Tere,
Kuna endal on mõistus otsas ja minust oluliselt targemad mehed kratsivad juba kukalt, küsin foorumi avalikkuse käest, kas kellegil on on sellise probleemiga varemalt kogemusi. Äkki on tegemist millegi Porsche spetsiifilisega.
Nimelt. Ühel heal päeval, ilma mingi ettehoiatuseta, läks mootor keema. Peale esialgset kontrolli sai kahtlustatud termostaati. Vahetasin ära, tulemust ei mingit. Järgmisena sai katsetatud üldse ilma termostaadita, et suur ring pigevalt järgi oleks - tulemus sama.
Järgmine kahtlusalune oli veepump. Vahetasin ära - tulemus null. Mootor läheb kuumaks, radiaator jääb külmaks ja venti järele muidugi ei võta. Korra läks ka radikas soojaks, kuid vent oli ikka kuss ja mootor muutkui kruvis end kuumemaks. Lühistasin venti ära, et see pidevalt lööks - radiaator jahtus maha, aga mootori temp tõusis ikka.
Salongi kuuma õhku puhub (i.e veepump peaks nagu lööma), õli on korras, tosool on puhas, mootori kompressioon on korras. Ainus asi oli veider kristaljas puru tosooli sees. Seetõttu sai ka pumpa kahtlustatud.
Kui nüüd keegi suudab mulle mingi mõistliku seletuse või lahenduse pakkuda, oleksin lõpmata tänulik.
Täiendus: kõnealune auto on 924S.
Tervitades,
HH
K: Probleem jahutusega
K: Probleem jahutusega
Viimati muutis Higgins, 30 Juul 2007 13:35, muudetud 1 kord kokku.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ts-02.htm
Loe ülaltoodud lingilt.
1. Vahetasid veepumba, muutust ei ole. Pumba viga ei ole.
2. Vendi panid ise tööle ja see ka ei aidanud. Pole ka vendi viga.
3. Proovisid ilma termostaadita- ikka jama.
Mootor läheb kuumaks, radiaator jääb külmaks
Jahutusvedelik ei käi läbi radika. Ega sul radikas umbes ei ole. Kui süsteemis on mingit puru tasuks seda kindlasti läbi pesta.
Kas õhutasid ka korralikult?
Kas välja võetud pumbal on näha defekte? Kas tiivik ja rihma vastu käiv rullik ei keerle üksteise suhtes?
Loe ülaltoodud lingilt.
1. Vahetasid veepumba, muutust ei ole. Pumba viga ei ole.
2. Vendi panid ise tööle ja see ka ei aidanud. Pole ka vendi viga.
3. Proovisid ilma termostaadita- ikka jama.
Mootor läheb kuumaks, radiaator jääb külmaks
Jahutusvedelik ei käi läbi radika. Ega sul radikas umbes ei ole. Kui süsteemis on mingit puru tasuks seda kindlasti läbi pesta.
Kas õhutasid ka korralikult?
Kas välja võetud pumbal on näha defekte? Kas tiivik ja rihma vastu käiv rullik ei keerle üksteise suhtes?
Kui radikas on külm, on ta ühtlaselt külm, kord kui soojaks läks oli samuti ühtlaselt soe - oleks ta umbes, siis ta peaks põhimõtteliselt ju ebaühtlaselt soe olema?
Ja õhutasin nii, et veri ninast väljas.
Teadjamad mehed juba naeravad, et tegemist on mingi kurioosum probleemiga, mida saab tudengitel õppematerialina kasutada.
HH
Ja õhutasin nii, et veri ninast väljas.
Teadjamad mehed juba naeravad, et tegemist on mingi kurioosum probleemiga, mida saab tudengitel õppematerialina kasutada.
HH