Huvitavad müügis olevad porsched
OK, kiiksuga nagu ma olen siis ma unistan sellisest liikurist:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=300963
Kahjuks muidugi see auto on nii haruldane ja väärtuslik, et selle omamine ei ole üldse mõttekas - sellisega sõidab ka kõige julgem omanik vaid paar korda aastas ja korra aastas võibolla viib näitusele ka.
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=300963
Kahjuks muidugi see auto on nii haruldane ja väärtuslik, et selle omamine ei ole üldse mõttekas - sellisega sõidab ka kõige julgem omanik vaid paar korda aastas ja korra aastas võibolla viib näitusele ka.
Henry
Ma olen endale alati tahtnud 356-e. Ja 356-ega sõidetakse ka klassikaliste autode rallisid, ega need päris sellised autod pole et hoia nagu s***a pilpa peal Logish, et talvel sellega välja ei roniks, aga suvel sõidaks küll hea meelega.
Minu unistus oleks 356 A Speedsteri kere, 356 B Carrera GT 2 (võib ka GS olla) mootor, ja 356 C veermik+pidurid (4x ventil. kettad juba 5*130 auguvahega velgedega).
Kahjuks sellist ei toodetud originaalis, nii et peab millalgi (= kui $$$ palju on) selle projekti ise ette võtma
Minu unistus oleks 356 A Speedsteri kere, 356 B Carrera GT 2 (võib ka GS olla) mootor, ja 356 C veermik+pidurid (4x ventil. kettad juba 5*130 auguvahega velgedega).
Kahjuks sellist ei toodetud originaalis, nii et peab millalgi (= kui $$$ palju on) selle projekti ise ette võtma
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
See "pre-A 356" on küll hullult haruldane, sama lootusetu on ka sellele juppe leida - nii et tegu on tõesti nagu "sitaga pilpal", sinna pole midagi parata.
Heas korras originaal 356A speedster maksab umbes $120 000. Ja on nii faktiliselt välja kujunenud, et need kes sellist autot omavad ei kipu pea üldse nendega sõitma (seda räägivad omanikud ise).
356C aga toodeti palju rohkem ning seda autot võiks küll sõitmiseks kasutada. Kuigi kui keegi sulle sisse sõidab linna peal siis otsid halliks enne kui uued plekid kokku saad - sisuliselt mitte midagi ei toodeta enam, aga 356C puhul on arvestatav võimalus vähemalt doonorauto leida.
Sellest vaatenurgast oleks vanaks hobiautoks 65 aasta mustang ideaalne, sisuliselt KÕIKI juppe toodetakse - kui sul on kere raam olemas siis võid uue auto sinna ümber ehitada tutikatest juppides. Aga see auto pole teab mis haruldane jälle.
Raceboy: kui sa speedsteri selliselt ümber ehitaksid ja auto originaalsuse hävitaksid siis hävineks selle auto väärtus ka samaväärselt - nii on juba kord klassikaliste sõidukitega.
Sellise huvi puhul võid lasta endale 356 speedsteri replica ehk koopia ehitada ja siis saad seda tuunida nii kui hing ihaldab:
http://www.intermeccanica.com/html/spee ... _1958.html
tolle tootja hinnad on kõigest $25k-$35k ja auto on otsast otsani tuttuus pealekauba.
Intermeccanicalt saab sellele veel ka Impreza boksermootoriga tellida.
Kujuta ette seda looma umbes 750kg massiga
Sellise speedster replica(ilma impreza mootorita) ma endale kindlasti tulevikus Eestisse toon, kuid ilmselt mitte lähima 3-5 aasta jooksul veel
Heas korras originaal 356A speedster maksab umbes $120 000. Ja on nii faktiliselt välja kujunenud, et need kes sellist autot omavad ei kipu pea üldse nendega sõitma (seda räägivad omanikud ise).
356C aga toodeti palju rohkem ning seda autot võiks küll sõitmiseks kasutada. Kuigi kui keegi sulle sisse sõidab linna peal siis otsid halliks enne kui uued plekid kokku saad - sisuliselt mitte midagi ei toodeta enam, aga 356C puhul on arvestatav võimalus vähemalt doonorauto leida.
Sellest vaatenurgast oleks vanaks hobiautoks 65 aasta mustang ideaalne, sisuliselt KÕIKI juppe toodetakse - kui sul on kere raam olemas siis võid uue auto sinna ümber ehitada tutikatest juppides. Aga see auto pole teab mis haruldane jälle.
Raceboy: kui sa speedsteri selliselt ümber ehitaksid ja auto originaalsuse hävitaksid siis hävineks selle auto väärtus ka samaväärselt - nii on juba kord klassikaliste sõidukitega.
Sellise huvi puhul võid lasta endale 356 speedsteri replica ehk koopia ehitada ja siis saad seda tuunida nii kui hing ihaldab:
http://www.intermeccanica.com/html/spee ... _1958.html
tolle tootja hinnad on kõigest $25k-$35k ja auto on otsast otsani tuttuus pealekauba.
Intermeccanicalt saab sellele veel ka Impreza boksermootoriga tellida.
Kujuta ette seda looma umbes 750kg massiga
Sellise speedster replica(ilma impreza mootorita) ma endale kindlasti tulevikus Eestisse toon, kuid ilmselt mitte lähima 3-5 aasta jooksul veel
Henry
Ainus arvestatav firma kus selle sooviga sind jutule võidakse võtta ja hind väga ulmeline ei oleks on see:arx kirjutas:No kui unistustest ja koopiatest juba jutuks läks, ei tea kes keegi 904 ka kitcarina pakub? Mõned üksikud replicad on vist ikka tehtud?
http://www.thunderranch.com/904.html
Usa's on Thunder Ranch'il igati usaldusväärse ettevõtte maine.
Koopiatele läks jutt kuna orignaal speedsterist ma ei unistakski, kui raha oleks siis ma samuti ei julgeks sellega eriti sõita. Niisama ei kujuta ette seda et miks ei julge sõita aga kui sul tegelikult nii haruldane auto garaazis on siis suhtud asjasse teisit.
Henry
66912, olen nende 356 asju uurinud varem nii ja naapidi, ja suht mõistliku summa olemasolul on võimalik osta tuksis tehnikaga taastamistvajavad vastavad autod, ning asi kokku panna. Seda siis suht pika aja jooksul.
Ja 356 sõidu suhtes sa eksid: tean isiklikult vähemalt 5-t inimest, kes nendega rajapäevadel ka käivad ning juppe saab Porsche tehasest vabalt, kuigi aega läheb kauem, kui mõne teisega.
356 on kokku toodetud 100 000+ eksemplari, nii et on olemas nii doonoreid, kui korralikke eksemplare (viimaseid muidugi väga vähe).
Ja 356 sõidu suhtes sa eksid: tean isiklikult vähemalt 5-t inimest, kes nendega rajapäevadel ka käivad ning juppe saab Porsche tehasest vabalt, kuigi aega läheb kauem, kui mõne teisega.
356 on kokku toodetud 100 000+ eksemplari, nii et on olemas nii doonoreid, kui korralikke eksemplare (viimaseid muidugi väga vähe).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui toorik on viletsas seisukorras siis saad sa juppidesse palju rohkem raha panna kui see toorik ise maksis. (kirjutan mida ma teiste kogemustest olen kuulnud).Raceboy kirjutas:66912, olen nende 356 asju uurinud varem nii ja naapidi, ja suht mõistliku summa olemasolul on võimalik osta tuksis tehnikaga taastamistvajavad vastavad autod, ning asi kokku panna. Seda siis suht pika aja jooksul.
Kui sa üldse tegelikult taastamist mõtlesid selle all.
Sest "custom" auto ehitamine 356 baasil tuleb kindlasti mitu korda odavam. Kuid tulemus on ka samas väärtusetum rahalises mõttes.
356l ja 356l on vahe. Mina rääkisin esimese põlvkonna 356 ehk "pre A"-st ja speedsterist. Ma vean kihla et neid sa pole küll rajal ega raja ääres näinud.Raceboy kirjutas:Ja 356 sõidu suhtes sa eksid: tean isiklikult vähemalt 5-t inimest, kes nendega rajapäevadel ka käivad ning juppe saab Porsche tehasest vabalt, kuigi aega läheb kauem, kui mõne teisega.
356B ja 356C sõidetakse küll üksjagu nii rajal kui niisama, seda ma tean.
356 põhjal "classic race car"-i ehitamisega on selline lugu, et sellise auto puhul ei ole õnneks originaalsus eriti oluline, peaasi et tehnika vaid sarnaneb 356-le - et oleks õhkjahutus ja 4 silindrit ning kaks karburaatorit(ok siin sai nüüd natuke liialdatud vist:) ). Selle ehitamine võib ka ikkagi märksa odavamaks kujuneda kui auto originaalsena taastamine.
Kui sa muidugi sõitma hakkad siis läheb see hobi meeletult kalliks siiski, ning "classic race"-idele rahakaid sponsoreid ka eriti ei meelita.
Eesti mõistes on see miljonäride hobi.
Kui sa restaureerid pre-A 356(millest ma eelmises postis rääksin) või speedsterit siis pole sul mitte muhvigi kasu et 356 erinevaid põlvkondi kokku 100 000 toodeti.Raceboy kirjutas: 356 on kokku toodetud 100 000+ eksemplari, nii et on olemas nii doonoreid, kui korralikke eksemplare (viimaseid muidugi väga vähe).
Muidugi juhul kui sa jällegi just customi ehitamise teed ei lähe.
Sest 356 muutus ka üksjagu nii seest kui väljast, nii visuaalselt kui tehniliselt oma 4 põlvkonna jooksul: 356(pre-A ehk esimene põlvkond); 356A; 356B; 356C
Customi ehitamist, kuigi see on odavam, peavad õiged classic porschede fännid(ja mina ka mingil määral) lausa kuriteoks ja auto hävitamiseks.
Olen näinud kuidas foorumis "vale" mootori peale paneku idee pärast inimene väga põhjalikult läbi võeti
Henry
Sry, ma räägin autode ehitamisest enda kogemuste põhjal ja selle põhjal, mida oma silmaga näinud olen.
Jah, ma olen näinud '52 356 ringrajal, see oli Šveitsis ning üks vahva härrasmees lubas mul kõrval isegi istuda. Mille peale me kihla vedasimegi?
Ja ma tean 356 mudelite vahesid päris hästi, juba ligi 10a Porschedest huvitunud-tegelenud nendega.
Rahaliselt? Heh, enamus töid olen ise teinud (v.a. värvitööd ja nt väntvõlli lihv) ja siiani päris hästi hakkama saanud, sealtkaudu teeb päris korraliku raha kokkuhoiu ehitamisel.
EDIT: palju nö "porsche-puristid" ei pea 914 ja 924-944-968 mudeleid nö päris-Porschedeskski, mis on nende probleem.
Ja endale autot ehitades teed ikka nii, nagu endale meeldib. Foorumitarkusi saab igaltpoolt ja arvamusi on samuti seinast-seina.
Jah, ma olen näinud '52 356 ringrajal, see oli Šveitsis ning üks vahva härrasmees lubas mul kõrval isegi istuda. Mille peale me kihla vedasimegi?
Ja ma tean 356 mudelite vahesid päris hästi, juba ligi 10a Porschedest huvitunud-tegelenud nendega.
Rahaliselt? Heh, enamus töid olen ise teinud (v.a. värvitööd ja nt väntvõlli lihv) ja siiani päris hästi hakkama saanud, sealtkaudu teeb päris korraliku raha kokkuhoiu ehitamisel.
EDIT: palju nö "porsche-puristid" ei pea 914 ja 924-944-968 mudeleid nö päris-Porschedeskski, mis on nende probleem.
Ja endale autot ehitades teed ikka nii, nagu endale meeldib. Foorumitarkusi saab igaltpoolt ja arvamusi on samuti seinast-seina.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Lahe, ma annaks palju et 1952 "split window-i" ka oma käega katsudaRaceboy kirjutas:Sry, ma räägin autode ehitamisest enda kogemuste põhjal ja selle põhjal, mida oma silmaga näinud olen.
Jah, ma olen näinud '52 356 ringrajal, see oli Šveitsis ning üks vahva härrasmees lubas mul kõrval isegi istuda. Mille peale me kihla vedasimegi?
Ütlen ausalt et minul porsche ehitamise kogemust muidugi ei ole.
Ma tööde hinda ei arvestanudki oma jutus, rääkisin vaid juppide saadavusest ja hinnast.Raceboy kirjutas: Ja ma tean 356 mudelite vahesid päris hästi, juba ligi 10a Porschedest huvitunud-tegelenud nendega.
Rahaliselt? Heh, enamus töid olen ise teinud (v.a. värvitööd ja nt väntvõlli lihv) ja siiani päris hästi hakkama saanud, sealtkaudu teeb päris korraliku raha kokkuhoiu ehitamisel.
Näiteks originaal ja remondi mõõtu saalesid 912/356SC 1600 mootorile hakkas üks väike firma alles hiljuti tegema.
1976 912E oli ka "volkswageni" mootor peal, sama mis 914-l.Raceboy kirjutas: EDIT: palju nö "porsche-puristid" ei pea 914 ja 924-944-968 mudeleid nö päris-Porschedeskski, mis on nende probleem.
Ja endale autot ehitades teed ikka nii, nagu endale meeldib. Foorumitarkusi saab igaltpoolt ja arvamusi on samuti seinast-seina.
Mõningad foorumid on ainsad kohad kust üldse võib haruldaste autode omanike kogemusi kuulda.
Muidugi võib juhtuda et mõni seal bulshiti ajab.
Raceboy: Kas sa 356 kirjandust ka omad?
Igal juhul on väga tore et mõne eestlasega üldse sellistel teemadel vaielda saab.
Ma enne selle foorumi leidmist arvasin et see üldse võimalik ei ole.
Ma olen vist selle teema suht ära läbustanud, sorry
Henry
Ise ei oma, aga olen laenuks saanud paari välismaa tuttava käest nii mõneks kuuks. Korralikud raamatud on VÄGA kallid.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui Porsche replicatest rääkida, siis kas keegi selle sõiduki võludele suudaks vastu panna:
http://www.spydercars.net/overview/spyder/
http://www.spydercars.net/overview/spyder/
Henry
Vast suudaks ikka, liiga popp teine66912 kirjutas:Kui Porsche replicatest rääkida, siis kas keegi selle sõiduki võludele suudaks vastu panna:
http://www.spydercars.net/overview/spyder/
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Enda lemmikuteks on 356 Speedster (just must) ja 968 Turbo S.
Seda Speedsterit arvatavasti ei suuda kunagi omale hankida, kuid mingisuguse klassiku tahaks küll ära tuua millaski (1. gen 911, 356 vms). Küll otseselt ei ole ühtegi autot ise taastanud, siis see oleks küll asi, mille tahaks ära teha.
Seda Speedsterit arvatavasti ei suuda kunagi omale hankida, kuid mingisuguse klassiku tahaks küll ära tuua millaski (1. gen 911, 356 vms). Küll otseselt ei ole ühtegi autot ise taastanud, siis see oleks küll asi, mille tahaks ära teha.