K: mis see auto endast kujutab?

Teemad, milles pakutav/soovitav objekt on omanikku vahetanud.
Suletud
Arli
Postitusi: 3
Liitunud: 27 Aug 2006 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: mis see auto endast kujutab?

Postitus Postitas Arli » 27 Aug 2006 13:00

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7e8288b2d0

nimelt ma ei tea porschedest midagi aga tahaksin soetada endale suveks mõne sportauto! jäi silma siis selline isend nagu üleval pandud lingil näha!

oleks väga meeldiv kui keegi annaks nõu mida selliste isendite puhul vaadata tasub enne ostmist ja mis nende tüüpvead võiks olla (ja siis ühtlasi vb teatakse ka nende tüüpvigade lahendamise hindasid).

ette tänades

arli

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Aug 2006 13:44

Siin foorumis on ka 928 omanikke, eks nemad täpsustavad, kuid Porsche varuosadega käib kaasas ka nimele vastav hind. Juppe Eestist ei saa, saad tellida usast netipoodidest.
Näiteks http://www.pelicanparts.com/index.htm

Põhiliselt tuleks uurida, kas mootoril on vahetatud veepump ja hammasrihm/rullikud.
Kas pidurikettad on veel normaalses mõõdus ja ei ole ebaühtlaselt kulunud. Siis veel veermiku korrasolek.
Eks 928 omanikud võivad öelda, kas mootoris on veel mõni pinguti või rullik, mis vahetada tuleb. Vaata üle ka õlilekked mootoris, sest tihendikomplekte ei saa ka Eesti pinnalt osta.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Aug 2006 14:25

Tavalised kuluosad on vabalt ka Eestist saadaval, nagu klotsid, kettad, isegi šarniirid vahel jm. 928 puhul aga on enamik juppe siiski unikaalsed ja igast poest neid just ei saa.
Kui Porschedest midagi ei tea ja ise eriti autode kallal tööd ei tee, siis ei soovitaks 928-t osta.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Arli
Postitusi: 3
Liitunud: 27 Aug 2006 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Arli » 27 Aug 2006 20:14

tänud vastamast ... oleks tore kui keegi 928 omanik ka mõne sõna poetaks ;) või äkki keegi oskab võrrelda seda autot pontiac trans am-iga või firebirdiga või siis corvettega?!

tänud

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 27 Aug 2006 20:31

Sama aasta ameeriklastega võrreldes on 928 ikka sportauto :lol: ehk siis on suuteline manööverdama kiirustel üle 200km/h :P. ameeriklastel nii hea see teel püsimine ei ole ja ka jõudu veitsa vähevõitu nii suurte mootorite kohta. Juppidega seoses nõustuks Raceboyga. Samas kui pappi on võib ju ka lasta esinduses remontida :wink: Üldiselt ei ole mootor ja ka auto oluliselt keerulisem kui näiteks A8 8)
See auto on muidugi uue omaniku juba leidnud. Nagu enamik foorumi külastajaid teab on see 928 nüüd Erlendi oma :D Tänu sellele õnnestub ka mul sellega palju tegeleda :wink: just remondi kohapealt.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Aug 2006 21:25

Totaalselt kohatu on võrdlus Trans Ami või Firebirdiga, mis EI ole sportautod. Corvette on küll, aga juppide hinnad ületavad julgelt isegi 928 omi, samas vastu ta sama palju ei paku. Kergelt öeldes :D
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Arli
Postitusi: 3
Liitunud: 27 Aug 2006 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Arli » 29 Aug 2006 21:34

siis on ülevaade olemas!

eks ma siis pean väljamaalastega äri ajama kui see auto juba läinud on :)

ahti
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Juun 2006 17:30

Postitus Postitas ahti » 06 Sept 2006 19:31

Raceboy kirjutas:Kui Porschedest midagi ei tea ja ise eriti autode kallal tööd ei tee, siis ei soovitaks 928-t osta.
Miks selline väide?
Tunnistan, et pole enne Porschet omanud, kuid siiski kaalun hetkel just mõnda 928 S4'a. Teine variant oleks 911 993 variant, aga see kipub natukene hinnapiirist välja jääma. Kuigi enamasti on asjadega nagunii nii, et lõpuks ostes on ikkagi hinnapiir unustatud :S

Ahti.

Kasutaja avatar
bmwfan
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Aug 2006 12:21
Asukoht: Tartu, Eesti

Postitus Postitas bmwfan » 06 Sept 2006 19:36

Raceboy kirjutas:Totaalselt kohatu on võrdlus Trans Ami või Firebirdiga, mis EI ole sportautod. Corvette on küll, aga juppide hinnad ületavad julgelt isegi 928 omi, samas vastu ta sama palju ei paku. Kergelt öeldes :D
Kas 928-l on piduriklotsid 500 eek(edit:need on sama hinnaga)? Õlifilter 250 eek? Pidurikettad ees 600 ja taga 400 krooni? Corvettel on kindlasti odavamad osad, kui 928-l.
Amordid on ka nt. ainult 750 krooni esimesed, kusjuures veel reguleeritavad.
Võrdleksin Corvette(83-96) osade hindu nt. Bmw 540 või isegi 535ga.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 06 Sept 2006 20:00

Sry, uuri hindu normaalsetest kohtadest.
Aga, sa ei toonud ühtki Corvette'i hinnanäidet peale klotside??
Keegi ei käsi seda autot osta, sa tundudki siin foorumis rohkem BMW ja Corvette'i omadusi kaitsma, kui meie arvamust küsima (kuigi seda sa küsinud oled).

Väide põhineb sellel, kui keeruline autot hooldada on. Kui rihma- ja pingutivahetustega ise hakkama ei saa (ja see pole 928-l absoluutselt kerge, isegi professionaalsele automehaanikule), läheb see väga kalliks.

Noh, kui raha auto ostmiseks on, siis pead endalt küsima mida sa ootad oma ostetavalt autolt? 993 ja 928 on totaalselt erineva suunitlusega. Esimene on ehe sportauto, mille mootor õhkjahutusega (ilmselt tead juba), pedaalid kasvavad põrandast (mitte halvustavalt!) ja ruumiga on nagu sportautol ikka, lisaks pärinevad näidikudki varastest 60-ndatest.
Teine on aga luksuskupee, mille konkurente tasuks otsida 8-seeria BMW jm taoliste seast, pakkudes GT-autole sobilikult suht palju ruumi isegi taga istujatele. Samas on ta oma ~1400-1500kg-se (olenevalt aastast) tühimassiga veidi kohmakas ja kindlasti väga erinev kõikidest teistest Porsche sportautodest (Cayenne'i siit jätaks välja).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
bmwfan
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Aug 2006 12:21
Asukoht: Tartu, Eesti

Postitus Postitas bmwfan » 06 Sept 2006 20:57

Ma ei kaitse ühegi auto omadusi. Lihtsalt Porsche ei ole ainuke auto maailmas. :wink:
Kõik, mis välja tõin olid Corvette hinnad.
Sry OT :roll:

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

928 vs Corvette

Postitus Postitas Pets » 07 Sept 2006 20:43

Paar sõna sekka 928 ja Corvetti võrdlemisel
Kui vaadata, siis Vettet ja 928-t kannataks võrrelda küll. Kui ma oma 80 aasta 928 vastu tahaks Vettet panna, leiaks vaid C3, mida hakati valmistama 1968, omades ka 1980 sama tehnikat ja seda autot ületab 928 mäekõrguselt. 8)
Nii et võtame C4-ja, mida hakati tootma 1984. Vette on klaasplastkerega, mida on siiski raskem lõppviimistleda kui 928 alumiinium-teraskeret. Näituseautoks näiteks.
Sisenemine-väljumine on 928-l tunduvalt lihtsam kui Vettel. Kui sõbrannal on miniseelik, siis ta rahvarohkes kohas Vettest välja ei saa :shock: , kuna istmepõhi on küljekarbi servast madalamal.
Lisaks on 928-l kaks tagumist istekohta- OK kaasasõitmiseks ehk väikesed- aga kui vaja midagi kaasa võtta, saab seljatoed alla lasta. Saab sportauto kohta päris hea ruumi. 911 siinkohal punastab. :oops:
Corvettel on istmete taga kaks lukustatavat laegast, noh fotoaparaat mahub ära. Ja siis veel naaatuke ruumi.
Vedrustusest- 928 omab spiraalvedrudega ees topeltõõtsharkidega ja taga nn. Weissachi kaasapööravat tagavedrustust. Vettel on ees ja taga ristipaiknev klaasplast lehtvedru.
Igatahes kasutamiseks on 928 vedrustus mugavam.
Mootorid, siin on Vettel 5,7 liitrit 928 4,5: 4,7: 5,0: 5,4 liitri vastu.
Samas pole võimsuses eelist (kuigi väidetakse, et Vette mootori võimsus on mõõdetud käigukasti tagant)
Näiteks 1984 aasta 928 oli 4,7 L ja 300 hj, sama aasta Corvett 5,7L ja 205 hj
Varuosi saab Vettele kindlasti odavamalt, sest olles USAs kultusauto seisuses on talle palju varuosatootjaid. Samuti on tootmisarvud hoopis teised kui 928-l. Ja kui tootmisarvu vaadata, siis ainult 1984 aasta jooksul toodeti Corvetti 51547 ühikut mis on väga lähedal 928 tootmisarvule kogu 15 aasta jooksul kokku: 61047 autot.
Veel tooks 928 eeliseks normaalse armatuurlaua, see liigub rooli üles alla liigutades rooliga kaasa, tagades igas asendis parima jälgitavuse. Vettel on digitaalnäidik, mida on, eriti kiirust, raske jälgida. Keeruline digitaalnäidik toob ka rohkem probleeme. Kasulik ost on Gordon Killebrew raamat ``1984-89 Corvette digital cluster`` :lol:
Kokkuvõtteks- minu arvates on Porsche 928 mugavam, praktilisem ja ka pareminu juhitav, ka haruldasem. Corvette eeliseks on odavamad varuosad, kultusauto imidz, äravõetav katusepaneel ja peab ütlema ka parem (sügavam) sound :roll:

Pets, 928 ja ka Vette fänn

EDIT: unustasin, Corvette kapott avaneb tagaservast, nii, et eest mootorile ligi ei saa. Mul väike allergia juba Lada ajast sellise lahenduse vastu.
911 ja mälestus 928-st

ahti
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Juun 2006 17:30

Postitus Postitas ahti » 07 Sept 2006 23:07

Raceboy kirjutas:Noh, kui raha auto ostmiseks on, siis pead endalt küsima mida sa ootad oma ostetavalt autolt? 993 ja 928 on totaalselt erineva suunitlusega.
Jah, sry sedavõrd erinevate autode kaalumisest. Eks see on ja sedapidi, et tuleb lihtsalt enne mõelda, kumba rohkem tahta. Tööle-koju sõitmiseks 928, lõbutsemiseks 911 ... :)

Ahti.

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 08 Sept 2006 10:02

ahti kirjutas:
Jah, sry sedavõrd erinevate autode kaalumisest. Eks see on ja sedapidi, et tuleb lihtsalt enne mõelda, kumba rohkem tahta. Tööle-koju sõitmiseks 928, lõbutsemiseks 911 ... :)

Ahti.
Aga arvesta, et 928 kulutab tööle -kojusõiduks keskmiselt 20+L/100 km.
Ei ole just parim valik lühikeste otste sõiduks. Linnasõidul pole suurt vahet, kas sõidad sitikas C1 või Porsche 928ga, edasi saad sama kiiresti.
Kui just teises linnas tööl ei käi :roll:
928 on maanteekruiser, seal pole C1 ga enam midagi peale hakata. 928 aga seal on oma sõiduvees, kiire ja mugav, möödasõidud sujuvad märkamatult. Pole sellist situatsiooni, et ei saaks eessõitjast mööda.

Ja lõbu pakub ka 928ga sõitmine piisavalt :lol: V8 on V8
911 ja mälestus 928-st

Suletud