OMC 8 juuni 2008
OMC 8 juuni 2008
Lihtsalt eelnevaks aruteluks...
Ma see aasta mõtlesin, et aitab hobujõududest, sest miilil on esmatähtis (400hj+ masina puhul vähemalt) aerodünaamika ja alles järgmisena tuleb hj/nm number...siis kaal...hobujõude peaks mul olema 650hj kandis...mõnikümend ehk tuli õhufiltri vahetusega juurde...no ütleme max 670hj mootorist.
Tqhq lehel on üks lahe kalkulaator, mis tundub päris õigeid numbreid näitavat (vähemalt lõppkiiruste osas..aegu ei saa nii täpselt vaadata, sest ei arvesta wheel spinniga...aga õnneks see lõppkiirust pmst ei muuda)
Seega lõin sisse ühe 650hj-lise 911tt dyno numbrid ja sain variandi B puhul täiest adekvaatsed numbrid
Variant A on lisandunud 20hj, mass vähenenud 130kg võrra(plaanin minema visata esiveo, kergem 911 carrera tagatiib, kergem aku ja kergem iste võrreldes eelmise aastaga+nipet näpet veel), jõukadu vähenenud 6%(esiveost loobumise tõttu), aerodünaamika paranenud 0.04 võrra(911 carrera tagatiiva tõttu) ja tulemus tuleb 20km/h võrra parem 318km/h...vähemalt teoorias
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 14=1.7&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama tulemuse saavutamiseks hobujõududega läheks vaja üle 100hj rattasse
Üks hea tabel õhutakistuse ning esiosa pindala jaoks(vanemad porsched enamus esindatud)
http://www.mayfco.com/tbls.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis helgemad pead andke tuld...kas panin kusagil arvutustes mööda? või ongi nii lihtne need 20km/h juurde saada?
Ma see aasta mõtlesin, et aitab hobujõududest, sest miilil on esmatähtis (400hj+ masina puhul vähemalt) aerodünaamika ja alles järgmisena tuleb hj/nm number...siis kaal...hobujõude peaks mul olema 650hj kandis...mõnikümend ehk tuli õhufiltri vahetusega juurde...no ütleme max 670hj mootorist.
Tqhq lehel on üks lahe kalkulaator, mis tundub päris õigeid numbreid näitavat (vähemalt lõppkiiruste osas..aegu ei saa nii täpselt vaadata, sest ei arvesta wheel spinniga...aga õnneks see lõppkiirust pmst ei muuda)
Seega lõin sisse ühe 650hj-lise 911tt dyno numbrid ja sain variandi B puhul täiest adekvaatsed numbrid
Variant A on lisandunud 20hj, mass vähenenud 130kg võrra(plaanin minema visata esiveo, kergem 911 carrera tagatiib, kergem aku ja kergem iste võrreldes eelmise aastaga+nipet näpet veel), jõukadu vähenenud 6%(esiveost loobumise tõttu), aerodünaamika paranenud 0.04 võrra(911 carrera tagatiiva tõttu) ja tulemus tuleb 20km/h võrra parem 318km/h...vähemalt teoorias
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 14=1.7&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama tulemuse saavutamiseks hobujõududega läheks vaja üle 100hj rattasse
Üks hea tabel õhutakistuse ning esiosa pindala jaoks(vanemad porsched enamus esindatud)
http://www.mayfco.com/tbls.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis helgemad pead andke tuld...kas panin kusagil arvutustes mööda? või ongi nii lihtne need 20km/h juurde saada?
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
Re: OMC 8 juuni 2008
See programm ei arvesta tuulega ja Haapsalu lennuvälja pisut tõusva joonega. Mõlemad mõjutavad 150 kmh+ kiirustel tulemust olulisel määral.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: OMC 8 juuni 2008
tuul võib alati ka tagant olla
programm ehk ei arvesta nendega, kuid kui sööta andmed sisse, et tulemused õiged oleks ning hiljem muuta neid andmeid, siis peaks tulemus täpne ikka olema...
mind ennast hoopis häirib kaalu säästust tulenev auto kõrguse muutus...nagu jeep juba...kas on olemas mingeid lihtsaid vedru tõmmitsaid vms, millega saaks kõrgust madalamaks?
või kas auto kõrgus üldse mõjutab miilil saavutatavat kiirust?
programm ehk ei arvesta nendega, kuid kui sööta andmed sisse, et tulemused õiged oleks ning hiljem muuta neid andmeid, siis peaks tulemus täpne ikka olema...
mind ennast hoopis häirib kaalu säästust tulenev auto kõrguse muutus...nagu jeep juba...kas on olemas mingeid lihtsaid vedru tõmmitsaid vms, millega saaks kõrgust madalamaks?
või kas auto kõrgus üldse mõjutab miilil saavutatavat kiirust?
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
Re: OMC 8 juuni 2008
Kõrgus mõjutabki rindpindala, sest auto all olev "õhk" loetakse ka ju selleks.
Ja Haapsalus on tuul enamasti vastu (mere poolt).
Ja Haapsalus on tuul enamasti vastu (mere poolt).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: OMC 8 juuni 2008
Lisan siia infoks, et selleks aastaks tehniliste osas muudatusi ei tule. Ilmselt jäävad need järgmisesse hooaega.
Teine hea uudis on, et sellest aastast korraldame lõppkiirusvõistlused sarjana, kuhu kuulub kolm etappi. Sarja nimeks on "Top Speed Cup".
1. OMC 08.06
2. Speedest 1000 EUR race 19.07
3. AC Mile 16.08
Kolme etapi kokkuvõttes selgitatakse igas klassis kolm paremat, keda hooaja lõpus meeles peetakse diplomiga ja võimalik, et veel midagi. Eelkõige on jagamisel siiski au ja kuulsus ning Eesti kiireima oreool ümber pea.
Teine hea uudis on, et sellest aastast korraldame lõppkiirusvõistlused sarjana, kuhu kuulub kolm etappi. Sarja nimeks on "Top Speed Cup".
1. OMC 08.06
2. Speedest 1000 EUR race 19.07
3. AC Mile 16.08
Kolme etapi kokkuvõttes selgitatakse igas klassis kolm paremat, keda hooaja lõpus meeles peetakse diplomiga ja võimalik, et veel midagi. Eelkõige on jagamisel siiski au ja kuulsus ning Eesti kiireima oreool ümber pea.
Re: OMC 8 juuni 2008
See aasta peab vist ära proovima. Kiivrit on kellelgi laenata?
Re: OMC 8 juuni 2008
Teadaanne kõigile kes plaanivad tulla OMC võiduajamisele.Varuge aega,sest lõigul Taebla-Rannaküla rist on teetööd nii suure hoo sisse saanud,et teed seal lausa polegi.Soovitan soojalt kasutada ümberõitu,mis teeb tee vaid 4KM pikemaks.Vastasel juhul tabab teid 11KM kruusa,tolmu ja auke.Kena päralejõudmist
Re: OMC 8 juuni 2008
Väga hea, et seda mainisid, tee on seal vahepeal päris rõve jah. Ma postitan sama hoiatuse kohe mujale ka.
Re: OMC 8 juuni 2008
Väga hea üritus, ilm hea, aga väga kõva vastutuul.
b klassi võit Tarmo Sild 997 GT3. Kiitus
Kert
b klassi võit Tarmo Sild 997 GT3. Kiitus
Kert
Re: OMC 8 juuni 2008
Jah, Tarmo Porschede au päästis.
8 juuni oli Porschedele ka muidu oluline päev!
nimelt 8 juunil 1948 -60 aastat siis- sai 356 kerenumbriga 001 tüübikinnituse- kui see nüüd õige nimetus on.
sks keeles oli see "strassenzulassung" - tänavakõlblikkus?
Esimest korda oli Ferdinandil oma auto, nimega "Porsche"
Siiani ehitas ta ikka teistele.
Selline väike OT.
Võistlus oli tore ja tuul oli vägev. Lõpus ei seisnud Porsche lippudega koonused, mille James oli Porschede ala tähistamiseks paigaldanud, enam püsti. Tänud Jamesile, ei ole varemalt sellist eraldatud klubiala olnud. Rahvas muudkui käis mööda ja vaatas
Veel sain teada- on tekkinud inimesi kes 72 aasta 911T mudelit taastavad.
8 juuni oli Porschedele ka muidu oluline päev!
nimelt 8 juunil 1948 -60 aastat siis- sai 356 kerenumbriga 001 tüübikinnituse- kui see nüüd õige nimetus on.
sks keeles oli see "strassenzulassung" - tänavakõlblikkus?
Esimest korda oli Ferdinandil oma auto, nimega "Porsche"
Siiani ehitas ta ikka teistele.
Selline väike OT.
Võistlus oli tore ja tuul oli vägev. Lõpus ei seisnud Porsche lippudega koonused, mille James oli Porschede ala tähistamiseks paigaldanud, enam püsti. Tänud Jamesile, ei ole varemalt sellist eraldatud klubiala olnud. Rahvas muudkui käis mööda ja vaatas
Veel sain teada- on tekkinud inimesi kes 72 aasta 911T mudelit taastavad.
911 ja mälestus 928-st
Re: OMC 8 juuni 2008
Tulemused on nüüd üleval.
http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=tulem" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=tulem" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: OMC 8 juuni 2008
sks keeles oli see "strassenzulassung" - tänavakõlblikkus?
tänavale laskmine peaks olema, ehk siis hakkas tänaval veerema
tänavale laskmine peaks olema, ehk siis hakkas tänaval veerema
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
Re: OMC 8 juuni 2008
nüüd peaks 996 911tt käes olema porschede maailma rekord miilil - 372km/h
http://www.youtube.com/watch?v=-0P6VDQ1YDs" onclick="window.open(this.href);return false;
siin autost endast ka video
http://www.youtube.com/watch?v=-HJZlB9gWxc" onclick="window.open(this.href);return false;
ja meie siin üritame pingsalt 300-da kätte saada
Samas Texas milel tegi üks supra 395km/h ja paar tükki 390km/h kanti veel...beat this veyron
Siin on veel driftboxi logi fail sama auto kiirendusest 0-300ni 15.9 sekundiga(tegelikult kui hästi startida, võiks 2 seki sellest mahagi võtta)...tänaval on piisavalt autosi, mis selle ajaga 100gi kätte ei saa
ja auto ise oli täis kaalus, midagi küljest polnud ära kruvitud...isegi boosti osas pidavat veel ruumi olevat...jõudu 1100-1200hp
USA on ikka mõnus maa...seal saaks 911tt kätte juba 350'000 eest ning kütus 4-5 krooni liiter...tuleb lisada veel 1.5 milli ja saab sama kiireks ka :p
http://www.youtube.com/watch?v=-0P6VDQ1YDs" onclick="window.open(this.href);return false;
siin autost endast ka video
http://www.youtube.com/watch?v=-HJZlB9gWxc" onclick="window.open(this.href);return false;
ja meie siin üritame pingsalt 300-da kätte saada
Samas Texas milel tegi üks supra 395km/h ja paar tükki 390km/h kanti veel...beat this veyron
Siin on veel driftboxi logi fail sama auto kiirendusest 0-300ni 15.9 sekundiga(tegelikult kui hästi startida, võiks 2 seki sellest mahagi võtta)...tänaval on piisavalt autosi, mis selle ajaga 100gi kätte ei saa
ja auto ise oli täis kaalus, midagi küljest polnud ära kruvitud...isegi boosti osas pidavat veel ruumi olevat...jõudu 1100-1200hp
USA on ikka mõnus maa...seal saaks 911tt kätte juba 350'000 eest ning kütus 4-5 krooni liiter...tuleb lisada veel 1.5 milli ja saab sama kiireks ka :p
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
Re: OMC 8 juuni 2008
Täpsustuseks, et sellel autol on u 1200hj rattast.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]