4*108 tagumised ketaspidurid 924-le (Pildid nüüd juures)
4*108 tagumised ketaspidurid 924-le (Pildid nüüd juures)
Et teema pakub paljudele huvi, siis lühike ümberehituse tutvustus. Andmed pärinevad saidilt 924board.org. Teema ise on siin: http://www.924board.org/viewtopic.php?t=15634&start=0
Seal teemas on palju jama ka, aga kasutaja AndrewNZ on see, kes selle ära tegi.
Auto, mille osi kasutatakse, on Peugeot 405.
Vaja on ketast, suportid ja suporti kinnitust.
924 trumlitel tuleb välja lõigata niipalju, et velje toetuspind alles jääks koos aukudega. See kinnitatakse 405 piduriketta külge.
Väikese aretamisega on vaja ka suportikinnitus õõtshoova külge panna ning edasi on juba reguleerimise küsimus.
Jutu järgi saab ka käsipiduri tööle väikese vahejubina abil.
Kõik see juhend on kirjutatud puhtalt tema jutu põhjal, ise pole seda ette võtnud veel. Plaanisin küll, aga valgele 924-le lähevad nüüd 944 pidurid (uute velgede tõttu).
Seal teemas on palju jama ka, aga kasutaja AndrewNZ on see, kes selle ära tegi.
Auto, mille osi kasutatakse, on Peugeot 405.
Vaja on ketast, suportid ja suporti kinnitust.
924 trumlitel tuleb välja lõigata niipalju, et velje toetuspind alles jääks koos aukudega. See kinnitatakse 405 piduriketta külge.
Väikese aretamisega on vaja ka suportikinnitus õõtshoova külge panna ning edasi on juba reguleerimise küsimus.
Jutu järgi saab ka käsipiduri tööle väikese vahejubina abil.
Kõik see juhend on kirjutatud puhtalt tema jutu põhjal, ise pole seda ette võtnud veel. Plaanisin küll, aga valgele 924-le lähevad nüüd 944 pidurid (uute velgede tõttu).
Viimati muutis Raceboy, 04 Jaan 2006 23:44, muudetud 1 kord kokku.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui ma nüüd õigesti aru sain siis 300$ eest saab ka bolt on kiti tellida aga jah sinna klotside saamisega jne asjaga keerulisem vist.
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... C10%2D4126
Ja kust tuli hind alla 1000.-? Se siis poest klotsid ja lammarist suppordid? Kardan et 1000 ndega ei tule välja nagu. Palju ratast välja toob?
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... C10%2D4126
Ja kust tuli hind alla 1000.-? Se siis poest klotsid ja lammarist suppordid? Kardan et 1000 ndega ei tule välja nagu. Palju ratast välja toob?
Kuldse Börsi kaudu saab ok kettad, supordid jm vajaminevad jubinad kätte küll alla 1000kr. Sai isegi helistatud ükskord ühele müüjale. Kui veab, saab korralikud klotsid ka kaasa.
Kui ei, ega need klotsid üle paarisaja krooni maksa.
EDIT: ratast peaks u. 1.5 cm väljapoole tooma.
Kui ei, ega need klotsid üle paarisaja krooni maksa.
EDIT: ratast peaks u. 1.5 cm väljapoole tooma.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Nii, mõned pildid siis toimivast samasugusest setup'ist. Tegemist on ringraja autoga, nii et asjaga on tehtud ka loomkatsed ning kooslus töötab ja peab vastu.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kas se hall asi on ise tekitatud, või ongi see kohe peugeotil niisugune, et saab selle metalli alla panna, kus simmer sees on? Kui nii siis... minuarust peab ka tolle paksuse jagu simmeris jooksvat flantsi välja tooma ja seega jääb otsamutter väljapoole (Mis pildil küll nii ei paista jällegi) Igatahes jääb support siis toetuma neljale 8mmsele poldile. Mis aastast se peugeot 405 peaks olema? Sellel trumilst alles jäänud osal on muidu vindid sees, saab vist ka noid kasutada, kui pikemad poldid panna
http://www.autoosad.ee/pilt/300-341844.pdf Kui see on nüüd see support, mis pildil, siis on tegu peugeoti esimese supportiga, autot toodeti 92-97 Võtsin aluseks kahe liitrise ja sain sellised hinnad uutele asjadele:
Ketas jahutusega 204.-
Soonitud tuning ketas 963.-
Sport ketas 945.-
Klotsid 223.- (itaalia)
Klotsid 292.- (Belgia)
Selliste hindade juures võiks lausa uued stock kettad osta Aga oleks vaja teada mootori töömahtu või võimsust, sest piduriketaste suurused on erinevad eri töömahuga mootoreil.
Ketas jahutusega 204.-
Soonitud tuning ketas 963.-
Sport ketas 945.-
Klotsid 223.- (itaalia)
Klotsid 292.- (Belgia)
Selliste hindade juures võiks lausa uued stock kettad osta Aga oleks vaja teada mootori töömahtu või võimsust, sest piduriketaste suurused on erinevad eri töömahuga mootoreil.
njh sellest saime juba aru aga ei jõudnud selgusele, kas sinu pandud pildil on esimene või tagumine support, Kui nüüd uuesti vaadata, siis tundub et viugil võib õigus olla ja tegu on tagumise supportiga. Asjad on nii erineva nurga all ja uutel pole raami kaasas, seega on kehv võrrelda. Autoosade servu maas praegu, kui korda saab siis panen pildid nii esimesest kui ka tagumisest supportist. Tagumisel peab seal augu naabruses siis ka hoob olema, mida vedru tagasi tõmbab ja käsipiduri paigaldus ei ole just eriti keeruline. Tegelt se isegi hea et tegu on tagumiste piduritega, sest nende osad olid minu mäletamist mööda oluliselt odavamad kui esimesed.Raceboy kirjutas:Peukaril pole eraldi käsipiduri klotse, seal kasutatakse neidsamu ketsapidureid ka käsipiduri jaoks.
Uue tagumise pidurisüsteemi hinnad:
4 KLOTSI KAHELE RATTALE 181.- kuni 259.-
KÄSIPIDURI REM.KOMPL 320.- + 320.- = 640.- (ei kujuta täpselt ette millega tegu aga arvatavasti siis vedru, hoob jne vidinad ehk.)
PIDURIKETAS, TAGA 139.- + 139.- = 278.- (Kuidagi eriti odav hind)
PIDURIKLOTSIDE PAIGALDUSKOMPLEKT 31.- (Ei kujuta ette mida sisaldab, mingid splindid ehk)
PIDURISADUL, TAGA, PAREM 2407.- + 2407 = 4814.- (Neid vist uuena juba ei osta )
PIDURISADULA TIHENDIKOMPLEKT, TAGA 225.-
Esi suppordi pilt: http://www.autoosad.ee/pilt/300-341844.pdf
Taga suppordi pilt: http://www.autoosad.ee/pilt/300-341846.pdf
Edit: Nüüd näen minagi, et tegu kindlasti tagumisega. Tore oleks, kui englischmen raceboy aitaks leida koha kus kirjas mis konkreetse mudeli pidurid porgele sobivad (Mootorivõimsuse ja/või litraazi järgi)
4 KLOTSI KAHELE RATTALE 181.- kuni 259.-
KÄSIPIDURI REM.KOMPL 320.- + 320.- = 640.- (ei kujuta täpselt ette millega tegu aga arvatavasti siis vedru, hoob jne vidinad ehk.)
PIDURIKETAS, TAGA 139.- + 139.- = 278.- (Kuidagi eriti odav hind)
PIDURIKLOTSIDE PAIGALDUSKOMPLEKT 31.- (Ei kujuta ette mida sisaldab, mingid splindid ehk)
PIDURISADUL, TAGA, PAREM 2407.- + 2407 = 4814.- (Neid vist uuena juba ei osta )
PIDURISADULA TIHENDIKOMPLEKT, TAGA 225.-
Esi suppordi pilt: http://www.autoosad.ee/pilt/300-341844.pdf
Taga suppordi pilt: http://www.autoosad.ee/pilt/300-341846.pdf
Edit: Nüüd näen minagi, et tegu kindlasti tagumisega. Tore oleks, kui englischmen raceboy aitaks leida koha kus kirjas mis konkreetse mudeli pidurid porgele sobivad (Mootorivõimsuse ja/või litraazi järgi)
Re: 4*108 tagumised ketaspidurid 924-le (Pildid nüüd juures)
tooks vana teema päevakorda ja uuriks täpsemalt, millise aasta peugotiga on tegemist? neid päris erinevaid, ja kas kellegil on asjast pildimaterjali? siin enam pole ja pole ka enam originaal materjalis
66--->hea aasta, aga aeglane...veel