Ma see aasta mõtlesin, et aitab hobujõududest, sest miilil on esmatähtis (400hj+ masina puhul vähemalt) aerodünaamika ja alles järgmisena tuleb hj/nm number...siis kaal...hobujõude peaks mul olema 650hj kandis...mõnikümend ehk tuli õhufiltri vahetusega juurde...no ütleme max 670hj mootorist.
Tqhq lehel on üks lahe kalkulaator, mis tundub päris õigeid numbreid näitavat (vähemalt lõppkiiruste osas..aegu ei saa nii täpselt vaadata, sest ei arvesta wheel spinniga...aga õnneks see lõppkiirust pmst ei muuda)
Seega lõin sisse ühe 650hj-lise 911tt dyno numbrid ja sain variandi B puhul täiest adekvaatsed numbrid
Variant A on lisandunud 20hj, mass vähenenud 130kg võrra(plaanin minema visata esiveo, kergem 911 carrera tagatiib, kergem aku ja kergem iste võrreldes eelmise aastaga+nipet näpet veel), jõukadu vähenenud 6%(esiveost loobumise tõttu), aerodünaamika paranenud 0.04 võrra(911 carrera tagatiiva tõttu) ja tulemus tuleb 20km/h võrra parem 318km/h...vähemalt teoorias
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 14=1.7&b=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama tulemuse saavutamiseks hobujõududega läheks vaja üle 100hj rattasse
Üks hea tabel õhutakistuse ning esiosa pindala jaoks(vanemad porsched enamus esindatud)
http://www.mayfco.com/tbls.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis helgemad pead andke tuld...kas panin kusagil arvutustes mööda? või ongi nii lihtne need 20km/h juurde saada?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)