Suri välja

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Suri välja

Postitus Postitas Henri » 04 Okt 2006 18:19

Selline asi, et hommikul hakkasin söitma ja söidupealt suri 30m eemal välja.
Süütasin uuesti ootasin ja kohapeal suri uuesti välja.
Ja nüüd siiamaani täiesti normaalselt käinud :?

Milles vöib asi olla?
Niiskus?

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 04 Okt 2006 18:51

vb oli vähe kütust paagis...

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 04 Okt 2006 19:01

Ei, eelmine päev sai täis paak pandud.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 04 Okt 2006 21:24

Ma olen nagu lugenud kuskilt, et sellisel juhul võib olla süüdi refrence sensori halb kontakt. See pistik pidi murenema või midagi sellist.

Või siis DME relee http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... light=dies

Kui selline käivitamise probleem tekib, siis vaata, kumba ei ole, kas süüdet või bensiini.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Suri välja

Postitus Postitas hellraiser » 05 Okt 2006 10:18

Henri kirjutas:Selline asi, et hommikul hakkasin söitma ja söidupealt suri 30m eemal välja.
Süütasin uuesti ootasin ja kohapeal suri uuesti välja.
Ja nüüd siiamaani täiesti normaalselt käinud :?
Endal oli peale auto saamist ükskord täpselt samasugune jama. Aga kuna mul sellel hetkel oli ka TPS (gaasiklapiasendi lüliti) katki, siis arvasin, et on selle süü. Peale vahetamist pole midagi juhtnud rohkem, seega võid seda kontrollida ja vaadata, kas saab korralikult ühendust.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 05 Okt 2006 12:41

Selge, esmaspäeval nagunii remonti minek, siis lasen selle ka üle vaadata.

Suured tänud abi eest

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 05 Okt 2006 18:46

TPS iga oli tol autol juba kunagi jama...tühikäik oli vist kõrge

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 13 Okt 2006 13:34

Täna hommikul asi selline:

Käivitasin, töötas umbes minut siis suri välja.
Käivitasin uuesti korraks, käis ja suri välja.
Käivitasin, andsin natuke gaasi ja hakkas imelikult puperdama pöörded gaasi lisamisega sel hetkel körgemale ei läinud ja suri välja.
ja käima ei lähegi enam

Ja alati on jamand siis kui pole autoga paar tundi söitnud.
Eile päeval töötas väga hästi siis õhtul parkisin hoovi ära ja enam ei liigu.

eile hommikul tegin gaasiklapi ka puhtaks, polnud ka eriti must.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 13 Okt 2006 13:54

Henri kirjutas:Ja alati on jamand siis kui pole autoga paar tundi söitnud.
Eile päeval töötas väga hästi siis õhtul parkisin hoovi ära ja enam ei liigu.

eile hommikul tegin gaasiklapi ka puhtaks, polnud ka eriti must.
Mootori taga on kaks sensorit (reference & speed). Kontrolli need üle. Need on kaks põhilist asja, mis käivituse probleemide puhul mäkra mängivad.

Lisaks kontrolli, kas käivitamise ajal tahhomeetri nõel hüppab. Kui hüppab, siis on tõenäoliselt nendes sensorites probleem. Kui ei hüppa, siis hakka süütest ja bensiinist pihta.

Bensiinipump, süütepool jne.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 13 Okt 2006 14:24

hellraiser kirjutas:Lisaks kontrolli, kas käivitamise ajal tahhomeetri nõel hüppab. Kui hüppab, siis on tõenäoliselt nendes sensorites probleem. Kui ei hüppa, siis hakka süütest ja bensiinist pihta.
Bensiinipump, süütepool jne.
Ikka vastupidi vast :wink:

Kui tahhomeetri nõel ei hüppa, siis viga reference sensoris.
Viimati muutis joonas, 29 Nov 2006 16:10, muudetud 1 kord kokku.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 13 Okt 2006 15:07

joonas kirjutas:Ikka vastupidi vast :wink:
Kui tahhomeetri nõel ei hüppa, siis viga reference sensoris.
Oeh, muidugi. See on see kui ei mõtle samal ajal kui kirjutad :oops:
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 13 Okt 2006 17:49

tahhoka nöel hüppab.

Mida ma süüte ja bena osas kontrollima peaksin?
pole varem tegelend eriti sellise asjaga

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 13 Okt 2006 19:22

Henri kirjutas:tahhoka nöel hüppab.

Mida ma süüte ja bena osas kontrollima peaksin?
pole varem tegelend eriti sellise asjaga
1) Kontrolli, kas bensupumba kaitse on terve?
2) Kas käivitamise jooksul bensuhaisu lööb mõnuga kapotialuse täis?
3a) Sädeme testimise ajaks oleks hea bensupumba kaitse ära võtta, siis ei pumbata bena üles sellel ajal kui sädet otsida. Hangi sädemetester. Ühenda sädemetester jadamisi ühe küünla alla. Käivita, kui sädet näed, on sädemega kõik korra. Hea oleks muidugi kõik neli silindrit ära kontrollida, et kas igal pool säde on. Ja soovitavalt võta alati ainult üks piip korraga maha, kui järjekorra sassi ajad, on pärast raskem :)
3b) Kui sädemetestrit ei saa kuskilt, võta üks eraldi küünal. Tõmba üks küünlapiip välja ning topi sinna sisse üks küünal ning hoia seda vastu mõnda metallist mootori osa. Lase kellelgi natuke käivitada, vaata kas säde on.
4) Kui sealt sädet ei saa, siis pead ikkagi tolle sädemetestri hankima. See tuleks nüüd ühendada jagaja keskmise juhte ja jagaja vahele. Ja uuesti käivitama.
5) Kui sealt saad ilusti sädeme kätte ning küünaldes ei ole sädet, siis on kas jagajakaas või rootor katki ning peaksid need ära vahetama.
6) Kui aga kummastki sädet ei saa, siis võibolla viga süütepoolis.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 17 Okt 2006 22:26

Kas töesti pole porschel ees kohta kuhu slepi köis taha panna?
võibolla oli väljas nii pime, et ei leidnud öieti

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 17 Okt 2006 22:37

Henri kirjutas:Kas töesti pole porschel ees kohta kuhu slepi köis taha panna?
võibolla oli väljas nii pime, et ei leidnud öieti
mul on ees küll selline koht olemas,kuhu saab köit paigaldada,mul on ta kõrvalistuja pool stange all kohe,esipõlle vahest on ka näha aga kuids teistel on mnjah ei oska nii öelda,idee poolest peaks ikka olema
Don`t drive faster than your angel can fly!

Vasta