Head õpetust vaja klapisääre tihendite vahetamiseks
Head õpetust vaja klapisääre tihendite vahetamiseks
Tervist,
täna käisin remondi töökojas (tuttava omas) ja seal kaheldi oma oskustes (nad pole varem sellist mootorit puutund), ning igaks juhuks ei hakatud asja torkima.
Aga nüüd oleks vaja step-by-step õpetust kuidas seda läbiviia.
ja kaua selleks on aega ette nähtud.
Head pilti soovisid nad ka mootori ehitusest.
Kui keegi viitsib aidata ja kirjutada oleks tore.
täna käisin remondi töökojas (tuttava omas) ja seal kaheldi oma oskustes (nad pole varem sellist mootorit puutund), ning igaks juhuks ei hakatud asja torkima.
Aga nüüd oleks vaja step-by-step õpetust kuidas seda läbiviia.
ja kaua selleks on aega ette nähtud.
Head pilti soovisid nad ka mootori ehitusest.
Kui keegi viitsib aidata ja kirjutada oleks tore.
Tõmba tehasemanual siit
http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm Vol1- ....
faili pdf lehekülg 112.
Prindi vajalikud lehed meestele välja ja valmis.
http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm Vol1- ....
faili pdf lehekülg 112.
Prindi vajalikud lehed meestele välja ja valmis.
Viisakalt saab teha ka kaan peal.... pealegi kaane maha-peale võtt on ka tunduvalt kulukam
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Kui Küsiti klapisääre tihendite vahetust siis sel juhul siiski lihtsam ja odavam teha seda kaan peal. Ei näe küll mitte mingisuguseid pahesid sel variandil, et seda peaks mosse remontimiseks pidama vms iganes. Kui tahad aga sooveldada, lõigata, juhtpukse vahetada vms iganes siis loomulikult see võimatu teema kui kaan on peal. Ja see jutt, et kui maas on siis lõika ja vaheta jne on kõik muidugi autole vaid hea aga võib viia ka selleni et kui juba maas on siis puuri plokk üle vaheta kolvid, rõngad saaled misiganes ....ühesõnaga lõppu ei tuleksi teemal et mida kõike parem on teha kui kaan maas on
parema klapi pidamise nimel. ajapikku need veidi kuluvad. Kui 924lja kaant tegin siis ütles tartu 1 parim kaanetegija et ise ma never head asja ei saa kui veel suvalised teise auto juhtpuksid panen ja siis pesasid üle ei lõika. vahetasin puksid ja lõtk kadus täielikult, siis sobitasin parimad klapid pesade järgi õigetesse kohtadess (Mul olid nimelt kolme kaane klapid üle) sooveldasin ja ennäe imet sobitamine kandis vilja....peale mõnda pööret klappis klapi tööosa juba 70% kaanega.....peale korralikult kahe pastaga sooveldamist sain vast 95% tööpinnast pidama ja minu meelst sai ideaalne. Ei tea kas tulenes se portimisest või meeletust juhtpuksi lõtkust enne remonti aga mootor hakkas tuntavalt paremini tööle, kadus klõbin ja minek oli kah parem.