uurin kas sama asja on juhtunud ka teistel ja mis võiks olla põhjuseks ja kuidas probleemi lahendada.
Nimelt siis juhtus eelmise 24'ga kui on juhtunud ka praeguse 44'ga, et sisse jääb kas tagurpidi või 5 käik või mõlemad korraga ja välja ei taha enam tulla. Probleemi saab küll lihtsalt lahendada keerates käigukasti peal oleva stopperi välja ja siis kruvikeerajaga käik välja (kuna mitu korda on juhtunud siis viimane kord võttis protseduur aega alla poole tunni ) kuid migi põhjus peaks ka olema.
Aitaks sünkronisaatorite vahetus?
käigukastil mitu käiku sees
käigukastil mitu käiku sees
Allkiri allkiri
Käigukast on ehitatud niimoodi, et mitu käiku korraga sisse minna ei saa ja sisse jääda ka ei saa. Ei tea, kas täpselt sama juhtum, kuid sarnase asjaga maadlesin ise mitu kuud. Lõpuks tuli välja, et olin kasti kokku pannes ühe tifti välja unustanud (pärast ülejäänud juppe silmitsedes ei osanud teda ka kuhugi panna alguses). Tänu sellele said mingitel tingimustel korraga mitme käigu kahvlid liikuma ja tekkis see käikude sissejäämine.
Sünkrode kulumisest selline asi tekkida ei tohiks minuarust.
Ja ajakulust. Kui mul vahepeal vaat, et ülepäeva seda juhtus, siis oli nr10 padrun ja kruvikeeraja kogu aeg salongis käepärast ja vea kõrvaldamine kestis tavaliselt loetud minutid .
Sünkrode kulumisest selline asi tekkida ei tohiks minuarust.
Ja ajakulust. Kui mul vahepeal vaat, et ülepäeva seda juhtus, siis oli nr10 padrun ja kruvikeeraja kogu aeg salongis käepärast ja vea kõrvaldamine kestis tavaliselt loetud minutid .
Mul oli 924ljal nii, et kui tagurpidi käiku sise lülitasin, siis vahepeal läks sisse mingi Parking käik st et tagarattad blokeerunud ja mootori tapab ära kui sidur vabastada, peale kangi ragistamist lasi pikapeale lahti. Hiljem jooksis midagi nii katki, et lihtsalt paarutades ei saanud enam käiku välja ja sisse ta jäigi, teine oli vist Kuna neljaste vastu pole nõudlust sai ta kuusakoskisse viidud