Siduripedaal vajus maasse
Ürita vast õhutada enne, kui uut ostma hakkad. Minu oma vajus ka põhja ja kui õhutasin hakkas jälle tööle.
Vaata, kas lekib kuskilt vms. Ega pidurivedeliku tase pole väga alla vajunud ja jätnud siduri silindri kuivale.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/clutch-02.htm
Mina kallasin pidurivedeliku nõu ääreni täis ja siis lasin lihtsalt auto alt õli välja. Mul hakkas tööle.
Relax
Vaata, kas lekib kuskilt vms. Ega pidurivedeliku tase pole väga alla vajunud ja jätnud siduri silindri kuivale.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/clutch-02.htm
Mina kallasin pidurivedeliku nõu ääreni täis ja siis lasin lihtsalt auto alt õli välja. Mul hakkas tööle.
Relax
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ideeliselt ei pruugi veel olla kohe töösilnder õhtal.Raceboy kirjutas:Eks siduri töösilinder on omadega läbi, mis muud.
Võimalik veel peasilinder ning sidurikahvel(?), kuid see viimane kõige ebatõenäolisem.
Selle töösilindri vahetus on isegi täitsa kodustes tingimustes ilma kohutava vaevata tehtav. Peasilinder on hullem variant. Enda autol olen uurinud, aga ilma konditsioneeri torusid või mootorit eemaldamata seda ei tee
http://www.autohausaz.com/search/produc ... 20Cylindersiim kirjutas:autoosad.ee 1260.-
ladu24.ee 1412.-
vb saab ka odavamalt, ausaltöeldes ei tea, otsi-uuri
http://www.autohausaz.com/search/produc ... 20Cylinder
Kytkimen pääsylinterin tiiviste
82-91
PBR K7664X
Kytkimen työsylinterin tiiviste
82-91 MB W123/124 (FAG) 76-95 PBR 1021S
Laippaa ohennettava
http://www.alanara.fi/Possu/osat.html
Kui sidur üldse ei tööta, siis ei saa käike vahetada. Kui seisma ei pea jääma, siis teine käik sisse ja siis starteriga vead ennast käima, hea oleks kui keegi lükkaks liikuma. Siis sõidad teise käiguga mõne lühikese otsa. Kui ilma sidurita käiku vahetad, siis see ei meeldi käigukastile (juhul, kui see õnnestub).
Viisakalt kindlasti ei saa. Oled sa Porschega proovinud? Sigullil sai küll kolmanda ilma mingi probleemita lihtsalt sisse lükata, kuid kõigil autodel see nii ei ole. Oma käigukasti tasuks ikka võimalusel säästa.riza kirjutas:Käike tegelikult saab vahetada, kuid pead tundma ära õiged pööretevahemikud. Kokkuvõttes aga ilmselt see nii kiiresti selgeks ei saa, seega ära parem sellele variandile looda
Porschega saab vabalt ilma sidurita käike vahetada, olen olude sunnil isegi Tartust Raplasse nii sõitnud Käigud lähevad sisse ka kõrgetel pööretel vahetades.
EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Ei ole sinuga nõus. Sina, kui spetsialist räägi siis, mis on need õiged pööretevahemikud ja võtted, kuidas ilma sidurita käigukasti kahjustamata sõita. Mina lõhuks oma käigukasti kindlasti, kuna ei oska hetkel küll öelda, millised need pööretevahemikud on ja millisest tootja manualist saaks neid vaadata.Raceboy kirjutas: EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
Olen nõus, et käigukast kohe ei plahvata, kuid hea selline käiguvahetamine kindlasti ei ole.