Kurvis kolksub
Kurvis kolksub
Nimelt lugu selline, kui tavalisest suurema hooga siseneda kurvi siis kostub tagant poolt kolksumist-kergemat raginat. Kuna mul tagaveoga kogemused puuduvad kahtlustasin esialgu mõnd laagri kulumist, kuid sõber arvas, et asi kardaanis... Oskab keegi adekvaatset selgitust anda?
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kurvis kolksub
Pooltelje otsad?Allan kirjutas:Oskab keegi adekvaatset selgitust anda?
Sõbrale võid öelda, et selle auto kardaan on midagi muud, kui tavaliselt tagaveolisel.
Viga tasub otsida kas pooltegedest, rattalaadritest või rattamutritest
Viga tasub otsida kas pooltegedest, rattalaadritest või rattamutritest
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Midagi sellist võibolla
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... duct_id=90
Clark i leht soovitab kasutada CV Joint grease (Moly based).
Seega peaks see olema liigendite määre, mis sisaldab molübdeeni?
Kes on kõvem mees määrete alal andku teada. Muide, peaks tegema määrdeainete teema (mootoriõlid, määrded).
http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... duct_id=90
Clark i leht soovitab kasutada CV Joint grease (Moly based).
Seega peaks see olema liigendite määre, mis sisaldab molübdeeni?
Kes on kõvem mees määrete alal andku teada. Muide, peaks tegema määrdeainete teema (mootoriõlid, määrded).
http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html
Manual ütleb, et kinni tuleb tõmmata 42 Nm ga. Vedruseibe ei ole ette näntud. Tehasest on pandud kahele poldile ühes tükis olev seib.siim kirjutas:mitte päris teemasse, aga...
...radikat vahetades avastasin, et JÄLLE on taga pooltelgede poldid lahti.
eelmine kord jäin lampi tänavale nii. ostsin siis k6ik uued poldid+vedruseibid (mida seal ennem polnud) ja nyyd uuesti sama jama.
any advice?
Vaata pdf lk. 42 Vol3-chassis.pdf failist. Kui manuali pole tõmba see siit http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm
mul neid igast manuale jalaga segada, aga need on ju kuuskantpoldid,joonas kirjutas:Manual ütleb, et kinni tuleb tõmmata 42 Nm ga. Vedruseibe ei ole ette näntud. Tehasest on pandud kahele poldile ühes tükis olev seib.siim kirjutas:mitte päris teemasse, aga...
...radikat vahetades avastasin, et JÄLLE on taga pooltelgede poldid lahti.
eelmine kord jäin lampi tänavale nii. ostsin siis k6ik uued poldid+vedruseibid (mida seal ennem polnud) ja nyyd uuesti sama jama.
any advice?
Vaata pdf lk. 42 Vol3-chassis.pdf failist. Kui manuali pole tõmba see siit http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm
ma ei tea sellise võtme olemasolust, millel oleks dünamomeeter olemas.
olen näinud padruneid selliseid, aga kuuskanti küll mitte
Need peaksid originaalis olema 12-tähikud, mitte kuuskandid.
Ja neid saab momentvõtme otsa vabalt panna, komplektis on tavaliselt ju spets padrun ka (enamasti 10mm), mille abil neid tähikvõtmeid varte otsa lükata annab.
Ja neid saab momentvõtme otsa vabalt panna, komplektis on tavaliselt ju spets padrun ka (enamasti 10mm), mille abil neid tähikvõtmeid varte otsa lükata annab.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Maksavadki, ise sain väga hea võtme endisest Aavest, praegu siis Autoeksperdist, mingi 1600 krooniga. Würthis sama asja hind midagi 3500 ringis
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Millise võtmega sa need poldid varem kinni keerasid?
Kuna sa ei olnud teadlik padrun otsikuga komplektidest, siis ma pakun, et keerasid L kujulise kuuskandiga. Mina ei suudaks ka sellise võtmega neid polte korralikult kinni keerata. Mine poodi ja osta sobiv kuuskant, mille teises otsas on padrun. Siis pane sinna külge padrunvõtmete komplektist võetud vars ( a'la 30 cm pikk) ja keera sellega kinni. Võta asja mõistusega ehk ära polte puruks keera.
Kuna sa ei olnud teadlik padrun otsikuga komplektidest, siis ma pakun, et keerasid L kujulise kuuskandiga. Mina ei suudaks ka sellise võtmega neid polte korralikult kinni keerata. Mine poodi ja osta sobiv kuuskant, mille teises otsas on padrun. Siis pane sinna külge padrunvõtmete komplektist võetud vars ( a'la 30 cm pikk) ja keera sellega kinni. Võta asja mõistusega ehk ära polte puruks keera.
oleks minu käest küsinud, oleksid hea momentvõtme 40-200Nm saanud 1200 krooniga. Ja Porsche servised kasutavadki Eestis minu tööriistuRaceboy kirjutas:Maksavadki, ise sain väga hea võtme endisest Aavest, praegu siis Autoeksperdist, mingi 1600 krooniga. Würthis sama asja hind midagi 3500 ringis
911 ja mälestus 928-st