Distants seibid

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Distants seibid

Postitus Postitas Rz » 12 Jaan 2006 01:39

Kui kasutada 25mm distantse nii ees kui ka taga siis missugune peaks olema velje offset et ta koopasse ikka ära mahuks.... Oskab keegi omast kogemusest öelda... Autoks siis "lai" 944...
Asja saaks proovimise teel muidugi teada aga kahjuks on mind huvitav kaup nn tellimiskraam......

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 12 Jaan 2006 08:54

Sul peaks olema alumiiniumõõtsad?. Sellisel juhul ei saa sa tavalisi vaheseibe kasutada, sest tikkpoldid on liiga lühikesed. Spacer'id peavad olema eraldi poltidega, ada 25mm jaoks on tikkpoldid liiga pikad.
Pead kasutama kas poltidega laiemaid spacer'eid või üldse mitte kasutama.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 12 Jaan 2006 09:12

Kuna originaal offset on 52, siis võiks olla 52+25=77 (ei tea, kas päris nii saab arvutada)!!! Sellest võib mõned millimeetrid või heal juhul isegi 1cm maha võtta, sest originaalis on rehvi ja tiivaserva vahel väike vahe ka. Ja oleneb ka, kui laiad need tulevased veljed on.

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 12 Jaan 2006 14:44

Kui kasutda tühimikega velgi (selliseid kui on aukude vahel seal kontaktpinnal sellised tühimikud) siis ei tohiks need segama jääda---eelmisel autol oli selline süsteem kasutusel njah aga ei tea tegelt kas porschele selliseid velgi saab... Njah tegelt tuli selline mõte kuna korralikud porsche veljed maksavad palju...aga mingid veidi teise poldi kombinatsiooniga (ikka 5 poldiga) palju vähem (ühed 19´ silmapiiril) Njah ja selle hakkasin uurima....Arvatavasti laidate selle mõtte maha aga noh vähamalt on väike arutelu teemas.... :D

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 12 Jaan 2006 16:36

Kuna ma ei suutnud ka endale leida meelepäraste velgede puhul 5*130 mõõtu, siis mõtlesin isegi sellele variandile. Kuid laia silla puhul tähendaks see juba sellist offseti, mida eriti ei leia (umbes sama haruldane, kui Porsche augumõõt:)).
Samas 19''? Ilu nõuab küll ohvreid, kuid juba 18'' raputas päris kõvasti. Aga eks see ole maitse asi.

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 12 Jaan 2006 17:42

njah aga kahjuks ei mahu need veljed ikkagi koopasse ära...19 on liig... :(

Tänud kes kaasa viitsisid mõelda....minupärast teema lukku...

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 12 Jaan 2006 18:03

19" :?: :!: :?: Edu kummide ostmisel :D
Aga kui tõsisemalt, siis oli hiljuti meie põhjanaabrite foorumis just sama teema arutusel http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=3919
Nagu nende jutust aru sain, on 19"-d isegi proovitud kuid nendes suuresti pettutud. Kokkuvõtte oli, et 18" annab parimad ringiajad, tavalise tänavasõidu ja mõningase ringitamise tarbeks säilitasid 16" - 17" kõige rohkem sõidumõnu. Üks suuremaid põhjuseid aga, mis tingis mitmetel 18"-le ülemineku oli, et pideva pidurite upgrademise tõttu ei tahtnud need enam väiksematesse vellgedesse ära mahtuda :D

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 12 Jaan 2006 19:49

njah asjalik teema...kahju aind et soomekeelega asjad suht nutused :) Eks tuleb siis 17 vaatama hakata....nende hind suht normaalne ja liigub neid kah ikka rohkem kui suuremaid.... Aga selle distantside asja kavatsen ikka ära teha...kui just mingeid kenasid 5*130 silmaalla ei satu... Ootan pakkumisi...

Btw mis materjalist need 944 veljemutrid on....

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 12 Jaan 2006 21:23

944 veljemutrid on alumiiniumist. IMO ringrajal kasutamiseks kahtlased.
Samuti nõuab nt Porsche Club America terasmutrite kasutamist.

Ise läksin terasmutrite peale, mida Eestist on ka saada: nimelt on UAZ-i rattamutrid täpselt sama keermega, kui Porsche omad. Ainuke vahe on see, et võti on 22mm. Mulle see sobib, sest siis on "liha" tikkpoldi ümber rohkem ning veel pole velge olnud, kuhu need ära ei mahuks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 12 Jaan 2006 22:14

Raceboy kirjutas:944 veljemutrid on alumiiniumist. IMO ringrajal kasutamiseks kahtlased.
Samuti nõuab nt Porsche Club America terasmutrite kasutamist.
Mulle on pakutud materjaliks ka magneesiumi või titaani. Alumiinium ta nagu ei oleks. Aga vahet pole.
Huvitav, miks rada nendega sõita ei tohi? Kuulen sellist asja esimest korda.

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 12 Jaan 2006 22:31

minu autol pole nad ka kindlasti alumiiniumist...olen kah erinevaid varjante kuulnud...aga tõde siiski teadmata...:D

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 12 Jaan 2006 22:35

Ei tea, aga Rennlistis on tüübid päris tihti otsinud odavalt terasmutreid.
Lisaks kõigele lähevad nad suhteliselt kergelt tuksi (=keere maha), ilmselt seepärast ongi nendega usa porsche klubi sõitudel sõitmine keelatud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 13 Jaan 2006 00:24

Raceboy kirjutas:Lisaks kõigele lähevad nad suhteliselt kergelt tuksi (=keere maha), ilmselt seepärast ongi nendega usa porsche klubi sõitudel sõitmine keelatud.
Keeret pole veel maha saanud. Olgugi, et korra pidin pärast ühte rehvitöökoda ca 1,5m pikkuse toru võtmele taha panema, et lahti jõuaks keerata. Tavaliselt rikutakse hoopis suruõhumutrivõtmetega nurgad ära (see siiski pikemaajaline protsess, ühe korraga ei juhtu veel midagi).
Aga et postitus kuidagimoodigi velgedega haakuks, siis ise olen alati mutrite koonuspindasid määrinud, et nad velje külge kinni ei oksüdeeruks.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 13 Jaan 2006 08:17

Ma olen kahel korral olnud olukorras, kus jäängi mutrit keerama :shock:
Karta on, et neid kunagi "väärkoheldud" on, ega nad muidu sedasi käituks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 13 Jaan 2006 09:25

Niisugune mutriteemaline küsimus veel, et kas keeb teab, on Porschel ka mingid turvamutri (ehk siis vargavastase mutri) variandid olemas ja kuskohast neid leida võiks

Vasta