Tere,
Kui kellelgi oleks pakkuda mingit head materjali käsipiduri (tasakaalu) reguleerimiseks (944'83) siis oleksin tänulik. Ehk tuleb siis vähem nuputada.
Tänud ka
käsipiduri reguleerimine jms
käsipiduri reguleerimine jms
Allkiri allkiri
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Haynes'is on asi suhteliselt täpselt ära seletatud.
Kontroll:
1. Tõsta auto üles.
2. Tõsta käsipiduri kangi 2 klõpsu ning vaata, kas annab rattaid pöörata. Peaks olema võimalik, kuid suhteliselt raskelt peab pöörama.
3. Kui käib liiga kergesti või üldse ei pööra, siis peab reguleerima.
Reguleerimine:
1. Lase kang alla.
2. Ratas küljest ära.
3. Pista trumlis olevasse auku kruvikeeraja ning keera nii kaua kuni enam üldse ei anna keerata ratast.
4. Keera nii palju tagasi, et ratas hakkab jälle vabalt keerama.
5. Salongis vaip natuke üles ning reguleeri neid mutreid nii palju, et kui kang on 2 klõpsu üles tõstetuna, siis peab vaevaliselt saama ratast pöörata.
6. Keera uuesti mutrid kokku.
Lisaks, salongis on seda reguleerimist palju lihtsam teha kui iste on ära võetud. Kas nende omavahelisest tasakaaluks üldse mingi reguleerimine on, seda nagu kuulnud kuskilt ei ole.
Ma ei tea, kas sa oled käsipiduri juures midagi vahetanud, aga mina sinu autol neid asju päris korda ei suutnud kunagi reguleerida ning sai alati ülevaatusest kuidagi ääriveeri läbi.
Võibolla, et sul on vaja trossid ära vahetada vms, sest alati jäi (kui mul õigesti meeles, siis parempoolne) palju nõrgemaks kui vasak. Kuigi käsipiduril otseselt pidamisega probleeme kunagi ei olnud.
Klotsid ma lasin taastada, aga ma ei oska pakkuda, et kuidas nende kulumisaste praeguseks on.
Kontroll:
1. Tõsta auto üles.
2. Tõsta käsipiduri kangi 2 klõpsu ning vaata, kas annab rattaid pöörata. Peaks olema võimalik, kuid suhteliselt raskelt peab pöörama.
3. Kui käib liiga kergesti või üldse ei pööra, siis peab reguleerima.
Reguleerimine:
1. Lase kang alla.
2. Ratas küljest ära.
3. Pista trumlis olevasse auku kruvikeeraja ning keera nii kaua kuni enam üldse ei anna keerata ratast.
4. Keera nii palju tagasi, et ratas hakkab jälle vabalt keerama.
5. Salongis vaip natuke üles ning reguleeri neid mutreid nii palju, et kui kang on 2 klõpsu üles tõstetuna, siis peab vaevaliselt saama ratast pöörata.
6. Keera uuesti mutrid kokku.
Lisaks, salongis on seda reguleerimist palju lihtsam teha kui iste on ära võetud. Kas nende omavahelisest tasakaaluks üldse mingi reguleerimine on, seda nagu kuulnud kuskilt ei ole.
Ma ei tea, kas sa oled käsipiduri juures midagi vahetanud, aga mina sinu autol neid asju päris korda ei suutnud kunagi reguleerida ning sai alati ülevaatusest kuidagi ääriveeri läbi.
Võibolla, et sul on vaja trossid ära vahetada vms, sest alati jäi (kui mul õigesti meeles, siis parempoolne) palju nõrgemaks kui vasak. Kuigi käsipiduril otseselt pidamisega probleeme kunagi ei olnud.
Klotsid ma lasin taastada, aga ma ei oska pakkuda, et kuidas nende kulumisaste praeguseks on.
Sama jutt inglise keeles
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/brake-05.htm
Ma ise seda kahe kliki asja taga ei ajanud, sest klotside tagasitõmbamise vedrud on nii roostes, et ei tõmba klotse normaalselt tagasi.
Minul oli vist see häda, et juhipoolne tahtis peale jääda.
Kui tõmban käsipiduri ikka ülemisse asendisse ei saa ka esimese käiguga nii lihtsalt paigalt minema.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/brake-05.htm
Ma ise seda kahe kliki asja taga ei ajanud, sest klotside tagasitõmbamise vedrud on nii roostes, et ei tõmba klotse normaalselt tagasi.
Minul oli vist see häda, et juhipoolne tahtis peale jääda.
Kui tõmban käsipiduri ikka ülemisse asendisse ei saa ka esimese käiguga nii lihtsalt paigalt minema.