944-l üks tagumine pool madalam??

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

944-l üks tagumine pool madalam??

Postitus Postitas Laisu » 04 Sept 2006 00:34

niih, algul arvasin et juhtus midagi raplas, kuid siis tuli meelde et varem, kuid seda nö, suurt tungrauda alla olen pannud autole, siis juhipoole pidi teda rohkem sättima, kuna ei mahtunud alla korralikult, millegipärast ei pööranud tol hetkel asjale tähelepanu, mõtlesin et ehk asi rehvirõhus või miskit. eile siis juhuslikult vaatasin asja lähemalt ja tulemus selline...paremal pool on rehvi ja koopavahel ikka korralik vahe sees, vasakulpool aga on ratas koopas. Sõites ei saa mitte midagi aru ja kui autot eemalt vaatad(tagant) siis ka nagu aru ei saaks et üks pool oleks madalam kui teine. Veljed on ühesuurused ning korras, rehvid on täpselt samad.

Oskab keegi midagi pakkuda? ma teen homme valges mõned pildid ka, ehk annab täpsema ettekujutuse.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 04 Sept 2006 00:58

Tagumist otsa saab 944'l reguleerida. Äkki on üks äär kõrgemale reguleeritud kui teine?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 04 Sept 2006 12:22

kust seda reg. saab? annab seda kodus silmajärgi ka paika panna, et natukenegi hetkel parem oleks või peab stendis kindlasti panema. nu stendi nimek plaanis, kuid läeb natuke aega, kuna üks rattalaager vaja vahetada, ei tahaks nagu mitukorda käija.

parem pool siis hetkel selline http://www.zone.ee/laisux/P9040031.JPG?2

ning vasak selline http://www.zone.ee/laisux/P9040032.JPG?2[/img]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 04 Sept 2006 12:47

Loe lisaks siit, põhiliselt vaata siiski pilti

http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... =#img_7189

Minul on igatahes nende sillaregullijatega halvad kogemused. Pirni tn. ja Pärnu mnt. Prorehv.

Selle kõrguse reguleerimise peale teevad enamus mehi seal suured silmad. Prorehvis taheti mul kõrgust reguleerivate poltidega reguleerida kokkujooksu. Õnneks olid need poldid väga kõvasti kinni ja sain jaole.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 04 Sept 2006 12:58

Ja kui pole juba, siis tõmba manualid
http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 04 Sept 2006 18:27

mhmh...ok..suured tänud, sain vist asjale pihta. a kle, kuda sa seda kokkujooksu siis reg.-sid? kas lasid endale selle spets tööriista teha, kui jah siis kus ja palju maksma läks?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 04 Sept 2006 18:35

Mina isiklikult ei saanudki paika :(

Lauri (laur4) seevastu käis Pirni tänaval ja sai seal kogenuma mehega jutule, kes tegi ilusti ära tagasilla regulli.

Need regulli jubinad on praegu Lauri käes, kuid ilma nendeta pidi kakuidagi saama. Oleneb, kui kergesti sul need plaadid seal liiguvad.

Neid saab ka ise teha lasta, kui peaks huvi olema. Seal lingil oli joonis ka väljas. Mina sain need treitud 150 eeku 1 tk. , see lihtsalt üldiseks infoks.

Minule sattus vist mingi uus vend, jumal teab kas ta üldse jäigi sinna tööle (loodan, et mitte).

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 04 Sept 2006 18:58

jap...selle joonise ma sain, mul muidu tuttav mees kes teeb väga korralikult, kuna ta mul sõber ka siis pöörab ka natu rohkem tähelepanu, aga ei taha anda talle autot millele on vaja mingeid x-tööriistu ja siis ta peab seal ise leiutama midagi. aga mul vist rohkem ei olegi praegu probleeme, sest rehv kulub ühtlaselt ning kusagile ei kisu, ainuke asi ongi vist see et vasak tagumine ots on ära vajunud.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 05 Sept 2006 08:53

Kõrguse reguleerimist vist sillastendis korralikult teha ei saa. Vähemalt on mulle jäänud arusaam, et pink sellist asja välja ei näita. Aga vaata kanalis mõlema poole eksentrikute asendid üle. Sinu kirjelduse korral peavad nad silmnähtavalt erinevad olema. Ja kui mõlemal pool on sama seis, siis äkki õõts kõver. Mul õnnestus üks mitte just väga tugeva äärekiviga kokkupuute järel lootusetult kõveraks ajada. Või siis teoreetiliselt võivad ka torsioonid vales asendis olla, kuid see ei ole eriti tõenäoline.

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 05 Sept 2006 21:45

täna korra kiikasin siis kanalis autoalla, mis jäi kohe silma, oli selline asi..koht kus kinnitub tagumise stabika kont sillakülge, on see kinnitus ava ovaalne, paremalpool, kus siis ratas normaalne on, oli see kont täpselt selle ava keskel, aga vasakul oli ta kinnitatud selle ava tahaserva, ehk siis jah, kui loogiliselt võtta, siis peaks kere rattast eemale minema kui seda vasakpoolset kinnitust nihutada ettepoole...kas on nii?

loodan et saite mu segasest seletusest aru.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 05 Sept 2006 23:04

Laisu kirjutas:täna korra kiikasin siis kanalis autoalla, mis jäi kohe silma, oli selline asi..koht kus kinnitub tagumise stabika kont sillakülge, on see kinnitus ava ovaalne, paremalpool, kus siis ratas normaalne on, oli see kont täpselt selle ava keskel, aga vasakul oli ta kinnitatud selle ava tahaserva, ehk siis jah, kui loogiliselt võtta, siis peaks kere rattast eemale minema kui seda vasakpoolset kinnitust nihutada ettepoole...kas on nii?

loodan et saite mu segasest seletusest aru.
Selle stabikakondi abil reguleeritakse ratta kokkujooksu või kallet (ei mäleta täpselt) aga mitte kere kõrgust. Samas sellise variandi korral on võimalik, et tagasilla reguleerimine on kehvasti tehtud ja rattad seetõttu lihtsalt väga paigast ära.

Vasta