K: Probleem jahutusega
Postitatud: 30 Juul 2007 12:09
Tere,
Kuna endal on mõistus otsas ja minust oluliselt targemad mehed kratsivad juba kukalt, küsin foorumi avalikkuse käest, kas kellegil on on sellise probleemiga varemalt kogemusi. Äkki on tegemist millegi Porsche spetsiifilisega.
Nimelt. Ühel heal päeval, ilma mingi ettehoiatuseta, läks mootor keema. Peale esialgset kontrolli sai kahtlustatud termostaati. Vahetasin ära, tulemust ei mingit. Järgmisena sai katsetatud üldse ilma termostaadita, et suur ring pigevalt järgi oleks - tulemus sama.
Järgmine kahtlusalune oli veepump. Vahetasin ära - tulemus null. Mootor läheb kuumaks, radiaator jääb külmaks ja venti järele muidugi ei võta. Korra läks ka radikas soojaks, kuid vent oli ikka kuss ja mootor muutkui kruvis end kuumemaks. Lühistasin venti ära, et see pidevalt lööks - radiaator jahtus maha, aga mootori temp tõusis ikka.
Salongi kuuma õhku puhub (i.e veepump peaks nagu lööma), õli on korras, tosool on puhas, mootori kompressioon on korras. Ainus asi oli veider kristaljas puru tosooli sees. Seetõttu sai ka pumpa kahtlustatud.
Kui nüüd keegi suudab mulle mingi mõistliku seletuse või lahenduse pakkuda, oleksin lõpmata tänulik.
Täiendus: kõnealune auto on 924S.
Tervitades,
HH
Kuna endal on mõistus otsas ja minust oluliselt targemad mehed kratsivad juba kukalt, küsin foorumi avalikkuse käest, kas kellegil on on sellise probleemiga varemalt kogemusi. Äkki on tegemist millegi Porsche spetsiifilisega.
Nimelt. Ühel heal päeval, ilma mingi ettehoiatuseta, läks mootor keema. Peale esialgset kontrolli sai kahtlustatud termostaati. Vahetasin ära, tulemust ei mingit. Järgmisena sai katsetatud üldse ilma termostaadita, et suur ring pigevalt järgi oleks - tulemus sama.
Järgmine kahtlusalune oli veepump. Vahetasin ära - tulemus null. Mootor läheb kuumaks, radiaator jääb külmaks ja venti järele muidugi ei võta. Korra läks ka radikas soojaks, kuid vent oli ikka kuss ja mootor muutkui kruvis end kuumemaks. Lühistasin venti ära, et see pidevalt lööks - radiaator jahtus maha, aga mootori temp tõusis ikka.
Salongi kuuma õhku puhub (i.e veepump peaks nagu lööma), õli on korras, tosool on puhas, mootori kompressioon on korras. Ainus asi oli veider kristaljas puru tosooli sees. Seetõttu sai ka pumpa kahtlustatud.
Kui nüüd keegi suudab mulle mingi mõistliku seletuse või lahenduse pakkuda, oleksin lõpmata tänulik.
Täiendus: kõnealune auto on 924S.
Tervitades,
HH