K: mis see auto endast kujutab?
K: mis see auto endast kujutab?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7e8288b2d0
nimelt ma ei tea porschedest midagi aga tahaksin soetada endale suveks mõne sportauto! jäi silma siis selline isend nagu üleval pandud lingil näha!
oleks väga meeldiv kui keegi annaks nõu mida selliste isendite puhul vaadata tasub enne ostmist ja mis nende tüüpvead võiks olla (ja siis ühtlasi vb teatakse ka nende tüüpvigade lahendamise hindasid).
ette tänades
arli
nimelt ma ei tea porschedest midagi aga tahaksin soetada endale suveks mõne sportauto! jäi silma siis selline isend nagu üleval pandud lingil näha!
oleks väga meeldiv kui keegi annaks nõu mida selliste isendite puhul vaadata tasub enne ostmist ja mis nende tüüpvead võiks olla (ja siis ühtlasi vb teatakse ka nende tüüpvigade lahendamise hindasid).
ette tänades
arli
Siin foorumis on ka 928 omanikke, eks nemad täpsustavad, kuid Porsche varuosadega käib kaasas ka nimele vastav hind. Juppe Eestist ei saa, saad tellida usast netipoodidest.
Näiteks http://www.pelicanparts.com/index.htm
Põhiliselt tuleks uurida, kas mootoril on vahetatud veepump ja hammasrihm/rullikud.
Kas pidurikettad on veel normaalses mõõdus ja ei ole ebaühtlaselt kulunud. Siis veel veermiku korrasolek.
Eks 928 omanikud võivad öelda, kas mootoris on veel mõni pinguti või rullik, mis vahetada tuleb. Vaata üle ka õlilekked mootoris, sest tihendikomplekte ei saa ka Eesti pinnalt osta.
Näiteks http://www.pelicanparts.com/index.htm
Põhiliselt tuleks uurida, kas mootoril on vahetatud veepump ja hammasrihm/rullikud.
Kas pidurikettad on veel normaalses mõõdus ja ei ole ebaühtlaselt kulunud. Siis veel veermiku korrasolek.
Eks 928 omanikud võivad öelda, kas mootoris on veel mõni pinguti või rullik, mis vahetada tuleb. Vaata üle ka õlilekked mootoris, sest tihendikomplekte ei saa ka Eesti pinnalt osta.
Tavalised kuluosad on vabalt ka Eestist saadaval, nagu klotsid, kettad, isegi šarniirid vahel jm. 928 puhul aga on enamik juppe siiski unikaalsed ja igast poest neid just ei saa.
Kui Porschedest midagi ei tea ja ise eriti autode kallal tööd ei tee, siis ei soovitaks 928-t osta.
Kui Porschedest midagi ei tea ja ise eriti autode kallal tööd ei tee, siis ei soovitaks 928-t osta.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Sama aasta ameeriklastega võrreldes on 928 ikka sportauto
ehk siis on suuteline manööverdama kiirustel üle 200km/h
. ameeriklastel nii hea see teel püsimine ei ole ja ka jõudu veitsa vähevõitu nii suurte mootorite kohta. Juppidega seoses nõustuks Raceboyga. Samas kui pappi on võib ju ka lasta esinduses remontida
Üldiselt ei ole mootor ja ka auto oluliselt keerulisem kui näiteks A8
See auto on muidugi uue omaniku juba leidnud. Nagu enamik foorumi külastajaid teab on see 928 nüüd Erlendi oma
Tänu sellele õnnestub ka mul sellega palju tegeleda
just remondi kohapealt.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
See auto on muidugi uue omaniku juba leidnud. Nagu enamik foorumi külastajaid teab on see 928 nüüd Erlendi oma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Totaalselt kohatu on võrdlus Trans Ami või Firebirdiga, mis EI ole sportautod. Corvette on küll, aga juppide hinnad ületavad julgelt isegi 928 omi, samas vastu ta sama palju ei paku. Kergelt öeldes ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Miks selline väide?Raceboy kirjutas:Kui Porschedest midagi ei tea ja ise eriti autode kallal tööd ei tee, siis ei soovitaks 928-t osta.
Tunnistan, et pole enne Porschet omanud, kuid siiski kaalun hetkel just mõnda 928 S4'a. Teine variant oleks 911 993 variant, aga see kipub natukene hinnapiirist välja jääma. Kuigi enamasti on asjadega nagunii nii, et lõpuks ostes on ikkagi hinnapiir unustatud :S
Ahti.
Kas 928-l on piduriklotsid 500 eek(edit:need on sama hinnaga)? Õlifilter 250 eek? Pidurikettad ees 600 ja taga 400 krooni? Corvettel on kindlasti odavamad osad, kui 928-l.Raceboy kirjutas:Totaalselt kohatu on võrdlus Trans Ami või Firebirdiga, mis EI ole sportautod. Corvette on küll, aga juppide hinnad ületavad julgelt isegi 928 omi, samas vastu ta sama palju ei paku. Kergelt öeldes
Amordid on ka nt. ainult 750 krooni esimesed, kusjuures veel reguleeritavad.
Võrdleksin Corvette(83-96) osade hindu nt. Bmw 540 või isegi 535ga.
Sry, uuri hindu normaalsetest kohtadest.
Aga, sa ei toonud ühtki Corvette'i hinnanäidet peale klotside??
Keegi ei käsi seda autot osta, sa tundudki siin foorumis rohkem BMW ja Corvette'i omadusi kaitsma, kui meie arvamust küsima (kuigi seda sa küsinud oled).
Väide põhineb sellel, kui keeruline autot hooldada on. Kui rihma- ja pingutivahetustega ise hakkama ei saa (ja see pole 928-l absoluutselt kerge, isegi professionaalsele automehaanikule), läheb see väga kalliks.
Noh, kui raha auto ostmiseks on, siis pead endalt küsima mida sa ootad oma ostetavalt autolt? 993 ja 928 on totaalselt erineva suunitlusega. Esimene on ehe sportauto, mille mootor õhkjahutusega (ilmselt tead juba), pedaalid kasvavad põrandast (mitte halvustavalt!) ja ruumiga on nagu sportautol ikka, lisaks pärinevad näidikudki varastest 60-ndatest.
Teine on aga luksuskupee, mille konkurente tasuks otsida 8-seeria BMW jm taoliste seast, pakkudes GT-autole sobilikult suht palju ruumi isegi taga istujatele. Samas on ta oma ~1400-1500kg-se (olenevalt aastast) tühimassiga veidi kohmakas ja kindlasti väga erinev kõikidest teistest Porsche sportautodest (Cayenne'i siit jätaks välja).
Aga, sa ei toonud ühtki Corvette'i hinnanäidet peale klotside??
Keegi ei käsi seda autot osta, sa tundudki siin foorumis rohkem BMW ja Corvette'i omadusi kaitsma, kui meie arvamust küsima (kuigi seda sa küsinud oled).
Väide põhineb sellel, kui keeruline autot hooldada on. Kui rihma- ja pingutivahetustega ise hakkama ei saa (ja see pole 928-l absoluutselt kerge, isegi professionaalsele automehaanikule), läheb see väga kalliks.
Noh, kui raha auto ostmiseks on, siis pead endalt küsima mida sa ootad oma ostetavalt autolt? 993 ja 928 on totaalselt erineva suunitlusega. Esimene on ehe sportauto, mille mootor õhkjahutusega (ilmselt tead juba), pedaalid kasvavad põrandast (mitte halvustavalt!) ja ruumiga on nagu sportautol ikka, lisaks pärinevad näidikudki varastest 60-ndatest.
Teine on aga luksuskupee, mille konkurente tasuks otsida 8-seeria BMW jm taoliste seast, pakkudes GT-autole sobilikult suht palju ruumi isegi taga istujatele. Samas on ta oma ~1400-1500kg-se (olenevalt aastast) tühimassiga veidi kohmakas ja kindlasti väga erinev kõikidest teistest Porsche sportautodest (Cayenne'i siit jätaks välja).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
928 vs Corvette
Paar sõna sekka 928 ja Corvetti võrdlemisel
Kui vaadata, siis Vettet ja 928-t kannataks võrrelda küll. Kui ma oma 80 aasta 928 vastu tahaks Vettet panna, leiaks vaid C3, mida hakati valmistama 1968, omades ka 1980 sama tehnikat ja seda autot ületab 928 mäekõrguselt.
Nii et võtame C4-ja, mida hakati tootma 1984. Vette on klaasplastkerega, mida on siiski raskem lõppviimistleda kui 928 alumiinium-teraskeret. Näituseautoks näiteks.
Sisenemine-väljumine on 928-l tunduvalt lihtsam kui Vettel. Kui sõbrannal on miniseelik, siis ta rahvarohkes kohas Vettest välja ei saa
, kuna istmepõhi on küljekarbi servast madalamal.
Lisaks on 928-l kaks tagumist istekohta- OK kaasasõitmiseks ehk väikesed- aga kui vaja midagi kaasa võtta, saab seljatoed alla lasta. Saab sportauto kohta päris hea ruumi. 911 siinkohal punastab.
Corvettel on istmete taga kaks lukustatavat laegast, noh fotoaparaat mahub ära. Ja siis veel naaatuke ruumi.
Vedrustusest- 928 omab spiraalvedrudega ees topeltõõtsharkidega ja taga nn. Weissachi kaasapööravat tagavedrustust. Vettel on ees ja taga ristipaiknev klaasplast lehtvedru.
Igatahes kasutamiseks on 928 vedrustus mugavam.
Mootorid, siin on Vettel 5,7 liitrit 928 4,5: 4,7: 5,0: 5,4 liitri vastu.
Samas pole võimsuses eelist (kuigi väidetakse, et Vette mootori võimsus on mõõdetud käigukasti tagant)
Näiteks 1984 aasta 928 oli 4,7 L ja 300 hj, sama aasta Corvett 5,7L ja 205 hj
Varuosi saab Vettele kindlasti odavamalt, sest olles USAs kultusauto seisuses on talle palju varuosatootjaid. Samuti on tootmisarvud hoopis teised kui 928-l. Ja kui tootmisarvu vaadata, siis ainult 1984 aasta jooksul toodeti Corvetti 51547 ühikut mis on väga lähedal 928 tootmisarvule kogu 15 aasta jooksul kokku: 61047 autot.
Veel tooks 928 eeliseks normaalse armatuurlaua, see liigub rooli üles alla liigutades rooliga kaasa, tagades igas asendis parima jälgitavuse. Vettel on digitaalnäidik, mida on, eriti kiirust, raske jälgida. Keeruline digitaalnäidik toob ka rohkem probleeme. Kasulik ost on Gordon Killebrew raamat ``1984-89 Corvette digital cluster``
Kokkuvõtteks- minu arvates on Porsche 928 mugavam, praktilisem ja ka pareminu juhitav, ka haruldasem. Corvette eeliseks on odavamad varuosad, kultusauto imidz, äravõetav katusepaneel ja peab ütlema ka parem (sügavam) sound![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pets, 928 ja ka Vette fänn
EDIT: unustasin, Corvette kapott avaneb tagaservast, nii, et eest mootorile ligi ei saa. Mul väike allergia juba Lada ajast sellise lahenduse vastu.
Kui vaadata, siis Vettet ja 928-t kannataks võrrelda küll. Kui ma oma 80 aasta 928 vastu tahaks Vettet panna, leiaks vaid C3, mida hakati valmistama 1968, omades ka 1980 sama tehnikat ja seda autot ületab 928 mäekõrguselt.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Nii et võtame C4-ja, mida hakati tootma 1984. Vette on klaasplastkerega, mida on siiski raskem lõppviimistleda kui 928 alumiinium-teraskeret. Näituseautoks näiteks.
Sisenemine-väljumine on 928-l tunduvalt lihtsam kui Vettel. Kui sõbrannal on miniseelik, siis ta rahvarohkes kohas Vettest välja ei saa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Lisaks on 928-l kaks tagumist istekohta- OK kaasasõitmiseks ehk väikesed- aga kui vaja midagi kaasa võtta, saab seljatoed alla lasta. Saab sportauto kohta päris hea ruumi. 911 siinkohal punastab.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Corvettel on istmete taga kaks lukustatavat laegast, noh fotoaparaat mahub ära. Ja siis veel naaatuke ruumi.
Vedrustusest- 928 omab spiraalvedrudega ees topeltõõtsharkidega ja taga nn. Weissachi kaasapööravat tagavedrustust. Vettel on ees ja taga ristipaiknev klaasplast lehtvedru.
Igatahes kasutamiseks on 928 vedrustus mugavam.
Mootorid, siin on Vettel 5,7 liitrit 928 4,5: 4,7: 5,0: 5,4 liitri vastu.
Samas pole võimsuses eelist (kuigi väidetakse, et Vette mootori võimsus on mõõdetud käigukasti tagant)
Näiteks 1984 aasta 928 oli 4,7 L ja 300 hj, sama aasta Corvett 5,7L ja 205 hj
Varuosi saab Vettele kindlasti odavamalt, sest olles USAs kultusauto seisuses on talle palju varuosatootjaid. Samuti on tootmisarvud hoopis teised kui 928-l. Ja kui tootmisarvu vaadata, siis ainult 1984 aasta jooksul toodeti Corvetti 51547 ühikut mis on väga lähedal 928 tootmisarvule kogu 15 aasta jooksul kokku: 61047 autot.
Veel tooks 928 eeliseks normaalse armatuurlaua, see liigub rooli üles alla liigutades rooliga kaasa, tagades igas asendis parima jälgitavuse. Vettel on digitaalnäidik, mida on, eriti kiirust, raske jälgida. Keeruline digitaalnäidik toob ka rohkem probleeme. Kasulik ost on Gordon Killebrew raamat ``1984-89 Corvette digital cluster``
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kokkuvõtteks- minu arvates on Porsche 928 mugavam, praktilisem ja ka pareminu juhitav, ka haruldasem. Corvette eeliseks on odavamad varuosad, kultusauto imidz, äravõetav katusepaneel ja peab ütlema ka parem (sügavam) sound
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pets, 928 ja ka Vette fänn
EDIT: unustasin, Corvette kapott avaneb tagaservast, nii, et eest mootorile ligi ei saa. Mul väike allergia juba Lada ajast sellise lahenduse vastu.
911 ja mälestus 928-st
Jah, sry sedavõrd erinevate autode kaalumisest. Eks see on ja sedapidi, et tuleb lihtsalt enne mõelda, kumba rohkem tahta. Tööle-koju sõitmiseks 928, lõbutsemiseks 911 ...Raceboy kirjutas:Noh, kui raha auto ostmiseks on, siis pead endalt küsima mida sa ootad oma ostetavalt autolt? 993 ja 928 on totaalselt erineva suunitlusega.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ahti.
Aga arvesta, et 928 kulutab tööle -kojusõiduks keskmiselt 20+L/100 km.ahti kirjutas:
Jah, sry sedavõrd erinevate autode kaalumisest. Eks see on ja sedapidi, et tuleb lihtsalt enne mõelda, kumba rohkem tahta. Tööle-koju sõitmiseks 928, lõbutsemiseks 911 ...
Ahti.
Ei ole just parim valik lühikeste otste sõiduks. Linnasõidul pole suurt vahet, kas sõidad sitikas C1 või Porsche 928ga, edasi saad sama kiiresti.
Kui just teises linnas tööl ei käi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
928 on maanteekruiser, seal pole C1 ga enam midagi peale hakata. 928 aga seal on oma sõiduvees, kiire ja mugav, möödasõidud sujuvad märkamatult. Pole sellist situatsiooni, et ei saaks eessõitjast mööda.
Ja lõbu pakub ka 928ga sõitmine piisavalt
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
911 ja mälestus 928-st