Kellade remont, modimine, tausta vahetamine jne.
Kellade remont, modimine, tausta vahetamine jne.
Selline mure, siis et Mõlemal porgel ühine viga, nimelt nad ei loe kilomeetreid (Ka siis mitte kui trossi taha panen ) Kiirust nad sel juhul näitaksid. Kas se on iseenesest remonditav või mitte? kas on mingeid erinippe mida peaksin teada (Lahti võtmisel jne) et pärast vähemalt kiirustki näitaks. Ise pole veel valgetele kelladele mõelnud (Pole lihtsalt näinud kellelgi ja ei kujuta ette kas oleks ka ilusam) aga võiks ka selles osas valgustada, et kuidas seiereid eemaldada jne.
Ettetänades.
Ettetänades.
Odomeeter on remonditav, see läheb katki sellest, kui sõidu ajal ta ära nullida. Lihtsalt ühel hammasrattal tulebpragu sisse, mis teoga ühendatud on ja nihutab eemale. Kui veab, on lihtsalt pragu hammakal sees ja nihutad tagasi ja liimid super attakiga kinni. Kui ei vea, tuleb uus hammakas kuskilt leida.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kui kellelgi on soovi uuema tüübi kelladega jamada, siis mul arvutis need sisseskännitud kujul olemas. Olemas ka ümberpööratud kujul (valge taustaga). Ma kunagi proovisin ka kuid ei saanud korralikku tulemust kuna materjal millele trükkisin oli saast.
Kui keegi korralikku materjali soovitab, siis võiks isegi võibolla kunagi uuesti proovida.
Kui keegi korralikku materjali soovitab, siis võiks isegi võibolla kunagi uuesti proovida.
TrigonBikes.ee - The Art Of Carbon
Spido käib lahti stantsitud võre eemaldamise teel.Marko_N kirjutas:kuidas täpselt see spido kell lahti käib , ja kas seda hammakat on üldse võimalik kuskilt leida
Hammakat võib leida Pelican Partsist nt, aga enamasti piisab hammaka omale kohale nihutamisest ja SuperAttakiga fikseerimisest.
EDIT: Joosep, mul on kuskil pilt valgetest kelladest, polnud päris vigagi, aga tulemus sõltub rohkem sellest, millises toonis on ülejäänud interjöör.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Siin on link koos piltidega 924/944 odomeetri remontimisest: http://www.924.org/techsection/ odo_speedo_repair.htm
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Korjan ülesse väga vana teema, aga küsimus sobib selle pealkirja alla.
On keegi kellade modimisega tegelenud? Nimelt hakkas häirima 1 pisike detail. Nimelt on kellade valgus (nii külgedelt kui ka vist läbikumav) jubedalt tuhm. Võimalik, et asi on algusest peale selline olnud kuid ise pakuks, et pirnid hakkavad väsima. Samuti sain ühel ööl sõita veidi värskema masinaga mille eradamad tuled tekitasid suurema kontrastsuse. Kiiruse jälgimiseks piisas ülikiirest pilgust kelladele. Enda masina dashboardile pilku heites läheb aega vähemalt poolteist sekundit (või rohkem), et kiirus enda jaoks ära fikseerida.
Võibolla mõne jaoks triviaalne probleem, kuid minu jaoks üpris oluline. Sõidan palju öösel ja teedel kus põdra või muu metsalisega kohtumine on suure tõenäosusega ning ei tahaks oma silmi pingutada veel lihtsalt selleks, et kiirust fikseerida.
Lühidalt, jagage kogemusi kuidas kellade valgus paremale tasemele viia. Kuidagi sinna uued ledid sättida vms?
On keegi kellade modimisega tegelenud? Nimelt hakkas häirima 1 pisike detail. Nimelt on kellade valgus (nii külgedelt kui ka vist läbikumav) jubedalt tuhm. Võimalik, et asi on algusest peale selline olnud kuid ise pakuks, et pirnid hakkavad väsima. Samuti sain ühel ööl sõita veidi värskema masinaga mille eradamad tuled tekitasid suurema kontrastsuse. Kiiruse jälgimiseks piisas ülikiirest pilgust kelladele. Enda masina dashboardile pilku heites läheb aega vähemalt poolteist sekundit (või rohkem), et kiirus enda jaoks ära fikseerida.
Võibolla mõne jaoks triviaalne probleem, kuid minu jaoks üpris oluline. Sõidan palju öösel ja teedel kus põdra või muu metsalisega kohtumine on suure tõenäosusega ning ei tahaks oma silmi pingutada veel lihtsalt selleks, et kiirust fikseerida.
Lühidalt, jagage kogemusi kuidas kellade valgus paremale tasemele viia. Kuidagi sinna uued ledid sättida vms?
originaalis seal polegi LED-e, aga need võid sinna ise pirnide asemel panna, mu vanal 944-l olid. Egert vast oskab täpsemalt seletada, kas ja mis mahus vaja aretada on.
Muu teema: keski 928 kellade bloki kättesaadavuse kohta vihjeid oskab anda? Mul väike manual sellekohta isegi on, aga midagi jääb ikka selgusetuks. Odomeeter lõpetas töötamise, arvatavasti seesamune hammaka probleem, kuna spidomeeter töötab.
Muu teema: keski 928 kellade bloki kättesaadavuse kohta vihjeid oskab anda? Mul väike manual sellekohta isegi on, aga midagi jääb ikka selgusetuks. Odomeeter lõpetas töötamise, arvatavasti seesamune hammaka probleem, kuna spidomeeter töötab.
928
996 C4
996 C4
Esiteks proovi paar korda seda nuppu vajutada, mis päevaläbisõitu nullib, ehk on ajamlihtsalt kinni kiilunud. Bloki äravõtmiseks pead rooli ära võtma, seejärel tulede/suunatulede lüliti. Nüüd on kelladeblokist vasakult kolm ja paremalt kaks lülitit välja kaevata (tõmba nupp enda poole eest ära) selle taga saad lüliti välja tõmmata. Seejärel otsi kaks M6 polti, mis blokki altpoolt kinni hoiavad. Nüüd on blokk lahti ja võta ettevaatlikult lahti kolm pistikut kelladeplaadi taga. Nüüd on näidikute plaat käes ja saad spidomeetri välja kruvida.siim kirjutas:Muu teema: keski 928 kellade bloki kättesaadavuse kohta vihjeid oskab anda? Mul väike manual sellekohta isegi on, aga midagi jääb ikka selgusetuks. Odomeeter lõpetas töötamise, arvatavasti seesamune hammaka probleem, kuna spidomeeter töötab.
Siim võta lahti oma 928 remondimanual- osa 90-7: "removing and installing instrument cluster" seal on see koos piltidega olemas
Üldiselt on ise LEDide peale tegemine paras jama. LED valgustuse iga diood vajab takistust, et säilitada ühtlane 12V, autol on vool ikkagi 3-4V kõrgem ja ilma takistuseta hakkab dioodi valgustus kõikuma. LED diood valgustab ka ühte punkti, kuid spidomeetri valgustamisel peaks valgus olema ikkagi hajutatud ühtlaselt. Mõned on selle probleemi lahendanud dioodi lihvimise teel, kuid see ei ole ikkagi õige ja ideaalselt valgus ei haju - mõtekam pirnid ära vahetada. Kellel, aga elektroonika osas käppa on saab sellega ilusti hakkama. Leidsin mingi saidi, kus asi tehakse päris korralikult ära... http://www.macustom.eu/
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
led tuled jah kõik ilusad kenad, kuid olen kohanud ka üht probleemi led tuledega, nimelt põlevad led tuled suht erksalt ja öösel on asi tsipa häiriv, lihtsalt pimestab ja häirib vaatevälja....tegelikult peaks takistiga seda asja natuke parandada saama, kuid ma pole 100% kindel
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Võimalus tellida kohe omale spetsiaalsed LED pirniasendused, pole vaja enam ise aretada: http://www.superbrightleds.com/
Loe siit. Ise peaks ka kellade valgustust parandama.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-08.htm
Mis puutub odomeetri nullimisse, siis seda võib teha ainult siis, kui auto seisab!!! Kusklilt on selline asi meelde jäänud. Süüde peab sees olema 85/2 masinatel.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-08.htm
Mis puutub odomeetri nullimisse, siis seda võib teha ainult siis, kui auto seisab!!! Kusklilt on selline asi meelde jäänud. Süüde peab sees olema 85/2 masinatel.