1. leht 2-st

roolivõim 24-le

Postitatud: 05 Jaan 2006 21:24
Postitas inx
selline mõte juba suvest saati peas kummitanud,et tahax oma 24-jale roolivõimu aretada,on äkki keegi seda juba teinud,või oskab keegi soovitada et mis margi omast olex kõige lihtsam ehitada :roll:

Postitatud: 07 Jaan 2006 23:49
Postitas atlantic
minu 924s aretataks e30 bmw 2,4td roolivõimu pump peale ei tea kas ka sinu 2.0 l motole sobib see, Aga iga tahes pidavat üks ühele sobima !!!

Postitatud: 07 Jaan 2006 23:54
Postitas jeff01
Pumba install vist suht lihtne. Aga mille latti tuleb kasutada? 44lja oma?

Postitatud: 08 Jaan 2006 02:48
Postitas atlantic
mul oli tehasest tulles roolivõim küljes ... seega ei oska komenteerida

Postitatud: 08 Jaan 2006 10:26
Postitas Raceboy
Roolilatt on 924S-l ja 944-l sama, 924 hoopis teistsugune (esisillatala ka). 944 latti peab kasutama, ning selle 924 sillatala külge aretama (jah, aretama).
Teine võimalus on otsida mõni vanem VW/Audi, millel oleks roolivõim ja võrrelda latti 924 omaga.

Postitatud: 08 Jaan 2006 11:10
Postitas inx
audi latiga ei tasu vaeva näha,sest audil asetseb latt mootori taga kere küljes ja ehituselt liiga erinev.

Postitatud: 08 Jaan 2006 13:26
Postitas Raceboy
Sry, aga 924 latt on samuti modifitseeritud VW Golfi oma, sellel peaks ta ka rataste taga kere küljes olema.

Postitatud: 08 Jaan 2006 14:53
Postitas inx
VW lati kohta ma ei oska midagi öelda aga audi latt on hoopis teise ehitusega

Postitatud: 08 Jaan 2006 15:10
Postitas laur4
Huvitav, kas 944 sillatala jääb 924 karterile ette? Kui ei, siis on pakkuda selline asi.

Postitatud: 08 Jaan 2006 15:51
Postitas arx
laur4 kirjutas:Huvitav, kas 944 sillatala jääb 924 karterile ette? Kui ei, siis on pakkuda selline asi.
Ette ei tohiks jääda aga selle 924 kere külge aretamine nõuab põhjalikku kinnituste ümbertegamist.

Postitatud: 08 Jaan 2006 15:57
Postitas Raceboy
Sellisel juhul on 924S/944 sillatala+roolilati 924 peale aretamine üks lihtsamaid pääseteid. Kui muidugi mõne muu auto latt ei osutu oluliselt odavamaks ja suhteliselt kergesti peale aretatavaks, et hinnavahet kompenseerida.

Postitatud: 08 Jaan 2006 16:12
Postitas arx
Selgituseks, et mitte tala ennast ei tule muuta vaid poolraame: sinna tuleb relleka ja keevitusega kallale minna.

Millega omakorda seoses kaks ettevaatust nõudvat momentti:
- kinntused peab täpselt mõõdus paikka saama, et veermik pärast viltu kiskuma ei hakkaks;
- keevitus nõrgestab kere plekist poolraame ning teeb need roostealtiks.

Postitatud: 08 Jaan 2006 16:47
Postitas inx
1k eest saax mingi muu margi lati+pumba

Postitatud: 08 Jaan 2006 17:10
Postitas Raceboy
Seda kinnituste muutmist ma silmas pidasingi.

Postitatud: 08 Jaan 2006 18:08
Postitas jeff01
Mina uuriks siiski erinevaid latte, tegelikult on ju nii, et nende vahepulkade muutmine on kökimöki (Sissepoole jätad latile omased rooliotsad, ja väljapoole porge omad) Kinnitatud saab lati niikuinii.(Minuteada kinnitub enamus latte kas kaarja vitsa või poltidega läbi väänatult) Pea asi et nuut oleks sama pmt, tegelikult saab ka toda kardaani otsa ümber teha. Minuarust pole siin midagi keerulist :D Kui suvel võimu järgi vajadust tundma hakkan, siis hakkan vb oma sõnu sööma :lol: Mina ei rikuks keret kui 44lja sillatala muutes teda ikkagi kinnitada ei saa.