racing and Rally applications where low to mid temperature effectiveness is critical.
Operating Temp:
250F - 1000F
http://raceshopper.com/hawk_brake_compounds.shtml
2. R-4 Full Race Compound
Designed specifically for heavy-duty motorsports. The carbon based semi-metallic R-4 materials allow the pad to absorb tremendous amounts of heat and dissipate it at very even rate. Carbon Kevlar material warms up to race temperature quickly, which is quite helpful during restarts, and when track time is limited. When used with cast iron and steel alloy rotors, the R-4 compound requires minimal bed-in period. Throughout the entire heat range, the carbon kevlar material will give extremely consistent modulation and predictably. This is truly the most rotor friendly racing brake pad material ever. Good for road courses, oval track, rally, vintage racing, autocross, club events or professional racing events.
http://www.porterfield-brakes.com/pads.html
On kellegi kokkupuudet kogemust?
Sinu nimetatutega pole kogemust, praeguseks on enda omal umbes 3000-4000 km all olnud Ferodo DS ja nende kohta võib kiitvaid sõnu lausuda: isegi külmalt on pidurdamine väga hea ja kriiksumist minu puhul poelgi olnud. Veidi on pärast kõvemat pidurdamist tekkinud tolmu (nii 200 pealt 5-6 korda peaaegu paigale), aga mitte midagi häirivat, samuti ei söö nad piduriketastele vagusid sisse vms.
Väsimust pole pidurid seni üles näidanud, imelik kui seda teekski ( 951 tutikad kettad, Ferodo DS klotsid, uus Ate Blue vedelik ja 1100 kg kaaluv 924).
Väsimust pole pidurid seni üles näidanud, imelik kui seda teekski ( 951 tutikad kettad, Ferodo DS klotsid, uus Ate Blue vedelik ja 1100 kg kaaluv 924).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Ferodo Premieri saab kindlasti, DS-seeria omade kohta kahjuks kindlalt väita ei oska. Võin uurida muidu kas saab või ei.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: Piduriklotsid
Vana teema juurde tagasi. Praeguseks ei otsi ma ei odavat ega ka performance klotsi, vaid VAIKSET klotsi. Aasta tagasi sai alla pandud tavalised Ferodod ja no nii kõrini on sellest vilistamisest
Mõned mehed väidavad, et polegi sellist mis täiesti vait oleks. No ei taha seda uskuda. Ferodo puhul on tegemist lihtsalt mingi materjaliga, mis S2 all oleva kettaga soojenedes nii hästi läbi ei saa. Vihmaga ei vilise, külmaga ei vilise. Väljas temp üle 20 ja vilisemine on konkreetselt kõrvadele valus.
Seega, kes on alla pannud klotsi mis peab ja ei vilise? Originaal S2 pidurid, ei tea mis teistel mudelitel kahjuks on. Hea oleks kui Eestist saaks. Kui ei, siis tellin.
Mõned mehed väidavad, et polegi sellist mis täiesti vait oleks. No ei taha seda uskuda. Ferodo puhul on tegemist lihtsalt mingi materjaliga, mis S2 all oleva kettaga soojenedes nii hästi läbi ei saa. Vihmaga ei vilise, külmaga ei vilise. Väljas temp üle 20 ja vilisemine on konkreetselt kõrvadele valus.
Seega, kes on alla pannud klotsi mis peab ja ei vilise? Originaal S2 pidurid, ei tea mis teistel mudelitel kahjuks on. Hea oleks kui Eestist saaks. Kui ei, siis tellin.
Re: Piduriklotsid
No mul samas Ferodo DS Performance sama kettaga ja ei vilise peaaegu üldse.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]