K: Hiiu autos müüdav 944 S 140kw
TÜV vanadega on selline teema et kui sõidad veits väiksemasse asulasse ülevaatust tegema siis mehed pole selliseid autosid näinudki ja ei tea eriti vaielda kas originaal või aretus... olen omal nahal kogend seda Tartus kui Jaguariga ülevaatusel käisin... taheti rooli-lati kinnituse pärast pähe astuda... et siis lahti jne. kuid see on jagul originaalis nii tehtud...... vaidlesin siis meestele veits kõvema häälega vastu.... selle peale kehitati õlgu jaa tehtud see ülevaatus saigi
Ise pooldan ka sootsama süsteemi peale ümber ehitamist sest sinna maani kui Eestise teed tehakse.... läheb veel aega
Ise pooldan ka sootsama süsteemi peale ümber ehitamist sest sinna maani kui Eestise teed tehakse.... läheb veel aega
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui sul juba niikuinii kitsas sild, miks siis seda aluõõtsa sinna kka aretada. Plekkõõtsale ju saad niikuinii neid Golfi sarniire panna. Või loodad saada aluõõtsaga parema jäikuse?Raceboy kirjutas:Endal on näiteks millalgi plaanis kohandada alumiiniumist esiõõtsad 924 kitsale kerele "aretades" neile sobivasse kohta külge täiesti tavalised šarniirid. Teen seda olles ürituse edus päris kindel, sest seda on ennegi tehtud ja Porsche pole ainuke auto, kus sarnane tobe šarniirisüsteem kasutusel ja selliseid lahendusi kasutatakse. See toimib.
No sellisest aretusest, mis viidatud Kerdi auto õõtsadega oli tehtud, saab ka mingi suvaline Kükametsa vana aru, kes peale Sierrade ja Recordite midagi muud näinud ei olecoupe924 kirjutas: TÜV vanadega on selline teema et kui sõidad veits väiksemasse asulasse ülevaatust tegema siis mehed pole selliseid autosid näinudki ja ei tea eriti vaielda kas originaal või aretus... olen omal nahal kogend seda Tartus kui Jaguariga ülevaatusel käisin... taheti rooli-lati kinnituse pärast pähe astuda... et siis lahti jne. kuid see on jagul originaalis nii tehtud...... vaidlesin siis meestele veits kõvema häälega vastu.... selle peale kehitati õlgu jaa tehtud see ülevaatus saigi
Ise pooldan ka sootsama süsteemi peale ümber ehitamist sest sinna maani kui Eestise teed tehakse.... läheb veel aega
Sellepärast, et aluõõts on kergem (mitte palju muidugi), jäigem ja näeb parem välja.hellraiser kirjutas: Kui sul juba niikuinii kitsas sild, miks siis seda aluõõtsa sinna kka aretada. Plekkõõtsale ju saad niikuinii neid Golfi sarniire panna. Või loodad saada aluõõtsaga parema jäikuse?
Iga kilogramm vedrustamata massi eemaldada võrdub samaga, kui autost mujalt 5kg ära korjata. Juhitavuse koha pealt siis.
Ja no ei meeldi mulle need roostes rauast õõtsad seal auto all. Niiehknaa mõlemal taga ka aluõõtsad.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
arx kirjutas: No sellisest aretusest, mis viidatud Kerdi auto õõtsadega oli tehtud, saab ka mingi suvaline Kükametsa vana aru, kes peale Sierrade ja Recordite midagi muud näinud ei ole
Minul jäi kord ülevaatus saamata kuna sharniir oli läbi, sai siis ümber tehtud üv punkti tagasi mindud, ei kobisenud keegi selle peale midagi.