944 sööb öli

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 14 Aug 2006 13:41

Henri kirjutas:Aga ehk saaks mingi lingi kust õige asja saaks tellida :wink:
http://www.automotion.com/productpage.a ... alve+Seals
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo


Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 14 Aug 2006 16:11

Et vaja oleks siis 8 klapisääre tihendit:
Link

Ja siis plokikaane tihendite komplekti:
Link

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 14 Aug 2006 20:29

Selles plokikaane tihendite komplektis peaks olema ka kapisääretihendid. Vähemalt pilt kinnitab seda.

Minuteada on Viktor Reinz komplektid sellised, et ülemise osa komplektis on kõik seal vaja minevad tihendid. Täpsemalt uuri komlektide koostist siin.

http://www.reinz.com/produktkatalog/index.php?Lang=USA

Sealt saad OE nummeri, mille järgi saad manualist vaadata, mida selline remontkomplekt sisaldab. Kunagi sai seda infot siit http://www.porsche.com/usa/accessoriesa ... inalparts/

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 15 Aug 2007 21:17

Nii aasta on mõõdas ja asjaga tegeletakse.

Küsiks kuidas on ingl k. klapi juhtpuksid? Veel pole kindel kas need vaja ka vahetada või mitte.
87' 944

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Aug 2007 21:24

Valve guide on juhtpuks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 15 Aug 2007 22:42

Minu autol vahetati ainult väljalaske klappide juhtpuksid. Need pidid koormust saama. (Tõukuri mehhaanikute väide).
Tellisin vahetuskomplekti, kuid selgus, et need ei sobinud. Olid nagu liiga väikese välisläbimõõduga. Lõpuks treiti kohapeal mingi kolmese bemu juhtpuksidest õige suurusega puksid.

Samas on mul sahtlis olemas need juhtpuksid mis mulle ei sobinud (8 tk.) ja ka kaheksa klapisääretihendit leiab.
Samas ma ei julge hetkel väita, et need osad on 8V mootoril täpselt samad. Seda võib kataloogist uurida kui sul huvi on.

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 16 Aug 2007 14:07

Täna siis võeti minu auto ette. Tõenäoliselt mootori kap. remont vist tulemas.
Õlirõngastes on asi. Kuna autol on 110kW kolvid siis tahaks ka natuke kW juurde saada kolvide vahetamisega.
Kui kellegil on korralikke 120kW kolve pakkuda või sooviks vahetust andke teada. Aju võib ikka samaks jätta, see ei peaks rolli mängima?
Küsin igaks juhuks üle

Puksid on siin: Autohaus
on õeldud, et 13mm pole saadaval, seal miski 13.08.
Joonas mis mõõdus sinul need on? Ja kas need 13.08 üldse sobiks?
Terve tihendite komplekt klapisääre omadega on olemas

Siin on siis kõik õlirõngad ja kolvirõngad koos?
87' 944

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Aug 2007 14:50

Henri kirjutas: Puksid on siin: Autohaus
on õeldud, et 13mm pole saadaval, seal miski 13.08.
Joonas mis mõõdus sinul need on? Ja kas need 13.08 üldse sobiks?

Siin on siis kõik õlirõngad ja kolvirõngad koos?
Paistab, et juhtpuksid ei sobi Autohaus

Goetze kolvirõngad tulid pakkides. Igas pakis on kolm kolvirõngast millest üks on õlirõngas (pildil see mis on vedruga).

Varuosade ostmine siit võid vaadata ka minu tabelit kus see komplekt sees on. Hind paistab ka sama olevat.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 16 Aug 2007 17:24

16v juhtpukse saab eBayst, TRW toodang ja kõik kokku koos saatekulude jm läksid 600kr.

Klapisääretihendid sain Autoeksperdist, olid letis, hind IIRC 12kr/tk.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Aug 2007 17:48

Raceboy kirjutas:Klapisääretihendid sain Autoeksperdist, olid letis, hind IIRC 12kr/tk.
Mille järgi sa küsisid? Mõõtude järgi?

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 16 Aug 2007 18:31

87' 944

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Aug 2007 22:04

Henri kirjutas:http://www.vertexauto.com/ShowItem/2567 ... haust.aspx
Siit peaks õiged puksid saama?
Juppide kataloog annab sellise koodi 944 104 328 51 valve guide 1st oversize.

Ei oska kinnitada ega ümber lükata. Vertexi transport oli ülikallis.

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 16 Aug 2007 23:02

http://www.ebsracing.com/epcvsoapimc.ep ... =ebsracing

Siin on valida kahe vahel. Huvitav kas TECHNOVANCE oma peaks õige olema siis? Saatsin neile kirja ka igaks juhuks
87' 944

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 16 Aug 2007 23:07

Ma arvan, et need on kõik samad.

Vasta