e-bay
Re: e-bay
Isegi Buy It Now hind pole paha võrreldes seda näit zweedeni hinnaga http://www.v-zweeden.com/fiberglass.asp ... thisPage=7jeff01 kirjutas:...Täiesti juhuslikult leidsin siukse imeliku bodykiti:
http://cgi.ebay.com/Porsche-924-944-968 ... dZViewItem
accoundi võivad kõik omale teha aga osta saad pmt asju, millel on makseviisina paypal lubatud. siis teed omale paypal´i accoundi ja kuna paypal vajab krediitkaarti siis U-neti (SEB) kasutajad saavad luua virtuaalse krediitkaardi mingi väikese tasu eest näiteks 40neks päevaks. siis kuidagi teed paypalile oma krediitkaardi numbri selgeks ja ongi vist valmis ja ostmis/maksmiskõlbulik.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
944/951 alumiiniumõõtsa šarniiri rebuild kit
Arevstades nende õõtsade hinda, siis tundub, et selle raha eest mõlemad õõtsad korda saada vägagi hea lähenemine.
Huvitav, on keegi selle järgi ka proovinud ning kas toimib?
Arevstades nende õõtsade hinda, siis tundub, et selle raha eest mõlemad õõtsad korda saada vägagi hea lähenemine.
Huvitav, on keegi selle järgi ka proovinud ning kas toimib?
Olen lugenud foorumitest, et soovitatakse võtta pronks (track/performance) "kaussidega" kit, mis peab kauem vastu.hellraiser kirjutas:944/951 alumiiniumõõtsa šarniiri rebuild kit
Arevstades nende õõtsade hinda, siis tundub, et selle raha eest mõlemad õõtsad korda saada vägagi hea lähenemine.
Huvitav, on keegi selle järgi ka proovinud ning kas toimib?
http://www.rennbay.com/ball-joint-rebui ... 30_48.html
Jama pidi olema selle alumise rõngaga, mis ei taha vahest sees seista peale paigaldamist. Osadel õõtsadel ei olegi seda stopperrõngast vaid on sarniirid sisse pressitud. Võibolla õnnestub neid ka edukalt remontida, see on mul katsetusjärgus. Kui kellegi sellised õõtsad ja remondi võimalused huvitavad, siis andke teada.
Enne komplekti tellimist võiks veenduda, et alumiiniumõõtsa pesa ei ole liigselt ära kulunud/ebaühtlaselt kulunud.
http://joonas.pri.ee/gallery/thumbnails.php?album=19
http://www.clarks-garage.com/phpBB2/vie ... highlight=
Soome 9XX foorumis kasutaja Sami midagi vist katsetab ka mingit Rennbay kit i. Pole uurinud kas ta on ka mingit tagasisidet andnud.
Endal ka nende al õõtsade remont mõnda aega käsil. Olukord sellevõrra keerukam, et ühel õõtsal pesa liigselt, kulund teisel päris tükid taga, nii et mingit remondikitti sinna enam ei pane mingi viisiga.
Võimalikud lahendused?
1. Keevitus - kallis ja kahtlane;
2. Mõne muu auto valmis šharniir poltidega kinni aretada- TÜVi mehed vist hõõruks rõõmust käsi selle peale, kui auto alt midagi niisugust leiaks.
3. Kulund pesa ümber puurida ja stock sisu asemele midagi uut - lahendus põhimõttelistselt välja mõeldud: väljast ei saa keegi tont ka aru, et pole stock õõts; kestma peaks vähemalt sama kaua kui vanaema tüübi metallõõtsad (kui mitte olulisemalt kauem); auto madaldamisega enam probleeme pole;
Täna lähen osade tükkide järgi, kui kellelgi mitte just päris kõõrdsilmene tuttav treial/freesija välja on pakkuda, oleks samuti abiks.
P.S.
joonas, järsku privad tel numbri - saab kogemusi vahetada
Võimalikud lahendused?
1. Keevitus - kallis ja kahtlane;
2. Mõne muu auto valmis šharniir poltidega kinni aretada- TÜVi mehed vist hõõruks rõõmust käsi selle peale, kui auto alt midagi niisugust leiaks.
3. Kulund pesa ümber puurida ja stock sisu asemele midagi uut - lahendus põhimõttelistselt välja mõeldud: väljast ei saa keegi tont ka aru, et pole stock õõts; kestma peaks vähemalt sama kaua kui vanaema tüübi metallõõtsad (kui mitte olulisemalt kauem); auto madaldamisega enam probleeme pole;
Täna lähen osade tükkide järgi, kui kellelgi mitte just päris kõõrdsilmene tuttav treial/freesija välja on pakkuda, oleks samuti abiks.
P.S.
joonas, järsku privad tel numbri - saab kogemusi vahetada
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Millel sa seda õõtsaremonti teed? Osadel on ju võimalik alu õõtsad vahetada ära vanemate plekkõõtsade vastu ningi šarniirid plõksti Golfi omad. Suhteliselt odav ning igati toimiv lahendus.arx kirjutas:Endal ka nende al õõtsade remont mõnda aega käsil. Olukord sellevõrra keerukam, et ühel õõtsal pesa liigselt, kulund teisel päris tükid taga, nii et mingit remondikitti sinna enam ei pane mingi viisiga.
Võimalikud lahendused?
500INX numbriga autol on kunagi nii tehtud ma tean igatahes.
No see on mu mitte lõppeda tahtev 924 projekt - nn "Carrera GT/GTS replica": 924 turbo kere 944-ja esitiibade, GT plastistikust nina, tagatiiva laiendite jms. Veermik/pidurid on 951/944S2 pealt. Mootori osas veel lõplikut lahendust pole, aga ilmselt 2.0 l turbo mingis variandis.hellraiser kirjutas: Millel sa seda õõtsaremonti teed? Osadel on ju võimalik alu õõtsad vahetada ära vanemate plekkõõtsade vastu ningi šarniirid plõksti Golfi omad. Suhteliselt odav ning igati toimiv lahendus.
500INX numbriga autol on kunagi nii tehtud ma tean igatahes.
Al õõtsad said meelega plekkõõtsade asemele valitud kuna viimased esimestega võrreldes suht pehmed ja painduvad läbi.
Golfi šharniirid on muidugi siga odavad ja vastupidavad aga julgen ennustada, et valmiv lahendus ei tule sugugi kehvem. Kusjuures uuete šharniiride paar ( kroomitud terasest munaks/hooldevaba,Teflon kattega laagripesa) jääb samasse hinnaklassi kui Golfi üks šarniir.
Esialgne ümbertegemine muidugi läheb vähe rohkem maksma aga eeldavasti siiski mitte rohkem, kui näit. rennbay šarniiri komplekt.