Distants seibid
Distants seibid
Kui kasutada 25mm distantse nii ees kui ka taga siis missugune peaks olema velje offset et ta koopasse ikka ära mahuks.... Oskab keegi omast kogemusest öelda... Autoks siis "lai" 944...
Asja saaks proovimise teel muidugi teada aga kahjuks on mind huvitav kaup nn tellimiskraam......
Asja saaks proovimise teel muidugi teada aga kahjuks on mind huvitav kaup nn tellimiskraam......
Sul peaks olema alumiiniumõõtsad?. Sellisel juhul ei saa sa tavalisi vaheseibe kasutada, sest tikkpoldid on liiga lühikesed. Spacer'id peavad olema eraldi poltidega, ada 25mm jaoks on tikkpoldid liiga pikad.
Pead kasutama kas poltidega laiemaid spacer'eid või üldse mitte kasutama.
Pead kasutama kas poltidega laiemaid spacer'eid või üldse mitte kasutama.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui kasutda tühimikega velgi (selliseid kui on aukude vahel seal kontaktpinnal sellised tühimikud) siis ei tohiks need segama jääda---eelmisel autol oli selline süsteem kasutusel njah aga ei tea tegelt kas porschele selliseid velgi saab... Njah tegelt tuli selline mõte kuna korralikud porsche veljed maksavad palju...aga mingid veidi teise poldi kombinatsiooniga (ikka 5 poldiga) palju vähem (ühed 19´ silmapiiril) Njah ja selle hakkasin uurima....Arvatavasti laidate selle mõtte maha aga noh vähamalt on väike arutelu teemas....
Kuna ma ei suutnud ka endale leida meelepäraste velgede puhul 5*130 mõõtu, siis mõtlesin isegi sellele variandile. Kuid laia silla puhul tähendaks see juba sellist offseti, mida eriti ei leia (umbes sama haruldane, kui Porsche augumõõt:)).
Samas 19''? Ilu nõuab küll ohvreid, kuid juba 18'' raputas päris kõvasti. Aga eks see ole maitse asi.
Samas 19''? Ilu nõuab küll ohvreid, kuid juba 18'' raputas päris kõvasti. Aga eks see ole maitse asi.
19" Edu kummide ostmisel
Aga kui tõsisemalt, siis oli hiljuti meie põhjanaabrite foorumis just sama teema arutusel http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=3919
Nagu nende jutust aru sain, on 19"-d isegi proovitud kuid nendes suuresti pettutud. Kokkuvõtte oli, et 18" annab parimad ringiajad, tavalise tänavasõidu ja mõningase ringitamise tarbeks säilitasid 16" - 17" kõige rohkem sõidumõnu. Üks suuremaid põhjuseid aga, mis tingis mitmetel 18"-le ülemineku oli, et pideva pidurite upgrademise tõttu ei tahtnud need enam väiksematesse vellgedesse ära mahtuda
Aga kui tõsisemalt, siis oli hiljuti meie põhjanaabrite foorumis just sama teema arutusel http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=3919
Nagu nende jutust aru sain, on 19"-d isegi proovitud kuid nendes suuresti pettutud. Kokkuvõtte oli, et 18" annab parimad ringiajad, tavalise tänavasõidu ja mõningase ringitamise tarbeks säilitasid 16" - 17" kõige rohkem sõidumõnu. Üks suuremaid põhjuseid aga, mis tingis mitmetel 18"-le ülemineku oli, et pideva pidurite upgrademise tõttu ei tahtnud need enam väiksematesse vellgedesse ära mahtuda
njah asjalik teema...kahju aind et soomekeelega asjad suht nutused Eks tuleb siis 17 vaatama hakata....nende hind suht normaalne ja liigub neid kah ikka rohkem kui suuremaid.... Aga selle distantside asja kavatsen ikka ära teha...kui just mingeid kenasid 5*130 silmaalla ei satu... Ootan pakkumisi...
Btw mis materjalist need 944 veljemutrid on....
Btw mis materjalist need 944 veljemutrid on....
944 veljemutrid on alumiiniumist. IMO ringrajal kasutamiseks kahtlased.
Samuti nõuab nt Porsche Club America terasmutrite kasutamist.
Ise läksin terasmutrite peale, mida Eestist on ka saada: nimelt on UAZ-i rattamutrid täpselt sama keermega, kui Porsche omad. Ainuke vahe on see, et võti on 22mm. Mulle see sobib, sest siis on "liha" tikkpoldi ümber rohkem ning veel pole velge olnud, kuhu need ära ei mahuks.
Samuti nõuab nt Porsche Club America terasmutrite kasutamist.
Ise läksin terasmutrite peale, mida Eestist on ka saada: nimelt on UAZ-i rattamutrid täpselt sama keermega, kui Porsche omad. Ainuke vahe on see, et võti on 22mm. Mulle see sobib, sest siis on "liha" tikkpoldi ümber rohkem ning veel pole velge olnud, kuhu need ära ei mahuks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Mulle on pakutud materjaliks ka magneesiumi või titaani. Alumiinium ta nagu ei oleks. Aga vahet pole.Raceboy kirjutas:944 veljemutrid on alumiiniumist. IMO ringrajal kasutamiseks kahtlased.
Samuti nõuab nt Porsche Club America terasmutrite kasutamist.
Huvitav, miks rada nendega sõita ei tohi? Kuulen sellist asja esimest korda.
Ei tea, aga Rennlistis on tüübid päris tihti otsinud odavalt terasmutreid.
Lisaks kõigele lähevad nad suhteliselt kergelt tuksi (=keere maha), ilmselt seepärast ongi nendega usa porsche klubi sõitudel sõitmine keelatud.
Lisaks kõigele lähevad nad suhteliselt kergelt tuksi (=keere maha), ilmselt seepärast ongi nendega usa porsche klubi sõitudel sõitmine keelatud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Keeret pole veel maha saanud. Olgugi, et korra pidin pärast ühte rehvitöökoda ca 1,5m pikkuse toru võtmele taha panema, et lahti jõuaks keerata. Tavaliselt rikutakse hoopis suruõhumutrivõtmetega nurgad ära (see siiski pikemaajaline protsess, ühe korraga ei juhtu veel midagi).Raceboy kirjutas:Lisaks kõigele lähevad nad suhteliselt kergelt tuksi (=keere maha), ilmselt seepärast ongi nendega usa porsche klubi sõitudel sõitmine keelatud.
Aga et postitus kuidagimoodigi velgedega haakuks, siis ise olen alati mutrite koonuspindasid määrinud, et nad velje külge kinni ei oksüdeeruks.
Ma olen kahel korral olnud olukorras, kus jäängi mutrit keerama
Karta on, et neid kunagi "väärkoheldud" on, ega nad muidu sedasi käituks.
Karta on, et neid kunagi "väärkoheldud" on, ega nad muidu sedasi käituks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]