Suri välja
Suri välja
Selline asi, et hommikul hakkasin söitma ja söidupealt suri 30m eemal välja.
Süütasin uuesti ootasin ja kohapeal suri uuesti välja.
Ja nüüd siiamaani täiesti normaalselt käinud
Milles vöib asi olla?
Niiskus?
Süütasin uuesti ootasin ja kohapeal suri uuesti välja.
Ja nüüd siiamaani täiesti normaalselt käinud
Milles vöib asi olla?
Niiskus?
Ma olen nagu lugenud kuskilt, et sellisel juhul võib olla süüdi refrence sensori halb kontakt. See pistik pidi murenema või midagi sellist.
Või siis DME relee http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... light=dies
Kui selline käivitamise probleem tekib, siis vaata, kumba ei ole, kas süüdet või bensiini.
Või siis DME relee http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... light=dies
Kui selline käivitamise probleem tekib, siis vaata, kumba ei ole, kas süüdet või bensiini.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suri välja
Endal oli peale auto saamist ükskord täpselt samasugune jama. Aga kuna mul sellel hetkel oli ka TPS (gaasiklapiasendi lüliti) katki, siis arvasin, et on selle süü. Peale vahetamist pole midagi juhtnud rohkem, seega võid seda kontrollida ja vaadata, kas saab korralikult ühendust.Henri kirjutas:Selline asi, et hommikul hakkasin söitma ja söidupealt suri 30m eemal välja.
Süütasin uuesti ootasin ja kohapeal suri uuesti välja.
Ja nüüd siiamaani täiesti normaalselt käinud
Täna hommikul asi selline:
Käivitasin, töötas umbes minut siis suri välja.
Käivitasin uuesti korraks, käis ja suri välja.
Käivitasin, andsin natuke gaasi ja hakkas imelikult puperdama pöörded gaasi lisamisega sel hetkel körgemale ei läinud ja suri välja.
ja käima ei lähegi enam
Ja alati on jamand siis kui pole autoga paar tundi söitnud.
Eile päeval töötas väga hästi siis õhtul parkisin hoovi ära ja enam ei liigu.
eile hommikul tegin gaasiklapi ka puhtaks, polnud ka eriti must.
Käivitasin, töötas umbes minut siis suri välja.
Käivitasin uuesti korraks, käis ja suri välja.
Käivitasin, andsin natuke gaasi ja hakkas imelikult puperdama pöörded gaasi lisamisega sel hetkel körgemale ei läinud ja suri välja.
ja käima ei lähegi enam
Ja alati on jamand siis kui pole autoga paar tundi söitnud.
Eile päeval töötas väga hästi siis õhtul parkisin hoovi ära ja enam ei liigu.
eile hommikul tegin gaasiklapi ka puhtaks, polnud ka eriti must.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mootori taga on kaks sensorit (reference & speed). Kontrolli need üle. Need on kaks põhilist asja, mis käivituse probleemide puhul mäkra mängivad.Henri kirjutas:Ja alati on jamand siis kui pole autoga paar tundi söitnud.
Eile päeval töötas väga hästi siis õhtul parkisin hoovi ära ja enam ei liigu.
eile hommikul tegin gaasiklapi ka puhtaks, polnud ka eriti must.
Lisaks kontrolli, kas käivitamise ajal tahhomeetri nõel hüppab. Kui hüppab, siis on tõenäoliselt nendes sensorites probleem. Kui ei hüppa, siis hakka süütest ja bensiinist pihta.
Bensiinipump, süütepool jne.
Ikka vastupidi vasthellraiser kirjutas:Lisaks kontrolli, kas käivitamise ajal tahhomeetri nõel hüppab. Kui hüppab, siis on tõenäoliselt nendes sensorites probleem. Kui ei hüppa, siis hakka süütest ja bensiinist pihta.
Bensiinipump, süütepool jne.
Kui tahhomeetri nõel ei hüppa, siis viga reference sensoris.
Viimati muutis joonas, 29 Nov 2006 16:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
1) Kontrolli, kas bensupumba kaitse on terve?Henri kirjutas:tahhoka nöel hüppab.
Mida ma süüte ja bena osas kontrollima peaksin?
pole varem tegelend eriti sellise asjaga
2) Kas käivitamise jooksul bensuhaisu lööb mõnuga kapotialuse täis?
3a) Sädeme testimise ajaks oleks hea bensupumba kaitse ära võtta, siis ei pumbata bena üles sellel ajal kui sädet otsida. Hangi sädemetester. Ühenda sädemetester jadamisi ühe küünla alla. Käivita, kui sädet näed, on sädemega kõik korra. Hea oleks muidugi kõik neli silindrit ära kontrollida, et kas igal pool säde on. Ja soovitavalt võta alati ainult üks piip korraga maha, kui järjekorra sassi ajad, on pärast raskem
3b) Kui sädemetestrit ei saa kuskilt, võta üks eraldi küünal. Tõmba üks küünlapiip välja ning topi sinna sisse üks küünal ning hoia seda vastu mõnda metallist mootori osa. Lase kellelgi natuke käivitada, vaata kas säde on.
4) Kui sealt sädet ei saa, siis pead ikkagi tolle sädemetestri hankima. See tuleks nüüd ühendada jagaja keskmise juhte ja jagaja vahele. Ja uuesti käivitama.
5) Kui sealt saad ilusti sädeme kätte ning küünaldes ei ole sädet, siis on kas jagajakaas või rootor katki ning peaksid need ära vahetama.
6) Kui aga kummastki sädet ei saa, siis võibolla viga süütepoolis.
mul on ees küll selline koht olemas,kuhu saab köit paigaldada,mul on ta kõrvalistuja pool stange all kohe,esipõlle vahest on ka näha aga kuids teistel on mnjah ei oska nii öelda,idee poolest peaks ikka olemaHenri kirjutas:Kas töesti pole porschel ees kohta kuhu slepi köis taha panna?
võibolla oli väljas nii pime, et ei leidnud öieti
Don`t drive faster than your angel can fly!