K: Rihmavahetus 944ljal
K: Rihmavahetus 944ljal
Huvi pakuks siis sellised ajsad:
Kas on vaja mingit secial tool´i?
Kust leida märgid surnud seisu kohta?
Kas need 2 balansiirvõlli on kah mingi kindla asendiga onju? (nende tööpõhimõtet oleks kah tore kuulda)
Kas pean veel miskit teadma/ jälgima?
Kindlasti on palju toreadaid võõramaa keelseid lehekülgi aga ehk viitsib keegi kusagilegi eesti keeles paar sõna panna.
Aitähh
Kas on vaja mingit secial tool´i?
Kust leida märgid surnud seisu kohta?
Kas need 2 balansiirvõlli on kah mingi kindla asendiga onju? (nende tööpõhimõtet oleks kah tore kuulda)
Kas pean veel miskit teadma/ jälgima?
Kindlasti on palju toreadaid võõramaa keelseid lehekülgi aga ehk viitsib keegi kusagilegi eesti keeles paar sõna panna.
Aitähh
Ei ole mingeid erilisi töövahendeid vaja. Nuka märgi leiad nukarattalt ja vända oma horattalt. Balansiiride balanseerivad mootori tööd. Kui need ära jätta siis väristab lihtsalt mootorit kõvasti. Spets võistlemiseks ehitatud autodel need tihtilugu ära jäätakse. Balansiiridel peaks ka kindel asend olema aga selle kohapeal pead ei anna
Balansiiridel on oma kindel asend, mis pannakse paika väntvõlli järgi. Märgid on plastalusel, mis rihmarataste taga. Kui need ära võtad, siis pärast tagasipanekul pead jälgima, et alumine ja ülemine istuvad erinevate kiilusoontega (rattad muidu samad).
Kusjuures olen sõitnud kahe 944-ga, millel balansiiririhm puudu ja ei ütleks, et väga raputas.
Kusjuures olen sõitnud kahe 944-ga, millel balansiiririhm puudu ja ei ütleks, et väga raputas.
Aga mida se nukkvõlli kujuline võll (2tk) seal sees teevad :S nad ju ei lükka midagi vaid toimivad kuidagi inertsi tekitades õiges suunas õigel momendil? Kahjustab see mootorit või kuidagi teisiti halb kui neid pole? praegu nagu on mingi vibratsioon aga kahtlustan mootoripatja, kuna siuke keresse käimise vibra minuarust... kuidas mõjutavad vibratsiooni mootori amordid või nende puudumine ? Mul nad mõlemad olemas aga vasakpoolsel pole kohta kuhu kinnitada (arvatavasti käib mootorikäpa külge) balansiirid on nedes alu korpustes mis plokil näha? sel juhul mul tihendid lekivad sest nonde juurest kuidagi õline... On need mingite mõõtudega, mida siit võib saada?
Balansiiri otsatihendid tuleks koos rihmavahetusega ära vahetada. Need külgmised saab minuarust silikooniga kinni panna.
Balansiiride raskused on paigutatud niimoodi, et nad oma pöörlemise ajal tasakaalustaksid mootori tööd.
Mootoripadi võib vibratsiooni tekitada küll. Vaata korralikult parempoolset patja, see läheb tavaliselt esimesena. Kui vaja, siis mul 2 korralikku olemas. Sinu autol olevad mootori amordid on ühed imelikud asjad. Ühelgi teisel autol pole ma sellist asja näinud. Nende olemasolust/puudumisest ei tohiks iseenesest midagi juhtuda.
Balansiiride raskused on paigutatud niimoodi, et nad oma pöörlemise ajal tasakaalustaksid mootori tööd.
Mootoripadi võib vibratsiooni tekitada küll. Vaata korralikult parempoolset patja, see läheb tavaliselt esimesena. Kui vaja, siis mul 2 korralikku olemas. Sinu autol olevad mootori amordid on ühed imelikud asjad. Ühelgi teisel autol pole ma sellist asja näinud. Nende olemasolust/puudumisest ei tohiks iseenesest midagi juhtuda.
Täpselt nii ongi ja samad sümptomid olid mul ka 924ljal kui padi ära oli aga pean siis veidi uurima alt ja kangutama. Peab vist rihma vahetuse edasi lükkama ja vahetama siis kui on olemas ka plokikaane tihend, balansiir võllide otsa tihendid jne. Kui praegusele piitsale asi vastu on pannud ei tohiks vaikselt edasi sõites kah midagi juhtuda maksimaalselt paari tuhande kilomeetrigajoonas kirjutas:Mootoripadi pidi läbi olema siis, kui tühikäigul väristab kõvasti, kuid kui pöördeid tõsta, siis värin kaob peaaegu ära.