Mul suht samad numbrid. Mõtlesin, et peaks ka kontrollima minema, kuna 2,5 8v motol on kulu ikka oluliselt väiksem. Kui juba kahel autol nii, siis võibolla see normaalne? Ehkki kontrollida tasuks ikkagi.margus kirjutas:Mul 944, 3.0. Maanteel olen sõitnud sinna tiba alla 3k pöörde pidevalt. kiiruseks siis umbes 120. Kümme sajale kindlasti on kuluks.
Linnas on aga asjad müstilisemad. Väga hullult ei vajuta, samas tavaline on et 30 liitrit kahesaja või natuke rohkem kilomeetri peale, mis siis ligi 15 teeb.
Äkki peaks midagi just-in-case midagi kontrollima?
kütuse kulu
Turbotatud 924, programmeeritav aju.
Maanteel reaalne kulu 100-110 km/h sõites ja päris mitmete äkilisemate möödasõitudega 7,7-8,0 l/100 km peale sõltuvalt ilmastikuoludest.
Linnas enamasti 12-14l/100 km.
Mõistagi on kruisikiirustel segu alati 14 või üle selle, ehk siis pole mingeid kalasid, mis kütusekulu rikuksid. Ja seda mootoriga, mis on 300 000+ km nüüdseks läbi sõitnud ja arendab 200+ hj.
Ehk siis tasub vahelduseks WB lambda külge visata ja natuke jälgida kas segud on ikka ökonoomseks sõiduks kõlbulikud ja et midagi viga poleks. Lisaks ega 25a vana Motronic just tänapäeva mõistes inseneriteaduse tippsaavutus ka pole
ja see jutt a la "kui sportautol kütusekulust hoolid osta teine auto" vms on puhas ignorantsus probleemist kõrvale vaadata.
Maanteel reaalne kulu 100-110 km/h sõites ja päris mitmete äkilisemate möödasõitudega 7,7-8,0 l/100 km peale sõltuvalt ilmastikuoludest.
Linnas enamasti 12-14l/100 km.
Mõistagi on kruisikiirustel segu alati 14 või üle selle, ehk siis pole mingeid kalasid, mis kütusekulu rikuksid. Ja seda mootoriga, mis on 300 000+ km nüüdseks läbi sõitnud ja arendab 200+ hj.
Ehk siis tasub vahelduseks WB lambda külge visata ja natuke jälgida kas segud on ikka ökonoomseks sõiduks kõlbulikud ja et midagi viga poleks. Lisaks ega 25a vana Motronic just tänapäeva mõistes inseneriteaduse tippsaavutus ka pole
ja see jutt a la "kui sportautol kütusekulust hoolid osta teine auto" vms on puhas ignorantsus probleemist kõrvale vaadata.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Tuletaksin siinkohal meelde enda kirja pandud , et algselt arvestasin 15 sajale kuid oh imet , tuli alla 7. Nii et lisaboons vaid. 20 aastat vana Motronic ajab sellisel juhul igati asja ära ja jääb veel ülegi. Mis krdi kosmosetehnoloogiaid ja hübriidajameid siin vaja on?
Martin@rahulolev.
Martin@rahulolev.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tehaseandmed kuskil teises teemas toodud brošüüridest:
944
21 mpg / 11.2 l/100km
30 mpg / 7.8 l/100km
944 Auto
19 mpg / 12.4 l/100km
24 mpg / 9.8 l/100km
944S
20 mpg / 11.8 l/100km
28 mpg / 8.4 l/100km
944 Turbo
19 mpg / 12.4 l/100km
27 mpg / 8.7 l/100km
968
17 mpg / 13.8 l/100km
26 mpg / 9.0 l/100km
968 Auto
16 mpg / 14.7 l/100km
25 mpg / 9.4 l/100km
Seega ei ole see 15l midagi müstilist.
944
21 mpg / 11.2 l/100km
30 mpg / 7.8 l/100km
944 Auto
19 mpg / 12.4 l/100km
24 mpg / 9.8 l/100km
944S
20 mpg / 11.8 l/100km
28 mpg / 8.4 l/100km
944 Turbo
19 mpg / 12.4 l/100km
27 mpg / 8.7 l/100km
968
17 mpg / 13.8 l/100km
26 mpg / 9.0 l/100km
968 Auto
16 mpg / 14.7 l/100km
25 mpg / 9.4 l/100km
Seega ei ole see 15l midagi müstilist.