roolivõim 24-le
roolivõim 24-le
selline mõte juba suvest saati peas kummitanud,et tahax oma 24-jale roolivõimu aretada,on äkki keegi seda juba teinud,või oskab keegi soovitada et mis margi omast olex kõige lihtsam ehitada
kui pole PORSCHE siis pole auto...
Roolilatt on 924S-l ja 944-l sama, 924 hoopis teistsugune (esisillatala ka). 944 latti peab kasutama, ning selle 924 sillatala külge aretama (jah, aretama).
Teine võimalus on otsida mõni vanem VW/Audi, millel oleks roolivõim ja võrrelda latti 924 omaga.
Teine võimalus on otsida mõni vanem VW/Audi, millel oleks roolivõim ja võrrelda latti 924 omaga.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Sry, aga 924 latt on samuti modifitseeritud VW Golfi oma, sellel peaks ta ka rataste taga kere küljes olema.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Sellisel juhul on 924S/944 sillatala+roolilati 924 peale aretamine üks lihtsamaid pääseteid. Kui muidugi mõne muu auto latt ei osutu oluliselt odavamaks ja suhteliselt kergesti peale aretatavaks, et hinnavahet kompenseerida.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Selgituseks, et mitte tala ennast ei tule muuta vaid poolraame: sinna tuleb relleka ja keevitusega kallale minna.
Millega omakorda seoses kaks ettevaatust nõudvat momentti:
- kinntused peab täpselt mõõdus paikka saama, et veermik pärast viltu kiskuma ei hakkaks;
- keevitus nõrgestab kere plekist poolraame ning teeb need roostealtiks.
Millega omakorda seoses kaks ettevaatust nõudvat momentti:
- kinntused peab täpselt mõõdus paikka saama, et veermik pärast viltu kiskuma ei hakkaks;
- keevitus nõrgestab kere plekist poolraame ning teeb need roostealtiks.
Mina uuriks siiski erinevaid latte, tegelikult on ju nii, et nende vahepulkade muutmine on kökimöki (Sissepoole jätad latile omased rooliotsad, ja väljapoole porge omad) Kinnitatud saab lati niikuinii.(Minuteada kinnitub enamus latte kas kaarja vitsa või poltidega läbi väänatult) Pea asi et nuut oleks sama pmt, tegelikult saab ka toda kardaani otsa ümber teha. Minuarust pole siin midagi keerulist Kui suvel võimu järgi vajadust tundma hakkan, siis hakkan vb oma sõnu sööma Mina ei rikuks keret kui 44lja sillatala muutes teda ikkagi kinnitada ei saa.