2. leht 2-st

Postitatud: 30 Okt 2007 13:08
Postitas jeff01
alman kirjutas:Joonasel sellest küll enam suurt abi pole kuid ehk huvitab kedagi teist - Laki auto pakkus mulle 944 radiaatorit 3300 krooniga. Seega kel huvi - tormake!
Käisin Laki autos ja öeldi et selle hnnaga ei tule neil omalegi radikas kätte :( vaatas päris mitmeid tootjaid. Parim hind mis ta mulle välja võlus oli 5800.- mida pean ilmselgelt liiga kalliks. Läksin siis oma radikaga bussiparki (Tartus bussipargis neid remonditakse) ja öeldi et 1,5 barine survestamine ei andnud mingit leket ja ilmselt jooksis lõdviku vahelt, kuna 1 lõdviku toru oli mõlkis (Survestamise ja toru õigeks koputamise eest raha ei võetud) Kurtsin ka laki auto öeldud hinna üle ja ütlesin et kui saaks kusagilt uue kärje ja oma vannid sinna otsa oleksin nõus isegi 3k maksma ja kohe oldi kärmd kärge välja ajama ja 3k eest mulle minu vannidega uut radikat pakkuma nii et kel vaja siis selline variant täitsa olema sja usun et alla 3k saab ikka jutule kuna hetkel püüti mind lihtsalt lohku tõmmata veidi.
EDIT: Oma radiaatorit pestes eemaldus sealt väga suur osa oksüdeerunud vaske ja kui ennem ei paistnud läbi, siis nüüd paistab liigagi läbi. Kui kellelgi vana radikas alles, millelt otsavannid saaksin siis olen ehk huvitatud.

Re: 944 radiaator

Postitatud: 28 Mai 2008 09:19
Postitas jeff01
Kuna teema ühe foorumikasutaja jaoks aktuaalne, siis lisaksin oma lõpplause :lol:
Ostsin radika lõpuks siit.... http://www.ebay.de" onclick="window.open(this.href);return false; tuli kätte üli korralikuna (Kleepsud peal, värv peal ja ainasagi mõlgita) hinnaga 1800.- kui ma ei eksi. Kahjuks ei jõudnud teda veel autole külge panna ja nii ta vedelema jäigi ja sai hiljem ühele foorumikasutajale maha müüdud.

Re: 944 radiaator

Postitatud: 12 Juul 2010 11:06
Postitas siim
Mida arvata originaalradika vahetusest aftermarketi oma vastu? Mul on kärg ise hakanud lekkima.
Teoreetiliselt kui uue mõõdud originaaliga samasse kanti on, ei tohiks mingit probleemi tekkida. Ning õliradika saaks saaks kasvõi eraldi kuhugi tekitada veel.

Re: 944 radiaator

Postitatud: 12 Juul 2010 12:29
Postitas joonas
siim kirjutas:Mida arvata originaalradika vahetusest aftermarketi oma vastu? Mul on kärg ise hakanud lekkima.
Teoreetiliselt kui uue mõõdud originaaliga samasse kanti on, ei tohiks mingit probleemi tekkida. Ning õliradika saaks saaks kasvõi eraldi kuhugi tekitada veel.
Tänavasõidu jaoks ei tohiks selline vahetus väga kriitiline olla. Väidetavalt võib väliselt samasuguste radiaatorite jahutusvõimsus kardinaalselt erineda. Kuidas jahutusvedelik kärjes liigub ja kui suur on jahutatav pind.

Kui hinnavahe on väga suur, eks tee siis proovi.

Re: 944 radiaator

Postitatud: 20 Juul 2010 20:02
Postitas siim
Kas 928 mudelirivi radikad on omavahel vahetatavad?

Kas Eestis keegi custom aluradikaid teeb?

Re: 944 radiaator

Postitatud: 20 Juul 2010 22:56
Postitas Raceboy
siim kirjutas:
Kas Eestis keegi custom aluradikaid teeb?

Indrek Teppan teeb.

Tegin enda Gulfile muidu sellised:

Pilt

Re: 944 radiaator

Postitatud: 23 Juul 2010 22:08
Postitas Pets
siim kirjutas:Kas 928 mudelirivi radikad on omavahel vahetatavad?
Pakun, et esimeste, S ja S2 omad on. Seal on kõigil ka rihmajamiga viskosiduriga ventilaator. S4 oma oli vist laiem ja ei sobinud eelnevate kinnitustega.