M: porsche 944 turbo 1988a
M: porsche 944 turbo 1988a
155000km läbisõit.
Varustus: 18" rattad, greddy electronic boost controller, kont, 3" väljalase, 250 rwhp chipid.
Auto on korralikult hooldatud. Hind 10000.- eur. Näha saaba alates 15.02.08 CMF-is
Tel. 52-55105 CMF
Varustus: 18" rattad, greddy electronic boost controller, kont, 3" väljalase, 250 rwhp chipid.
Auto on korralikult hooldatud. Hind 10000.- eur. Näha saaba alates 15.02.08 CMF-is
Tel. 52-55105 CMF
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Auto kohal.
Eelmainitule lisaks veel, et autol all värske kollase koni ring. 18" OZ veljed koos vähe sõitnud rehvidega. Kaasas oli ka dyno paber millel võis näha 247 RWHP. Auto sile ja igati korralik.
Eelmainitule lisaks veel, et autol all värske kollase koni ring. 18" OZ veljed koos vähe sõitnud rehvidega. Kaasas oli ka dyno paber millel võis näha 247 RWHP. Auto sile ja igati korralik.
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Tundub tõesti olevat hästi hoolitsetud isend ja väga ahvatlev. Vaatasin ka saksa hindasid... ega korralikku turbokat sealt odavamalt ei saa. Iseasi et kas see turbokas on 944 puhul see kõige parem valik. Üldiselt soovitatakse pigem vabalthingavat 3.0 mootorit. 18 veljed on küll ilusad vaatata aga reaalselt teevad nad auto täielikuks taburetiks. Huvitab veel, et kas poleks mitte julgem osta tuunimata isendit. Kuidas üldse antud mootori tuuningusse suhtuda... kuidas see töökindlusele mõjub. Kuskil siin on kõlama jäänud et turboka hooldamine on üldse meeletult kallis ette võtmine võrreldes tavalise 2,5või S2- ga. Kas keegi võiks täpsustada et mis teeb selle isendi pidamise kalliks ja mis see "kallis" numbrites tähendab. Antud auto ostu mõtte puhul peaks võtma taskupõhjast viimase... pole vist kuigi arukas? Panen siia võrdluseks ühe 200kw+ celica mille saaks 85k eest http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Aga noh Porsche olnud juba lapsepõlvest saati unistus- Täpsemalt 911 aga see vist unistuseks jääbki.Odavaim mida auto 24s eelmine nädal nägin oli 250k ja see osteti ka sealt päris ruttu ära.
Kui keegi viitsiks panna mingeid 944 turbo linke kust saaks mõne omaniku "saagat" lugeda oleksin ka tänulik.
Kui keegi viitsiks panna mingeid 944 turbo linke kust saaks mõne omaniku "saagat" lugeda oleksin ka tänulik.
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Ei mõista, kust tulevad sellised linnalegendid? 951 ülalpidamine ei ole küll märkimisväärselt kallim, kui S2-l. Ja turbokas õige valik? No eks tuleb endalt küsida, kas soov sõita lihtsalt Porschega nime pärast või lisaks ka kiiresti. S2 pakub enam-vähem dünaamikat, aga mingi rakett ta küll pole ja mõistliku hinnaga jõu lisamisest võib unistada.
951 aga on paari väiksematsorti muudatuste järel u. 300 hj ja S2-ga pole enam võrreldavgi. Selle võimsuse juures kestab mootor (eeldusel, et see ikka hea tervise juures on) väga eduliselt kaua-kaua.
944 Turbot loetakse üheks funimaks sportautoks läbi aegade ja väike lisavõimsus ainult suurendab seda.
951 aga on paari väiksematsorti muudatuste järel u. 300 hj ja S2-ga pole enam võrreldavgi. Selle võimsuse juures kestab mootor (eeldusel, et see ikka hea tervise juures on) väga eduliselt kaua-kaua.
944 Turbot loetakse üheks funimaks sportautoks läbi aegade ja väike lisavõimsus ainult suurendab seda.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Sry for OT
Võin sulle nii öelda, et on vaks vahet kas sa ostad endale pehme kerega seeliku, millel võib olla kogu maailma jõud(ps. kaalujaotus on celicatel allapoole igasugust arvestust mootori asendi tõttu - sama kotermann tõotab subaru ostu kasuks rääkida ka uue evo x puhul ja ka evo 9 pole sellest veast vaba.), või auto, mis on ideaalse kaalujaotusega ja hoituna roostevaba. Olen sõitnud nii evode sti'de kui ka paari celicaga - celica on neist by far kõige kehvem. Võrdled antud juhul täiesti erineva suunitlusega autosid. Ja pealegi ei ole antud müügiteema parim koht üldise info kogumiseks auto tüübi kohta... vaata rahulikult erinevaid teemasid ja linke antud foorumis ja usun, et leiad infot enam kui küll. Loodetavasti tuled Porsche meeste sekka;)
Võin sulle nii öelda, et on vaks vahet kas sa ostad endale pehme kerega seeliku, millel võib olla kogu maailma jõud(ps. kaalujaotus on celicatel allapoole igasugust arvestust mootori asendi tõttu - sama kotermann tõotab subaru ostu kasuks rääkida ka uue evo x puhul ja ka evo 9 pole sellest veast vaba.), või auto, mis on ideaalse kaalujaotusega ja hoituna roostevaba. Olen sõitnud nii evode sti'de kui ka paari celicaga - celica on neist by far kõige kehvem. Võrdled antud juhul täiesti erineva suunitlusega autosid. Ja pealegi ei ole antud müügiteema parim koht üldise info kogumiseks auto tüübi kohta... vaata rahulikult erinevaid teemasid ja linke antud foorumis ja usun, et leiad infot enam kui küll. Loodetavasti tuled Porsche meeste sekka;)
87' 944 S
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Tore oleks teada kui palju 944i härra voo l on olnud, et ta nii hästi soovitada oskab ning kui palju ta nende hooldusega on tegelenud.
Tänud Raceboyle ja Sciroccole kes mu kirjutamise vaeva vähendasid
Tänud Raceboyle ja Sciroccole kes mu kirjutamise vaeva vähendasid
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Kriitika algus:
Evoga otsene võrdlus endal puudub, aga WRX ja Celica on võrreldes 951-ga (või 944-ga) ikka kuidas nüüd öelda, plekkpurgid Rool ebakindel ja roolitunnetus olematu.
Kriitika lõpp
Evoga otsene võrdlus endal puudub, aga WRX ja Celica on võrreldes 951-ga (või 944-ga) ikka kuidas nüüd öelda, plekkpurgid Rool ebakindel ja roolitunnetus olematu.
Kriitika lõpp
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
hr. voo palun kirjuta seelikutest toyota foorumis. Seda teemat ei ole mõtet risustada.
Kert
Kert
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
16" ratastega hind 140 000
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Voo, osta kohe nii hea masin kui võimalik, siis ei ole mingit suuremat jama karta.
Paar küsimust:
1. Kas autol on LSD käigukast?
2. Milline on auto vedrustus? Midagi moditud? M030?
Paar küsimust:
1. Kas autol on LSD käigukast?
2. Milline on auto vedrustus? Midagi moditud? M030?
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
LSD ei
Vedrustus: äsja paigaldatud yellow koni.
Vedrustus: äsja paigaldatud yellow koni.
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Vabandan! Enda arvates küsisin viisakal viisil infot antud isendi kohta. Tänud nendele kes paljuks ei pidanud asjalikul viisil vastata. (ma näiteks ei teadnud et celica kaalujaotus on nii kehv, imekspandav kui arvestada, et just antud 4x4 mudeliga wrc rallisid võideti. Aga ok OT ja rohkem ei risusta)
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
WRC tiitlid võideti WRC autodega. Olen süvitsi kokku puutunud mitmega ja peale välimuse ei tasu sealt küll muid sarnasusi tänavasõiduautoga otsida(sarnasusi võid otsida n rühma autodelt) Ja kui norida siis oli tegu A rühma autoga.
Teemasse ka - olen läbi ja lõhki rallifänn, ise natuke sõitnud ja eelistan ikkagi Porschet;)
Teemasse ka - olen läbi ja lõhki rallifänn, ise natuke sõitnud ja eelistan ikkagi Porschet;)
87' 944 S
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Tere!
Lugege palun teema pealkirja
Lugege palun teema pealkirja
Re: M: porsche 944 turbo 1988a
Nii:
Auto poleeritud, vahatatud, hooldatud. Päike paistab ja kevadine HINNASULA: 135000.- hind 16" design 90 velgedega.
Kert
Auto poleeritud, vahatatud, hooldatud. Päike paistab ja kevadine HINNASULA: 135000.- hind 16" design 90 velgedega.
Kert