944 sünkronisaatorid

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

944 sünkronisaatorid

Postitus Postitas jeff01 » 02 Mär 2007 16:48

Oskab keegi sel teemal midagi kohalikus keeles pajatada? Nimelt kas nende vahetus on väga keeruline, kas nad on tellitav kaup, saab neid lasta järgi teha vms, mis veel tuleb vahetada kui kast juba laiali. kas vahetatakse ühekaupa või kõikide käikude omad korraga? nimelt mõned käigud lähevad raksuga kui normaalselt vahetada, kui aga veidi rohkem oodata siis läheb ilma raksuta. peaks veel ühe hooaja ilmselt vastu aga se poleks ülejäänud käigukastile ilmselt hea?

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 02 Mär 2007 19:20

tellida saab neid kõiki eraldi.
endal teisel kastil on samuti paari käigu omad õhtal,
saaks neid kätega vaadata, oskaks öelda, kas on võimalik neid teha.
928
996 C4

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 04 Mär 2007 22:21

siim kirjutas: saaks neid kätega vaadata, oskaks öelda, kas on võimalik neid teha.
Kas on mõtet tegemisega vaeva näha. VAG grupi autodele (selle jupid peaksid kasti sobima) peaks kõike suht hea hinnaga saada olema.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 04 Mär 2007 23:23

selge, pean siis vähe turu-uuringut tegema, kui kellelgi mõni link siis tänud. aga jah raksuvad ikka paljud käigud :( 2ne 3mas kõige kõvemini aga vist ka veljas natuke...

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 05 Mär 2007 10:09

Kasti sisu on Audi 100 oma, selle järgi saad vast hakata otsima, kasvõi Forsist või Aavest vms.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 05 Mär 2007 21:37

jah proovisin aga ei tea kas tibiiliku otsa sattusin või tõesti teisiti ei saa kui ei ütle talle mis variant, mis aasta, mis mootor jne jne mida ma ju ei tea. peab ilmselt tootekoodi järele vaatama.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 05 Mär 2007 21:56

jeff01 kirjutas:jah proovisin aga ei tea kas tibiiliku otsa sattusin või tõesti teisiti ei saa kui ei ütle talle mis variant, mis aasta, mis mootor jne jne mida ma ju ei tea. peab ilmselt tootekoodi järele vaatama.
Kui täpsemalt teada saad, siis ole hea ja dokumenteeri Porsche koodi vastavus mõne teise margi jupiga!

Ja siis jaga seda infot ka meiega.

Jään huviga ootama.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 05 Mär 2007 22:57

jeff01 kirjutas:jah proovisin aga ei tea kas tibiiliku otsa sattusin või tõesti teisiti ei saa kui ei ütle talle mis variant, mis aasta, mis mootor jne jne mida ma ju ei tea. peab ilmselt tootekoodi järele vaatama.
944 kasutab 016J nimelist kasti, äkki saad selle järgi midagi kuskilt välja otsida.

Ja syncro rings ise peaks olema selliste numbritega näiteks:
1. käik 016-311-247
2. käik 014-311-295E
3. käik 016-311-295

syncro hubs:
1-2. käik 016-311-239E
3-4. käik 088-311-301B

Rohkem hetkel ei leia :)
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 05 Mär 2007 23:36

hellraiser kirjutas:944 kasutab 016J nimelist kasti, äkki saad selle järgi midagi kuskilt välja otsida.
944S kasti tüüp on 083 D ja tüüp AGP/AGR

Vanema sisuga 944 kasti tüüp on vist küll 016J kuid sama tüüp on ka uuematel kastidel. Idetifitseerimise koodid aga erinevad.

Jeff, on sul käigukasti tehasemanual olemas?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 06 Mär 2007 09:55

joonas kirjutas:944S kasti tüüp on 083 D ja tüüp AGP/AGR
Vanema sisuga 944 kasti tüüp on vist küll 016J kuid sama tüüp on ka uuematel kastidel. Idetifitseerimise koodid aga erinevad.
Jep, tavaline 944, S ja turbo ja S2 kõik kasutavad erinevaid kaste.
924S ja 944 on sama kastiga, mis arendati välja 924 turbo kastist.

Euro spec kast 924S/944 on 016J ja US/Jap on 016G. Aga hetkel mul pole käepärast infot, et mis nende kahe täpse erinevus on.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 06 Mär 2007 10:07

kasti manuaali pole aga pean ennem veenduma kasti mudelis kuna Peep vaatas alla ja ütles et se vist hoopis 924lja kast :(

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 06 Mär 2007 10:33

jeff01 kirjutas:kasti manuaali pole aga pean ennem veenduma kasti mudelis kuna Peep vaatas alla ja ütles et se vist hoopis 924lja kast :(
Ma saatsin sulle PS-i lingiga, kust saab selle manuali hetkel tõmmata. Kui keegi veel seda manuali soovib, siis andke mulle teada.

Tavaliselt saaks neid tõmmata siit

http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm

kuid see leht on vist hetkel maas.

Mul on tõmmatud kõik manualid 944 valikust.

Kui see on tõesti 924 kast ja omanik "unustas" sind sellest informeerida, siis peaks mida ette võtma tema mälu "värskendamiseks".

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 06 Mär 2007 13:43

924 Turbol kasutati hoopis G31 kasti, mis on Porsche enda väljamõeldis. Tavalistel 924-del (1978-80) kasutatud Getragi 016/Z 5käiguline kast oli sama, kuid peenemate võllide ja muudetud ülekannetega. Nendesse kastidesse sobivad paljud Porsche 915/930 kasti jupid.

Tavalisel 81 ja üles 924-l kasutati 016/9 käigukasti, mis erineb 944 käigukastis eelkõige võllide jämeduse ja ülekannete poolest.

Praktiliselt kõik 944 kasti versioonid kasutavad ühesuguseid sünkronisaatoreid, kastide erinevus seisneb ülekannete erinevuses, käigu hammasrataste materjalides ja -töötluses.

Seda, kas sünkrod on samad, saab PET-ist kontrollida.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta