LSD?

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

LSD?

Postitus Postitas Laisu » 14 Aug 2006 00:49

niih, väike küsimus suurele ringile. Oma eelnevatest sportautodest tean (nissan 200sx/240sx) et kui kohapeal "kummi põletada" siis käib reeglina ringi ainult 1 ratas, juhul kui on tavaline differ. Proovisin oma 944-ga ka siis seda trikki teha ning minu üllatuseks käitus auto täpselt nii nagu oleks tal LSD, nimelt mõlemad rattad käisid ringi võrdselt ja kui piduri lahti lasin siis ka liikudes käisid mõlemad rattad ringi ning jutud jäid enamvähem ühepikaks. vaatasin manualist et kastil peal mingi tähis kui tal LSD, üritasin seda vaadata igast peeglite ja asjadega, kuid see on ikka nii nõmedas kohas et mina seda igaljuhul välja ei lugenud sealt.

Kas porsche käitub siis teistest autodest niipalju erinevalt, või on tõesti tegu LSD diffriga?

Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 328
Liitunud: 16 Okt 2005 15:38
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas rosco » 14 Aug 2006 01:45

Kui mõlemad rehvid on ühesugusel pinnasel,siis käivad ka mõlemad ringi. Kui käib aint üks,aga LSD pole,siis lihtsalt ühel rattal parem libisemine mis vb olla tingitud mitmetest erinevatest asjaoludest.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Aug 2006 07:25

Porschel käivad tihti mõlemad rattad korraga ringi ka ilma LSD-ta, tal on lihtsalt suurem koormus tagasillal.
Vaata oma auto tagavararatta koopasse, seal nubrimärgi kohal peaks kleeps olema, mis lisadega auto tulnud on. LSD tähiseks on number 220.
Kuigi ei mäleta, et sellel (Kerdi endisel) autol LSD oleks olnud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 14 Aug 2006 08:08

Ka minu endisel 944 käisid mõlemad drifftingut tehes ringi ja ei ole seal mingit piirangut difril:) Sellessuhtes väga OK pill
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Aug 2006 21:50

Lsd-st või diffrilukust (Või siis ka selle puudumisest) peaks ka ilma vastava märgita aru saama. :) Proovi 1 ratas kruusal, teine asfaldil vms iganes eri pidamisega tingimustes....Proovi ringe teha...kui LSD või Lukk siis tulevad sõõrikud ikka väga kerge vaevaga ja järjest ja ühe raadiusega, mitte nii, et kaldudes hakkab vedama sisemine ratas.

Avatud diffriga chevette käitus mul nii kui teda vaid tagant pigistada:
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-1.avi
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-2.avi

Avatud diffriga porsche nii:
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... IM1983.MPG

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 14 Aug 2006 23:45

nu selge, ega ma ise ka kahtlesin et sellel LSD on, lihtsalt pani imestama auto käitumine...a ju siis asi selles et tegu on Porschega 8)

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 15 Jaan 2007 14:59

millistel vaneamtel porsche mudelitel üldse on lsd, ja kas on võimalik ka 924s alla mõni teise mudeli oma aretada?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Jaan 2007 15:02

Igal Porschel võib see olla, LSD-d sai tehasest optionina tellida. Sel juhul peab lisade kleepsul olema number "220", see näitab, et auto oli tehasest tulles LSD-ga varustet.
Muidu sobib 944 Turbo oma.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 15 Jaan 2007 22:13

kas jutt et 944ljal on kastis audi 200 ülekanne ja 924ljal audi 100 ülekanne on õige? Audi 200 LSD variante on ehk rohkem leida..... ja nissani teemal siis selline tähelepanek et minuteada on automaat kastiga variantidel kõigil LSD nii et diffrit otsides alustaksin automaadi otsast võetuga.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 16 Jaan 2007 09:21

jeff01 kirjutas:kas jutt et 944ljal on kastis audi 200 ülekanne ja 924ljal audi 100 ülekanne on õige? Audi 200 LSD variante on ehk rohkem leida..... ja nissani teemal siis selline tähelepanek et minuteada on automaat kastiga variantidel kõigil LSD nii et diffrit otsides alustaksin automaadi otsast võetuga.
Audi 200-l ja 100-l peaksid olema samad kastid ja samad ülekanded. Neil on neid erinevaid variante küll väga palju, kuid sellist jaotust ilmtingimata teha ei saa. Ühes teises teemas kirjutasin, et 924 ja 944 peaülekanded ning kastisisud peaksid samad olema va sisenev võll. Audide puhul ei ole LSD-d mõtet otsida. Seda neilt ei leia. Porsche või veelvähem Audi puhul ei tähenda automaatkast veel LSD-d.
Markole niipalju, et Sulle peaksid sobima 924 ja 944 kastidest leitud LSD-d. Kui huvi suur, siis otsi ja uuri. Eestis on neid ikka liikvel olnud.
Üks huvitav alternatiiv on sellele aga Audi V8 tagadiffer (torsen). Peaks kätte saama ca poole odavamalt, kuid Porsche LSD. Sobitamiseks peab midagi ümber tegema, kuid sellest rohkem rääkida ei tea.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 16 Jaan 2007 09:29

Mainisin 944 Turbot, sest nendelt on seda lihtsaim viis leida. Tavalisi 924-944'si LSD-ga leida on suht harv juhus isegi mujal maailmas.

Torsenil ja LSD-l on suht erinevad omadused ringrajal, igapäevases liikluses ja otsesõidul vahet pole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 17 Jaan 2007 10:48

raceboy äkki seletad veidi lähedamalt mis vahe neil siis on? Lsd ehk siis piiratud libisemisega- kas seda piiratud libisemist muuta ka saab kuidagi ja nüüd kui panna LSD kas siis on ette nähtud ka mingisugune teine õli.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 17 Jaan 2007 17:01

Marko_N kirjutas:raceboy äkki seletad veidi lähedamalt mis vahe neil siis on? Lsd ehk siis piiratud libisemisega- kas seda piiratud libisemist muuta ka saab kuidagi ja nüüd kui panna LSD kas siis on ette nähtud ka mingisugune teine õli.
LSD puhul peab kasutama spets õli, kuid see on väike mure võrreldes difri leidmisega.
Läbilibisemise algust saab muuta küll. Selleks tuleb sisse panna paksemad kettad. Kõike selleks vajalikku saab osta vabalt.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re:

Postitus Postitas joonas » 06 Veebr 2009 12:15

laur4 kirjutas: Üks huvitav alternatiiv on sellele aga Audi V8 tagadiffer (torsen). Peaks kätte saama ca poole odavamalt, kuid Porsche LSD. Sobitamiseks peab midagi ümber tegema, kuid sellest rohkem rääkida ei tea.
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... ost6251433

Raceboy, kas saaksid täpsustada, milliseid osi kasutasid ja mida tuli ümber teha?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: LSD?

Postitus Postitas Raceboy » 06 Veebr 2009 12:40

Muud ei kasutanudki, kui ostsin Audi V8 alt Torsen difri, lasin treialil üht laagrikaela õhemaks võtta (2mm), teine laagrikael oli täpselt Porsche omaga sama. Vana difri võtad treiali juurde kaasa, kes võtab sajandiku pealt täpselt sama mõõdu ja teeb difri täpseks.
Teine võimalus on diferentsiaali kaanes laagripesa suuremaks teha, aga see sisaldab endas suuremaid riske, kuna materjal jääb õhukeseks. Diferentsiaalil endal on materjali piisavalt ja selle pind ei ole karastatud, st treimine ei nõrgesta teda.

Originaal-pooltelje flantsid sobivad, kuid jäävad umbes 10mm võrra vähem difri sisse kui originaal-difriga. Ühegi stock võimsusega 924/944/968 puhul sellest probleemi ei teki, kuid võimsamatel turboautodel on soovitav kasutada Audi flantse, mis istuvad täielikult sisse, kuid flantsi pooltejle poldiring on suurema läbimõõduga. See võimaldab kasutada M5 pooltelgesid kui rataste poole adapterid teha. Kert (CMF) teab sellest täpsemalt rääkida, tal on see mod tehtud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta