1. leht 1-st

tagaamordid

Postitatud: 07 Juun 2009 17:17
Postitas Dizzel
Tahan panna vedrud tagaamordi.
Kas keegi teab, niisugune kit töötab?

Pilt

Re: tagaamordid

Postitatud: 07 Juun 2009 22:14
Postitas rosco
Ausalt öeldes ei näe mõtet,kui tänava auto. Coiloveritel mõte rinka autol rohkem IMO. Tagavedrustuse kõrgust saad ju nagunii muuta ise ning korralikud gaasi amordid alla,peaks ka suht jäik olema.

Arvan,et antud pildi järgi ei oska keegi sulle siit midagi vastata.
Kui soov coiloverid panna,siis enamasti eemaldatakse torsioon vardad kah.

Re: tagaamordid

Postitatud: 07 Juun 2009 23:11
Postitas joonas
Miks sa tahad sinna midagi muud panna?
Kui soovid mingit kit-i , siis üks parimaid võiks olla järgneval lingil toodud komplekt
http://www.paragon-products.com/Coil_Ov ... up_kit.htm

944 jal on taga kasutusel torsioonvedrustus. Kui paned taha coiloverid, siis pead ar vestama ka torsioonidega. Kui torsioonid ära võtad, siis tekib küsimus, kui tugev on amordi kinitus, mis peab nüüd kogu raskust kandma.

Pole seda teemat väga täpselt uurinud, kuid enne ostmist tasuks uurimistööd teha rennlisti foorumis või mujal, et selgitada välja mida tasus teha mida mitte.

Re: tagaamordid

Postitatud: 08 Juun 2009 00:24
Postitas Dizzel
Tean, et seal on torsion. Aga tahan tagavedrustus tega tugevam.

Mõtlesin, et on odavam variant, kui koni coil kit. Kas õige?

Re: tagaamordid

Postitatud: 08 Juun 2009 01:18
Postitas Ringo
Kahel autol sellisest komplektist taha coili aretanud. Parem oleks muidugi tellida õige asi aga sõja ajal käib küll.

Re: tagaamordid

Postitatud: 08 Juun 2009 02:40
Postitas joonas
Võiksid paigaldada jäigema torsioonvarda ja koni kollased amordid ja peaks olema piisavalt jäik.
Jäigemad stabilisaatori vardad oleksid ka abiks.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-15.htm

Kui tahad juhitavust parandada, siis peaks aitama kollastest Konidest ja parematest rehvidest. Rajal sõitmisel tasub tähelepanu pöörata pigem õlile ja õli jahutusele, muidu jäävad sõidud päris lühikeseks.