Kurvis kolksub

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Kurvis kolksub

Postitus Postitas Allan » 25 Okt 2006 21:43

Nimelt lugu selline, kui tavalisest suurema hooga siseneda kurvi siis kostub tagant poolt kolksumist-kergemat raginat. Kuna mul tagaveoga kogemused puuduvad kahtlustasin esialgu mõnd laagri kulumist, kuid sõber arvas, et asi kardaanis... Oskab keegi adekvaatset selgitust anda?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kurvis kolksub

Postitus Postitas hellraiser » 25 Okt 2006 22:38

Allan kirjutas:Oskab keegi adekvaatset selgitust anda?
Pooltelje otsad?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 25 Okt 2006 23:48

Sõbrale võid öelda, et selle auto kardaan on midagi muud, kui tavaliselt tagaveolisel.
Viga tasub otsida kas pooltegedest, rattalaadritest või rattamutritest :!:
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 26 Okt 2006 00:02

My point exactly...

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Okt 2006 09:08


Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 26 Okt 2006 14:07

mul siin paar päeva tagasi hakkas ka parempoolne häält tegema , kui kiirendad või pidurdad käiguga siis käib selline kõdõmm-kõdõmm seal parema tagaratta juures. Kas pooltelje määrimiseks on ka mingi spets määre või võib sinna tavalist kahurimääret panna?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Okt 2006 14:22

Midagi sellist võibolla

http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... duct_id=90

Clark i leht soovitab kasutada CV Joint grease (Moly based).

Seega peaks see olema liigendite määre, mis sisaldab molübdeeni?
Kes on kõvem mees määrete alal andku teada. Muide, peaks tegema määrdeainete teema (mootoriõlid, määrded).
http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 28 Okt 2006 14:41

mitte päris teemasse, aga...
...radikat vahetades avastasin, et JÄLLE on taga pooltelgede poldid lahti.
eelmine kord jäin lampi tänavale nii. ostsin siis k6ik uued poldid+vedruseibid (mida seal ennem polnud) ja nyyd uuesti sama jama.
any advice?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 28 Okt 2006 16:09

siim kirjutas:mitte päris teemasse, aga...
...radikat vahetades avastasin, et JÄLLE on taga pooltelgede poldid lahti.
eelmine kord jäin lampi tänavale nii. ostsin siis k6ik uued poldid+vedruseibid (mida seal ennem polnud) ja nyyd uuesti sama jama.
any advice?
Manual ütleb, et kinni tuleb tõmmata 42 Nm ga. Vedruseibe ei ole ette näntud. Tehasest on pandud kahele poldile ühes tükis olev seib.
Vaata pdf lk. 42 Vol3-chassis.pdf failist. Kui manuali pole tõmba see siit http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 02 Dets 2006 14:48

joonas kirjutas:
siim kirjutas:mitte päris teemasse, aga...
...radikat vahetades avastasin, et JÄLLE on taga pooltelgede poldid lahti.
eelmine kord jäin lampi tänavale nii. ostsin siis k6ik uued poldid+vedruseibid (mida seal ennem polnud) ja nyyd uuesti sama jama.
any advice?
Manual ütleb, et kinni tuleb tõmmata 42 Nm ga. Vedruseibe ei ole ette näntud. Tehasest on pandud kahele poldile ühes tükis olev seib.
Vaata pdf lk. 42 Vol3-chassis.pdf failist. Kui manuali pole tõmba see siit http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm
mul neid igast manuale jalaga segada, aga need on ju kuuskantpoldid,
ma ei tea sellise võtme olemasolust, millel oleks dünamomeeter olemas.
olen näinud padruneid selliseid, aga kuuskanti küll mitte :?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 02 Dets 2006 15:54

Need peaksid originaalis olema 12-tähikud, mitte kuuskandid.
Ja neid saab momentvõtme otsa vabalt panna, komplektis on tavaliselt ju spets padrun ka (enamasti 10mm), mille abil neid tähikvõtmeid varte otsa lükata annab.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 02 Dets 2006 16:12

endateada peaks jah taga 12-täht olema, aga olid 6-kant ja ise panid kah kuuskandid. oskad ehk soovitada kvaliteetset momentvõtit/komplekti?

edit: krt viisakad võtmed maksavad vist 4-kohalise summa :?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 02 Dets 2006 16:27

Maksavadki, ise sain väga hea võtme endisest Aavest, praegu siis Autoeksperdist, mingi 1600 krooniga. Würthis sama asja hind midagi 3500 ringis :shock:
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 02 Dets 2006 17:49

Millise võtmega sa need poldid varem kinni keerasid?
Kuna sa ei olnud teadlik padrun otsikuga komplektidest, siis ma pakun, et keerasid L kujulise kuuskandiga. Mina ei suudaks ka sellise võtmega neid polte korralikult kinni keerata. Mine poodi ja osta sobiv kuuskant, mille teises otsas on padrun. Siis pane sinna külge padrunvõtmete komplektist võetud vars ( a'la 30 cm pikk) ja keera sellega kinni. Võta asja mõistusega ehk ära polte puruks keera.

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 02 Dets 2006 22:02

Raceboy kirjutas:Maksavadki, ise sain väga hea võtme endisest Aavest, praegu siis Autoeksperdist, mingi 1600 krooniga. Würthis sama asja hind midagi 3500 ringis :shock:
:P oleks minu käest küsinud, oleksid hea momentvõtme 40-200Nm saanud 1200 krooniga. Ja Porsche servised kasutavadki Eestis minu tööriistu :lol:
911 ja mälestus 928-st

Vasta