Porsche 911 ost
Postitatud: 24 Sept 2007 11:45
Tere!
Juba pikemalt on ajusopis tiksunud üks kinnisidee osta endale eksootiline ja sõidurõõmu pakkuv masin. Erinevaid valikuid on mul peas kolm, Porsche 911 kuulub ka nende hulka. 911 on mulle lapsest peale meeldinud ning nüüd on siis unistus ehk võimalik teoks teha.
Tahan märkida, et 911 ostaksin rohkem auto vormi pärast, mingit tjuunimist tegema ei hakkaks. Samas teevad hobujõud meele rõõmsaks ning neid peaks ikka piisavalt olema (Carrera?). Reaalsus on muidugi see, et mingi eriline kihutaja ma pole, kihutamised said tehtud 10 aastat tagasi .
Eelarve on mul selline, et ega hea meelega üle 200000 krooni ei tahaks kulutada. Kui siit foorumist tuleb välja, et selle rahaga midagi pädevat ei saa, siis ilmselt ootan pigem natuke kui et mingi rondi ostan.
Eelarvele kipub vastama 80 aastate 911 SC. Soovmõtlemine on see, et saaks midagi 80-ndate lõpu poole kuid tegelikult ei ole mul probleemi ka 80ndate alguse masinaga.
Peale sellist sissejuhatust siis mõningad küsimused, ehk oskate mind valgustada. Nimelt siis...
Mobile.de saidis vastab filtrile "aastad 85-90" päris palju isendeid. Samas on tendents selline, et alla 200k krooni jääb neist 1/10. Kas see tähendab, et võimaluse 200k krooni eest s*** auto saada on suur? Kas on mingit mõtet üldse punnida sinna 90-ndate alla kui seda SC varianti toodeti alates 83 aastast.
Kui masinat otsin ning samas eriline luksepp pole, siis milline oleks kõige parem viis, et võimalikult vähe mööda pükse saada? Lennata Saksa kohale ja ostetav masin ilmtingimata mingist porsche teenindusest läbi ajada? Kahtlane on enda asemel mingit suvalist autotoojat Saksa autot otsima saata, temal on ju suva mis kvaliteediga auto saab. Tihti soovitatakse ka auto endale osta mingi autoklubi kasutajatelt. St on Porsche fännid ja müüvad. Suur lootus on, et autot on armastatud ning see on korras.
Kui masin käes siis millised oleks minimaalsed operatsioonid masina ning mootoriga enne kui sõitu nautida saaks? Hammasrihm?... Kui palju see minimaalne operatsioonide jada suurusjärguliselt maksta võiks?
Vot sellised küsimused siis, millele loodan austatud foorumisosalejatelt mingit arvamust saada.
Tervitades
Toomas
Juba pikemalt on ajusopis tiksunud üks kinnisidee osta endale eksootiline ja sõidurõõmu pakkuv masin. Erinevaid valikuid on mul peas kolm, Porsche 911 kuulub ka nende hulka. 911 on mulle lapsest peale meeldinud ning nüüd on siis unistus ehk võimalik teoks teha.
Tahan märkida, et 911 ostaksin rohkem auto vormi pärast, mingit tjuunimist tegema ei hakkaks. Samas teevad hobujõud meele rõõmsaks ning neid peaks ikka piisavalt olema (Carrera?). Reaalsus on muidugi see, et mingi eriline kihutaja ma pole, kihutamised said tehtud 10 aastat tagasi .
Eelarve on mul selline, et ega hea meelega üle 200000 krooni ei tahaks kulutada. Kui siit foorumist tuleb välja, et selle rahaga midagi pädevat ei saa, siis ilmselt ootan pigem natuke kui et mingi rondi ostan.
Eelarvele kipub vastama 80 aastate 911 SC. Soovmõtlemine on see, et saaks midagi 80-ndate lõpu poole kuid tegelikult ei ole mul probleemi ka 80ndate alguse masinaga.
Peale sellist sissejuhatust siis mõningad küsimused, ehk oskate mind valgustada. Nimelt siis...
Mobile.de saidis vastab filtrile "aastad 85-90" päris palju isendeid. Samas on tendents selline, et alla 200k krooni jääb neist 1/10. Kas see tähendab, et võimaluse 200k krooni eest s*** auto saada on suur? Kas on mingit mõtet üldse punnida sinna 90-ndate alla kui seda SC varianti toodeti alates 83 aastast.
Kui masinat otsin ning samas eriline luksepp pole, siis milline oleks kõige parem viis, et võimalikult vähe mööda pükse saada? Lennata Saksa kohale ja ostetav masin ilmtingimata mingist porsche teenindusest läbi ajada? Kahtlane on enda asemel mingit suvalist autotoojat Saksa autot otsima saata, temal on ju suva mis kvaliteediga auto saab. Tihti soovitatakse ka auto endale osta mingi autoklubi kasutajatelt. St on Porsche fännid ja müüvad. Suur lootus on, et autot on armastatud ning see on korras.
Kui masin käes siis millised oleks minimaalsed operatsioonid masina ning mootoriga enne kui sõitu nautida saaks? Hammasrihm?... Kui palju see minimaalne operatsioonide jada suurusjärguliselt maksta võiks?
Vot sellised küsimused siis, millele loodan austatud foorumisosalejatelt mingit arvamust saada.
Tervitades
Toomas