944 sööb öli
944 sööb öli
Kiirendamisel ajab summutist kövasti suitsu ka välja.
Kas öli satub siis mootorisse sisse kuskilt?
Sai enne hiiumaa trippi ölid vahetatud ja nüüd viskas jälle engine oil ette.
öli vardas ka suht miinimumil
Kas öli satub siis mootorisse sisse kuskilt?
Sai enne hiiumaa trippi ölid vahetatud ja nüüd viskas jälle engine oil ette.
öli vardas ka suht miinimumil
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma ei räägi väikesest kulust, ikka nii, et õli kohe "lendab".hellraiser kirjutas:OT, aga turbo sööb õli by default, see pole otseselt kuidagi lekkega pistmist, lihtsalt sellised need turbo mootorid ongi.joonas kirjutas:2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.
See tähendab muidugi seda, et pead mõnuga kogu aeg tallama
Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Siis suitseb reeglina käivitamisel. Klapisääretihendite vahetamiseks võetakse ka üldiselt plokikaas maha. Siis on vaja ka plokikaane tihendit. Plokikaane tihendit sisaldavas komplektis peaks olema ka klapisääre tihendid. Ning kuidas sa testid klapisääretihendeid? Kui kompressioon on ok siis võib tegu olla tõesti klapisääretihenditega. Ja mis on Porsche juures üldse odav?coupe924 kirjutas:Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.
Kas se õli söömine, sumpast lendamine jne tuli järsku? Minuteada said korras auto ja ei usu et tegu kulumisest tingitud probleemiga, lasid kuidagi jahedaks ikka asja Vb te ei usu mind aga lahja segu võib ka vabalthingaval autol kolvi sulatada ja sümptomid on samad (Kogesin seda kunagi ühel autol ja selle põhjustas perses pihusti)
Suitseb suurtel pööretel käiku vahetades, ise arvasin päris mitmel põhjusel et tegu klapisääre tihenditega mis vahepeasest seismisest tingituna kõvaks on tõmbunud ja seetõttu enam õli niihästi kinni ei pea...
Ei oska nagu sõidustiile võrrelda aga endal see õlikulu niisuur kindlasti ei olnud (samas vbla asi selles et sõitsin enamus maad maanteel ning seal pöörded niikõrgele ei jõua)
Ei oska nagu sõidustiile võrrelda aga endal see õlikulu niisuur kindlasti ei olnud (samas vbla asi selles et sõitsin enamus maad maanteel ning seal pöörded niikõrgele ei jõua)
Klapisääre tihendeid saab ilma kaant maha kiskumata ka vahetada, selleks tuleb silindrisse suruõhku lasta, et klapp sisse ei kukuks.
P951RS tegi seda hiljuti täpselt samamoodi.
P951RS tegi seda hiljuti täpselt samamoodi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]