Siduripedaal vajus maasse

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Siduripedaal vajus maasse

Postitus Postitas Henri » 19 Dets 2006 15:54

Et mis värk on?

Natuke närvi ajab juba selline asi...
87' 944

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 19 Dets 2006 16:23

Eks siduri töösilinder on omadega läbi, mis muud.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 19 Dets 2006 16:49

Palju see uus maksab ja kust uue saaks?

Auto seisis hoovipeal ja vaiksest muljumisest vajus sisse
87' 944

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 19 Dets 2006 18:36

autoosad.ee 1260.-
ladu24.ee 1412.-

vb saab ka odavamalt, ausaltöeldes ei tea, otsi-uuri :)
928
996 C4

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 19 Dets 2006 21:27

Ürita vast õhutada enne, kui uut ostma hakkad. Minu oma vajus ka põhja ja kui õhutasin hakkas jälle tööle.

Vaata, kas lekib kuskilt vms. Ega pidurivedeliku tase pole väga alla vajunud ja jätnud siduri silindri kuivale.

http://www.clarks-garage.com/shop-manual/clutch-02.htm

Mina kallasin pidurivedeliku nõu ääreni täis ja siis lasin lihtsalt auto alt õli välja. Mul hakkas tööle.

Relax :wink:

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 19 Dets 2006 21:27

Raceboy kirjutas:Eks siduri töösilinder on omadega läbi, mis muud.
Ideeliselt ei pruugi veel olla kohe töösilnder õhtal.
Võimalik veel peasilinder ning sidurikahvel(?), kuid see viimane kõige ebatõenäolisem.

Selle töösilindri vahetus on isegi täitsa kodustes tingimustes ilma kohutava vaevata tehtav. Peasilinder on hullem variant. Enda autol olen uurinud, aga ilma konditsioneeri torusid või mootorit eemaldamata seda ei tee :(
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 20 Dets 2006 00:33

siim kirjutas:autoosad.ee 1260.-
ladu24.ee 1412.-

vb saab ka odavamalt, ausaltöeldes ei tea, otsi-uuri :)
http://www.autohausaz.com/search/produc ... 20Cylinder

http://www.autohausaz.com/search/produc ... 20Cylinder

Kytkimen pääsylinterin tiiviste
82-91
PBR K7664X



Kytkimen työsylinterin tiiviste
82-91 MB W123/124 (FAG) 76-95 PBR 1021S

Laippaa ohennettava

http://www.alanara.fi/Possu/osat.html

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 20 Dets 2006 17:07

Selline loll küsimus, et kas sellises olekus siduriga väikse maa saaks söita?
pole varem kokku puutund sellega ja ei hakka proovima ka enne
87' 944

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 20 Dets 2006 17:42

Kui sidur üldse ei tööta, siis ei saa käike vahetada. Kui seisma ei pea jääma, siis teine käik sisse ja siis starteriga vead ennast käima, hea oleks kui keegi lükkaks liikuma. Siis sõidad teise käiguga mõne lühikese otsa. Kui ilma sidurita käiku vahetad, siis see ei meeldi käigukastile (juhul, kui see õnnestub).

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 20 Dets 2006 20:12

Selge, tänud abi eest
87' 944

Kasutaja avatar
riza
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Sept 2006 16:51
Asukoht: Gothenburg, Sweden
Kontakt:

Postitus Postitas riza » 20 Dets 2006 21:34

Käike tegelikult saab vahetada, kuid pead tundma ära õiged pööretevahemikud. Kokkuvõttes aga ilmselt see nii kiiresti selgeks ei saa, seega ära parem sellele variandile looda :roll:

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 20 Dets 2006 22:26

riza kirjutas:Käike tegelikult saab vahetada, kuid pead tundma ära õiged pööretevahemikud. Kokkuvõttes aga ilmselt see nii kiiresti selgeks ei saa, seega ära parem sellele variandile looda :roll:
Viisakalt kindlasti ei saa. Oled sa Porschega proovinud? Sigullil sai küll kolmanda ilma mingi probleemita lihtsalt sisse lükata, kuid kõigil autodel see nii ei ole. Oma käigukasti tasuks ikka võimalusel säästa.

Kasutaja avatar
riza
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Sept 2006 16:51
Asukoht: Gothenburg, Sweden
Kontakt:

Postitus Postitas riza » 20 Dets 2006 23:38

Ei ole Porschega proovinud. Sul võib täiesti õigus olla, et kõigi autodega ei saa. VW Sciroccoga oli see võimalik.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 21 Dets 2006 00:09

Porschega saab vabalt ilma sidurita käike vahetada, olen olude sunnil isegi Tartust Raplasse nii sõitnud 8) Käigud lähevad sisse ka kõrgetel pööretel vahetades.

EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 21 Dets 2006 10:43

Raceboy kirjutas: EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
Ei ole sinuga nõus. Sina, kui spetsialist räägi siis, mis on need õiged pööretevahemikud ja võtted, kuidas ilma sidurita käigukasti kahjustamata sõita. Mina lõhuks oma käigukasti kindlasti, kuna ei oska hetkel küll öelda, millised need pööretevahemikud on ja millisest tootja manualist saaks neid vaadata.

Olen nõus, et käigukast kohe ei plahvata, kuid hea selline käiguvahetamine kindlasti ei ole.

Vasta