OT XIX järelkaja

Kokkusaamised ja suurüritused.
Vasta
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

OT XIX järelkaja

Postitus Postitas joonas » 11 Mai 2008 11:56

Korraldus ja ilm olid väga head.

Minu jaoks lõppes päev teisel sõidul, kui mootori võimsus langes ja motorist hakkas kostma kolinat.
Mootoril kadus ka õlirõhk.

Sama jama teine aasta. 2006 kevad algas sama moodi. Huvitav oleks teada saada, mis antud vea põhjustas.

Ajad http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=302610
Ajad http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/

OT foorumi järelkaja teema http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=321

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas and24 » 11 Mai 2008 12:14

Pilte leiab,kui klikata pildile

Pilt
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas Raceboy » 11 Mai 2008 13:01

Mul oli kõik korras.....peale selle, et uue siduriga tõuseb boost käiguvahetusel üle 1 bari ja turbost jahutisse minev lõdvik lendab selle peale minema :| Nii saingi ainult ühe aja kirja ja seegi enamik ringist vabalthingavana sõidetud: 1.16.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas Pets » 11 Mai 2008 21:53

Jah, peab tõesti ütlema, et OT ajal sajab harva vihma :D
Sain sõita ja peaaegu rahul, ainult sõit jäi seekord lühikesesks.

Oma esimese kuue ringi jooksul lahkus mootorist liitrijagu õli ja rohkem ma sõita ei riskinud.
Ka tagarehvid ei tahtnud viimastel ringidel enam pidamist leida. Ise mõtlesin, kui äkki ka rehvidele mingi osa õlist võis sattuda.

Proovisin täna mootorit igasugustel rezhiimidel- kuumemalt, kallutades, piirajasse kiirendades.
Ei tule tilkagi enam välja. Ei saa aru, kust see õli Saugas tuli. Pole nagu mootoril ka sellist kohta näha, kust sellisel hulgal õli võis välja tulla. Müstika.

Aga muidu oli tore, sai veidi kiiremat sõitu proovida.
911 ja mälestus 928-st

rustang
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Okt 2005 19:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas rustang » 12 Mai 2008 08:46

Pets kirjutas: Proovisin täna mootorit igasugustel rezhiimidel- kuumemalt, kallutades, piirajasse kiirendades.
Ei tule tilkagi enam välja. Ei saa aru, kust see õli Saugas tuli. Pole nagu mootoril ka sellist kohta näha, kust sellisel hulgal õli võis välja tulla. Müstika.
Kuidas bokseril karterituulutus seatud on, kas sedakaudu ei võinud õli välja saada? Või kuskilt mujalt (tavalisest kõrgemalt) kuhu ringraja G-jõud õli suruda võivad...

Avo
Retro-racer

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas Pets » 12 Mai 2008 09:37

rustang kirjutas: Kuidas bokseril karterituulutus seatud on, kas sedakaudu ei võinud õli välja saada? Või kuskilt mujalt (tavalisest kõrgemalt) kuhu ringraja G-jõud õli suruda võivad...

Avo
et OT teema väga OT-ks :D ei läheks, lisan oma autot puudutava info oma Carrera2 teemase
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas joonas » 15 Mai 2008 09:22


Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas joonas » 18 Mai 2008 00:40

Paar minu tehtud pilti.
Pilt

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas laur4 » 18 Mai 2008 10:12

joonas kirjutas:Paar minu tehtud pilti.
http://joonas.pri.ee/gallery/thumbnails-27.html
Tänud heade piltide eest. Nagu neilt kurvides tehtud võtetest näha, aitavad paremad stabilisaatorid mul auto enam-vähem otse hoida. Vanadega kaldus ikka oluliselt rohkem.
Lätlase auto piduritest saab ka häid mõtteid :wink: .

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas Raceboy » 18 Mai 2008 10:36

Sellel pildil, kus ma sõitsin, oli hästi näha kapotinurk, mida lahtitulnud turbost vahejahutisse minev toru kergitas :D
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas joonas » 18 Mai 2008 12:48

Kas see kaitse on juba tehasest küljes? Ainult turbotel?

Pilt

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: OT XIX järelkaja

Postitus Postitas hellraiser » 18 Mai 2008 13:17

joonas kirjutas:Kas see kaitse on juba tehasest küljes? Ainult turbotel?

Pilt
Jah, see on ainult turbol: 951.504.069.00 protective plate

http://944online.com/cgi-bin/ASI_Store. ... k-944turbo" onclick="window.open(this.href);return false; on näha ka terve tükina.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Vasta