LSD?
LSD?
niih, väike küsimus suurele ringile. Oma eelnevatest sportautodest tean (nissan 200sx/240sx) et kui kohapeal "kummi põletada" siis käib reeglina ringi ainult 1 ratas, juhul kui on tavaline differ. Proovisin oma 944-ga ka siis seda trikki teha ning minu üllatuseks käitus auto täpselt nii nagu oleks tal LSD, nimelt mõlemad rattad käisid ringi võrdselt ja kui piduri lahti lasin siis ka liikudes käisid mõlemad rattad ringi ning jutud jäid enamvähem ühepikaks. vaatasin manualist et kastil peal mingi tähis kui tal LSD, üritasin seda vaadata igast peeglite ja asjadega, kuid see on ikka nii nõmedas kohas et mina seda igaljuhul välja ei lugenud sealt.
Kas porsche käitub siis teistest autodest niipalju erinevalt, või on tõesti tegu LSD diffriga?
Kas porsche käitub siis teistest autodest niipalju erinevalt, või on tõesti tegu LSD diffriga?
Porschel käivad tihti mõlemad rattad korraga ringi ka ilma LSD-ta, tal on lihtsalt suurem koormus tagasillal.
Vaata oma auto tagavararatta koopasse, seal nubrimärgi kohal peaks kleeps olema, mis lisadega auto tulnud on. LSD tähiseks on number 220.
Kuigi ei mäleta, et sellel (Kerdi endisel) autol LSD oleks olnud.
Vaata oma auto tagavararatta koopasse, seal nubrimärgi kohal peaks kleeps olema, mis lisadega auto tulnud on. LSD tähiseks on number 220.
Kuigi ei mäleta, et sellel (Kerdi endisel) autol LSD oleks olnud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Ka minu endisel 944 käisid mõlemad drifftingut tehes ringi ja ei ole seal mingit piirangut difril:) Sellessuhtes väga OK pill
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Lsd-st või diffrilukust (Või siis ka selle puudumisest) peaks ka ilma vastava märgita aru saama. Proovi 1 ratas kruusal, teine asfaldil vms iganes eri pidamisega tingimustes....Proovi ringe teha...kui LSD või Lukk siis tulevad sõõrikud ikka väga kerge vaevaga ja järjest ja ühe raadiusega, mitte nii, et kaldudes hakkab vedama sisemine ratas.
Avatud diffriga chevette käitus mul nii kui teda vaid tagant pigistada:
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-1.avi
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-2.avi
Avatud diffriga porsche nii:
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... IM1983.MPG
Avatud diffriga chevette käitus mul nii kui teda vaid tagant pigistada:
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-1.avi
http://www.chevettes.com/videos/jeff01-2.avi
Avatud diffriga porsche nii:
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... IM1983.MPG
Igal Porschel võib see olla, LSD-d sai tehasest optionina tellida. Sel juhul peab lisade kleepsul olema number "220", see näitab, et auto oli tehasest tulles LSD-ga varustet.
Muidu sobib 944 Turbo oma.
Muidu sobib 944 Turbo oma.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Audi 200-l ja 100-l peaksid olema samad kastid ja samad ülekanded. Neil on neid erinevaid variante küll väga palju, kuid sellist jaotust ilmtingimata teha ei saa. Ühes teises teemas kirjutasin, et 924 ja 944 peaülekanded ning kastisisud peaksid samad olema va sisenev võll. Audide puhul ei ole LSD-d mõtet otsida. Seda neilt ei leia. Porsche või veelvähem Audi puhul ei tähenda automaatkast veel LSD-d.jeff01 kirjutas:kas jutt et 944ljal on kastis audi 200 ülekanne ja 924ljal audi 100 ülekanne on õige? Audi 200 LSD variante on ehk rohkem leida..... ja nissani teemal siis selline tähelepanek et minuteada on automaat kastiga variantidel kõigil LSD nii et diffrit otsides alustaksin automaadi otsast võetuga.
Markole niipalju, et Sulle peaksid sobima 924 ja 944 kastidest leitud LSD-d. Kui huvi suur, siis otsi ja uuri. Eestis on neid ikka liikvel olnud.
Üks huvitav alternatiiv on sellele aga Audi V8 tagadiffer (torsen). Peaks kätte saama ca poole odavamalt, kuid Porsche LSD. Sobitamiseks peab midagi ümber tegema, kuid sellest rohkem rääkida ei tea.
Mainisin 944 Turbot, sest nendelt on seda lihtsaim viis leida. Tavalisi 924-944'si LSD-ga leida on suht harv juhus isegi mujal maailmas.
Torsenil ja LSD-l on suht erinevad omadused ringrajal, igapäevases liikluses ja otsesõidul vahet pole.
Torsenil ja LSD-l on suht erinevad omadused ringrajal, igapäevases liikluses ja otsesõidul vahet pole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
LSD puhul peab kasutama spets õli, kuid see on väike mure võrreldes difri leidmisega.Marko_N kirjutas:raceboy äkki seletad veidi lähedamalt mis vahe neil siis on? Lsd ehk siis piiratud libisemisega- kas seda piiratud libisemist muuta ka saab kuidagi ja nüüd kui panna LSD kas siis on ette nähtud ka mingisugune teine õli.
Läbilibisemise algust saab muuta küll. Selleks tuleb sisse panna paksemad kettad. Kõike selleks vajalikku saab osta vabalt.
Re:
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... ost6251433laur4 kirjutas: Üks huvitav alternatiiv on sellele aga Audi V8 tagadiffer (torsen). Peaks kätte saama ca poole odavamalt, kuid Porsche LSD. Sobitamiseks peab midagi ümber tegema, kuid sellest rohkem rääkida ei tea.
Raceboy, kas saaksid täpsustada, milliseid osi kasutasid ja mida tuli ümber teha?
Re: LSD?
Muud ei kasutanudki, kui ostsin Audi V8 alt Torsen difri, lasin treialil üht laagrikaela õhemaks võtta (2mm), teine laagrikael oli täpselt Porsche omaga sama. Vana difri võtad treiali juurde kaasa, kes võtab sajandiku pealt täpselt sama mõõdu ja teeb difri täpseks.
Teine võimalus on diferentsiaali kaanes laagripesa suuremaks teha, aga see sisaldab endas suuremaid riske, kuna materjal jääb õhukeseks. Diferentsiaalil endal on materjali piisavalt ja selle pind ei ole karastatud, st treimine ei nõrgesta teda.
Originaal-pooltelje flantsid sobivad, kuid jäävad umbes 10mm võrra vähem difri sisse kui originaal-difriga. Ühegi stock võimsusega 924/944/968 puhul sellest probleemi ei teki, kuid võimsamatel turboautodel on soovitav kasutada Audi flantse, mis istuvad täielikult sisse, kuid flantsi pooltejle poldiring on suurema läbimõõduga. See võimaldab kasutada M5 pooltelgesid kui rataste poole adapterid teha. Kert (CMF) teab sellest täpsemalt rääkida, tal on see mod tehtud.
Teine võimalus on diferentsiaali kaanes laagripesa suuremaks teha, aga see sisaldab endas suuremaid riske, kuna materjal jääb õhukeseks. Diferentsiaalil endal on materjali piisavalt ja selle pind ei ole karastatud, st treimine ei nõrgesta teda.
Originaal-pooltelje flantsid sobivad, kuid jäävad umbes 10mm võrra vähem difri sisse kui originaal-difriga. Ühegi stock võimsusega 924/944/968 puhul sellest probleemi ei teki, kuid võimsamatel turboautodel on soovitav kasutada Audi flantse, mis istuvad täielikult sisse, kuid flantsi pooltejle poldiring on suurema läbimõõduga. See võimaldab kasutada M5 pooltelgesid kui rataste poole adapterid teha. Kert (CMF) teab sellest täpsemalt rääkida, tal on see mod tehtud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]