Tagaluugi soojenduse el-skeem
Tagaluugi soojenduse el-skeem
Kas kellelgi on kuskil või oskab maakeeli seletada kuidas toimib tagaluugi soojendus. Kuhu ja kuidas peks need juhtmed ühendama.
Ühendasin uue luugi külge juhtmed ära ja nüüd taob kaitsme kohe välja, nii kui nuppu puudun.
Ühendasin uue luugi külge juhtmed ära ja nüüd taob kaitsme kohe välja, nii kui nuppu puudun.
R - stands for Racing
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
Ütleme maakeeli, et see on nagu keeduspiraal. Torkad seina, ajab vee kuumaks. Võtad spiraali vahelt ära, ühendad ainult juhtmed kokku ja piraki -korgid väljas.
Sul tundub, nagu poleks soojenduselementi, mis takistust omab, vahel. Vool käib plussist otse massi ja loomulikult kaitse väljas.
Sul tundub, nagu poleks soojenduselementi, mis takistust omab, vahel. Vool käib plussist otse massi ja loomulikult kaitse väljas.
911 ja mälestus 928-st
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
Kas luugiamordid jäid vanad ja nende ühendused samasuguseks?
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
ei, amordid sain kuskilt ja panin külge. juhtmete kinnitused (kerest tulevad) olid puudu ja ma crimpisin sinna autopoest saadaolevad. Amort ->klaas otsad tunduvad originaalid.
R - stands for Racing
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
Kõlab kenasti, sest kaitse läheb toreda plaksuga läbi küll. Samas, kui soojendusribid oleks katki, siis ei toimuks lühist? Luuk on vähe uuema auto, S2 pealt tulnu. Kas see muudab midagi vooluringis?Pets kirjutas: Sul tundub, nagu poleks soojenduselementi, mis takistust omab, vahel. Vool käib plussist otse massi ja loomulikult kaitse väljas.
R - stands for Racing
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
Kontrolli, et amordid ei oleks kerega elektriliselt ühendatud.
Ma ise ei ole selle teemaga jamanud, kuid kui sa plussi annad amordiga edasi, siis see pluss ei tohi amordi kaudu keresse jõuda.
Ma ise ei ole selle teemaga jamanud, kuid kui sa plussi annad amordiga edasi, siis see pluss ei tohi amordi kaudu keresse jõuda.
Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem
Joonase postitust lugedes hakkas närima hinges üks kahtlus. Google piltides väheke tuhnamist ja probleemi põhjus oligi leitud.
Nimelt olin ma pärast luugi vahetust amordid kinnitanud nii, et silinder on kere küljes ja kolb on luugi küljes. Õige on aga vastupidi. Mul auto siin kontori garaažis. Käisin supsti ära, viskasin amordid ringi, panin uue kaitsme sisse, keerasin süüdet ja voila...kaitse ei plahvatanudki. Kas soojendus ka reaalselt töötab - ei tea, kuna klaas pole udune ega märg. Kull aga teeb voltmeeter väikese nõksu allapoole, kui nuppu lülitada. Järelikult voolu ikka tarbib ja töötab.
Tänud kaasamõtlejaile.
Nimelt olin ma pärast luugi vahetust amordid kinnitanud nii, et silinder on kere küljes ja kolb on luugi küljes. Õige on aga vastupidi. Mul auto siin kontori garaažis. Käisin supsti ära, viskasin amordid ringi, panin uue kaitsme sisse, keerasin süüdet ja voila...kaitse ei plahvatanudki. Kas soojendus ka reaalselt töötab - ei tea, kuna klaas pole udune ega märg. Kull aga teeb voltmeeter väikese nõksu allapoole, kui nuppu lülitada. Järelikult voolu ikka tarbib ja töötab.
Tänud kaasamõtlejaile.
R - stands for Racing